close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Έξι δυναμικά στελέχη πωλήσεων – marketing και η υποχρέωση επανεκπαίδευσης των ασφαλιστών! - Το nextdeal.gr στηρίζει τα στελέχη πωλήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
20/11/2015 - 10:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Έξι δυναμικά στελέχη πωλήσεων – marketing και η υποχρέωση επανεκπαίδευσης των ασφαλιστών! - Το nextdeal.gr στηρίζει τα στελέχη πωλήσεων

Nextdeal newsroom, 20/11/2015
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η εξυπηρέτηση του πελάτη από τον ασφαλιστικό του σύμβουλο εγγυάται στο τελευταίο σειρά ηθικών και απτών αντισταθμιστικών ωφελημάτων.

Η πραγματικότητα αυτή, όμως, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να σημαίνει ότι η προσπάθεια εξυπηρέτησης επιχειρείται στο «όνομα» μιας ανούσιας τυπικότητας, με την αποκόμιση μονόπλευρων εγχρήματων ωφελειών κατά νουν.

Αντίθετα, η προσπάθεια του παραγωγού ασφαλίσεων να διευκολύνει κάθε όψη της ζωής του πελάτη που ευθέως ή εμμέσως σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο, έχει βαθιές, ουσιαστικές ρίζες που καθιστούν τη συνολική διαδικασία εξυπηρέτησης άκρως αναγκαία.

Οι ρίζες στις οποίες προαναφερθήκαμε, βρίσκονται:

Στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ασφαλιστικές, οικονομικές, πολιτικές και κοινωνικές συνθήκες οι οποίες εύλογα επηρεάζουν τον τρόπο, την ποιότητα και το επίπεδο ζωής του καταναλωτή, του πελάτη.

Οι αλλαγές τις οποίες μνημονεύσαμε συνεπιφέρουν αναδιατάξεις στις ανάγκες, στις επιθυμίες, στα προβλήματα και στις προοπτικές του πελάτη, σημεία που καλούν για αντίστοιχες ασφαλιστικές αναδιατάξεις μέσα από ένα συστηματικό, τυποποιημένο πρόγραμμα εξυπηρέτησης.

Στην επαγγελματική ανάπτυξη και ανέλιξη της κατάρτισης του ασφαλιστή μέσα από τα κανάλια της εκπαίδευσης και της απόκτησης νέων γνώσεων και εμπειριών.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η τελευταία αυτή παρατήρηση δείχνει ότι ο ίδιος ο ασφαλιστής θα οδηγηθεί, δια μέσου της συσσώρευσης καινούργιων γνώσεων και εμπειριών, στη ανάγκη επανεξέτασης υπαρκτών ασφαλιστηρίων συμβολαίων διαπιστώνοντας έτσι, την αναγκαιότητα εξυπηρέτησής τους.

Η σύνθεση των παρατηρήσεων, των οποίων τα βασικά συστατικά σημεία μόλις υπαγορεύσαμε, αποτελεί συντελεστή καθημερινού έργου για τον παραγωγό ασφαλίσεων. Γι’ αυτό και η κατάληξή της στην εξυπηρέτηση του πελάτη συνιστά ύψιστη επαγγελματική υποχρέωσή του.

Το www.nextdeal.gr παρατηρεί ότι με αφέλεια και επιπολαιότητα αντιμετωπίζουν αρκετοί ασφαλιστές το θέμα της ΑΥΤΟΒΕΛΤΙΩΣΗΣ και επανεξέτασης της ασφαλιστικής παιδείας τους. Είναι και κάποιοι που αντιδρούν και στην επαναπιστοποίηση που επιβάλλει η Τράπεζα Ελλάδος μέσω της ΔΕΙΑ και στην ανάγκη επανεκπαίδευσης με αυστηρούς όρους. Γνωρίζουμε ότι η σημερινή εκπαίδευση είναι σε χαμηλά επίπεδα αλλά και άγνωστο ποιοι εκπαιδεύτηκαν και ποιοι έχουν άδεια (μαύροι κωδικοί). Είναι μια ευκαιρία «έμμεσου ξεκαθαρίσματος»... Δεν έχουν σφαιρική – καθολική εκπαίδευση όλοι και η μονόπλευρη και ελλιπής ενημέρωση βλάπτει.

