Γιώργος Μούζος, 13/4/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Παρουσιάστηκε το Tesla S Γιώργος Μούζος, 13/4/2016 facebook twitter linkedin H Tesla αποκάλυψε κι επίσημα το νέο Tesla S, το όποιο έρχεται για να συνεχίσει την άκρως επιτυχημένη πορεία του προηγούμενου μοντέλου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2012. Το νέο πολυτελές σεντάν φέρει αρκετά σημεία διαφοροποίησης, συγκριτικά με το μοντέλο που αντικαθιστά, όπως νέα φωτιστικά σώματα και νέους προφυλακτήρες. Νέα είναι και η μάσκα του, όπου απουσιάζει η γρίλια στο εμπρόσθιο μέρος του. Η καμπίνα διαθέτει νέα καθίσματα, τα οποία θα είναι αεριζόμενα και ψυχόμενα, ενώ ενσωματώνει και το σύστημα HEPA το οποίο εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο Model X, μέσω του οποίου φιλτράρεται ο εισερχόμενος αέρας σε ποσοστό 99,97%, εμποδίζονται την είσοδο βακτηρίων και καυσαερίων στην καμπίνα. Αλλαγές στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν, με την κινητήρια γκάμα να μένει ως έχει. Βασικό μοντέλο θα είναι το Model S 70, με απόδοση 382 ίππων και 440 Nm ροπής. Αυτό το μοντέλο θα φτάνει τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 5,8 δλ. ενώ η τελική θα σταματάει στα 230 χλμ/ώρα. Επιπλέον θα υπάρχει και το Model S 70D, η δύναμη του οποίου φτάνει τους 512 ίππους και η ροπή τα 525 Nm, ενώ θα είναι και τετρακίνητο. Έτσι η διαδικασία του 0-100 χλμ/ώρα θα ολοκληρώνεται σε 5,4 δλ, με τελική 230 χλμ/ώρα και αυτονομία 442 χλμ. Η ισχυρότερη έκδοση θα είναι η 90D, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες συνολικής απόδοσης 518 ίππων και 658 Nm ροπής. Νούμερα που θα επιταχύνουν το εντυπωσιακό αμάξωμα έως τα πρώτα 100 χλμ/ώρα σε 4,4 δλ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 250 χλμ/ώρα και την αυτονομία στα 528 χλμ. Στην κορυφή υπάρχει το Model S P90D, με συνολική απόδοση 691 και 967 Nm ροπή, με την ιπποδύναμη να αυξάνεται στα 762 άλογα με το Ludicrous πακέτο. Τέλος, η Tesla αντικατέστησε τον φορτιστή των 40 amp με έναν 48 amp, επιταχύνοντας τη διαδικασία φόρτισης στο δίκτυο Supercharger, που μειώνει τον χρόνο φόρτισης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55 Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία
Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27 Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41
Οι πελάτες σας ξέρουν τι να κάνουν αν τρακάρουν με ανασφάλιστο όχημα; Ένας πρακτικός, επίκαιρος και καθόλου θεωρητικός οδηγός για το τι οφείλετε να έχετε ήδη εξηγήσει στους ασφαλισμένους σας, ώστε να... Γιώργος Μούζος, 21/11/2025 - 08:40
ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια; Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού μειώνουν τα ατυχήματα, αλλά φέρνουν ακριβότερες ζημιές, γκρίζες ζώνες ευθύνης και νέο πονοκέφαλο για κάθε ασφαλιστή... Γιώργος Μούζος, 19/11/2025 - 14:47
Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές! Γιατί κάθε καταιγίδα είναι stress test για τα συμβόλαιά σου και πώς μπορείς να μειώσεις τις ζημιές πριν σηκώσει ο... Γιώργος Μούζος, 17/11/2025 - 09:09
Η Kaspersky επισημαίνει έναν ακόμα ασφαλιστικό κίνδυνο! Οι νέες ψηφιακές απειλές στα ηλεκτρικά και υβριδικά οχήματα αυξάνουν τον κίνδυνο για οδηγούς, επιβάτες και ασφαλιστικές εταιρείες, απαιτώντας άμεση... Γιώργος Μούζος, 12/11/2025 - 08:50