Γιώργος Μούζος, 11/2/2016 - 09:30 facebook twitter linkedin Ιδού το SEAT Ateca Γιώργος Μούζος, 11/2/2016 facebook twitter linkedin Σε μια φαντασμαγορική εκδήλωση, που έλαβε χώρα στη Βαρκελώνη, ο νέος Πρόεδρος της SΕΑΤ, Luca de Meo, παρουσίασε με κάθε επισημότητα το πρώτο SUV της μάρκας, το οποίο βαφτίστηκε Ateca. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του de Meo, το Ateca θα αποτελέσει ένα σημαντικό μοντέλο για την SEAT, το οποίο θα έρθει να σταθεί δίπλα στα μοσχοπουλημένα Leon και Ibiza. Η ένταξη του Ateca στη γκάμα της ισπανικής μάρκας σίγουρα θα τονώσει τις πωλήσεις της, μιας και τα SUV αυτοκίνητα είναι πλέον πρώτα στην προτίμηση των αγοραστών. Το Ateca θα προσφέρεται σε διάφορες εκδόσεις, ενώ σχεδιαστικά δανείζεται αρκετά στοιχεία από το μικρομεσαίο Leon. Στον τομέα των κινητήρων, βασικός στη γκάμα θα είναι ο 1.000αρης (!) 3κυλινδρος κινητήρας, απόδοσης 115 ίππων, καθώς και o 1,4 λίτρων κινητήρας με σύστημα απενεργοποίησης των κυλίνδρων, ο οποίος θα αποδίδει 150 ίππους. Σε ότι αφορά τους diesel τώρα, θα υπάρχει ο 1.6 TDI απόδοσης 115 ίππων, αλλά και ο 2.0 TDI με 150 και 184 ίππους. Όλοι οι κινητήρες θα μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη, με κίνηση είτε στους εμπρός, είτε στους πίσω τροχούς. Το μήκος του Ateca θα αγγίζει τα 4,36 μέτρα, νούμερο που το τοποθετεί απευθείας στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει να ανταγωνιστεί το βασιλιά της κατηγορίας, το Nissan Qashqai. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 29/10/2025 - 12:04 Τα frit στο παρμπρίζ: Γιατί πρέπει να τα γνωρίζετε καλύτερα από τους πελάτες σας;
Γιώργος Μούζος, 27/10/2025 - 11:31 Η τεχνητή νοημοσύνη επιβάλλει πρόστιμα στάθμευσης και οι ασφαλιστές πρέπει να ετοιμαστούν!
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται Η αυτόνομη οδήγηση ωριμάζει και πλησιάζει η ώρα που θα γίνει καθημερινότητα. Για τους ασφαλιστές αυτό σημαίνει νέα μοντέλα ευθύνης,... Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45
Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού) Το φθηνότερο εργαλείο διαχείρισης κινδύνου κρύβεται στο ρελαντί, μειώνει τη συχνότητα ζημιών χωρίς να κοστίζει ούτε ευρώ. Η αγορά ζητά... Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45