Τώρα γι’ αυτά που λένε μερικοί, ίσως πολλά να είναι και εκ του πονηρού… Και οι γιατροί ακόμα εκπαιδεύονται συνεχώς και ενημερώνονται συνεχώς… Και όσοι δεν μπουν στις νέες τεχνολογίες «απορρίπτονται» από τα νοσοκομεία και την ιατρική κοινότητα… Οι γιατροί έχουν συνεχή εκπαιδευτική παρακολούθηση και ανταλλαγή εμπειριών.

Η εξυπηρέτηση περιλαμβάνει και επάρκεια γνώσεων του ασφαλιστή σε νέους όρους θεσμικούς, σε νέες φορολογίες, σε νέα συμβόλαια, σε νέες τεχνολογίες, νέους νόμους και κανόνες. Πολλοί ασφαλιστές δε χρησιμοποιούν PC.

Το «λειτούργημα» ασφαλιστού δεν είναι μόνο λόγια, έχει και απαιτήσεις. Γι’ αυτό και ξεχωρίζει το ασφαλιστικό επάγγελμα το οποίο δεν είναι εύκολο να το ασκήσουν όλοι όσοι κάνουν «αίτηση πρόσληψης»… Ούτε και μπορούν όλοι να εκπαιδεύουν ασφαλιστές. Το service – εξυπηρέτηση θέλει επαναπιστοποίηση.

Έτσι, στην τύχη, ανάμεσα σε πολλούς αξιόλογους, το www.nextdeal.gr καλεί έξι δυναμικούς ηγέτες δικτύων, αξιόλογα στελέχη της αγοράς, που εκπροσωπούν βέβαια περισσότερους, να κινητοποιήσουν εκπαιδευτικά σε όλη την επικράτεια τους ανθρώπους τους για μια δυναμικότερη παρουσία στην αγορά, κοντά στους πελάτες τους με ποιοτικότερο service.

Έξι δυναμικά στελέχη πωλήσεων – marketing και η υποχρέωση επανεκπαίδευσης των ασφαλιστών!

Όλοι, σε όλες τις εταιρίες γνωρίζουν ότι εάν δε σταθούν δίπλα στους πελάτες οι ασφαλιστές ούτε νέα παραγωγή θα έχουν ούτε ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ… Το service δεν είναι έμφυτη ικανότητα ούτε αυτοσχεδιασμός μόνο. Θέλει εκπαίδευση.

Ε.Σ.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
    Νικολέτα Μάρκου, 6/8/2025

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
    Νικολέτα Μάρκου, 1/8/2025

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48 1/8/2025
  • Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Καθώς ξεκινά η περίοδος των διακοπών και όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας,...
    Νικολέτα Μάρκου, 29/07/2025 - 15:52 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
12:00 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  • 11:26 Η αναμονή για τη διμερή συνάντηση Ζελένσκι-Πούτιν και η συζήτηση για το ευρωπαϊκό μέλλον της Ουκρανίας
  • 11:06 Η παγκόσμια επενδυτική δραστηριότητα Ιδιωτικών Κεφαλαίων επιβραδύνεται σημαντικά εν μέσω της αυξανόμενης γεωπολιτικής και εμπορικής αβεβαιότητας
  • 10:53 Πέθανε ο πανεπιστημιακός Ευτύχης Μπιτσάκης
  • 09:42 Mνήμη του Προφήτου Σαμουήλ
  • 09:41 Ανάγλυφη απεικόνιση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού
  • 08:55 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
  • 08:51 Νέα δάνεια 13 δισ. από τις τράπεζες το 2025, η UBS «ψηφίζει» Ελλάδα και ελληνικές τράπεζες, ο ΟΠΕΚΕΠΕ, το Ουκρανικό, η ΕΛΒΟ και CrediaBank: Η … άλλη τράπεζα
  • 08:45 Άλλο πράγμα είναι οι διασταυρούμενες πωλήσεις και άλλο πράγμα το cross-selling!
  • 08:40 Ασφάλιση AirBnB. Τι είναι η διασταυρούμενη προστασία;
  • 11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  2. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  3. 20/8 Eurolife FFH AEAZ: Άλμα στο μερίδιο αγοράς το 2024 - Όλα τα στοιχεία για την παραγωγή της εταιρείας και του Ομίλου
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 19/8 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube