close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς θα γίνεις σωστός ασφαλιστής;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
15/12/2010 - 11:17
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς θα γίνεις σωστός ασφαλιστής;

Nextdeal newsroom, 15/12/2010
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Ανασκόπηση της εργασίας του ασφαλιστή 
Μην κρατάτε σφυριά και ψάχνετε καρφιά. Κρατήστε ανθοδοχεία να μαζέψετε λουλούδια!

Για να υπάρχουν αποτελεσματικές λύσεις
Α. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
  • Παίρνει συστάσεις για νέους πελάτες
  • Πλησιάζει φίλους ως υποψήφιους πελάτες
  • Αναζήτηση εν ψυχρώ πελατών
  • Δημιουργία/χρησιμοποίηση κέντρων επιρροής.
  • Έχει κριτήρια αξιολογήσεως υποψηφίων πριν την προσέγγιση (ηλικίας, επαγγέλματος, εισοδήματος, επαγγελματικής αγοράς κλπ)
  • Διαγράφει ονόματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις
  • 7.Επιδιώκει προσωπικές συστάσεις σε φίλους πελατών του
  • Χρησιμοποιεί και τεχνικές μαζικής αναζήτησης (μέσω ταχυδρομείου-επιστολές-δελτάρια κλπ, καταχωρίσεις Τύπου, περιοδικών (ειδικά ιατρών. Μηχανικών, άλλου κλάδου επαγγελμάτων…).
  • Προσπαθεί να πουλήσει δεύτερη ασφάλεια σε ήδη πελάτες
  • Αναζητά συνεχώς και συνειδητά άλλους πελάτες
α) Προγραμματίζει τη δουλειά του
β) Εργάζεται ένα πλήρες 8ωρο
γ) Εφαρμόζει την εκπαίδευσή του στην πράξη
δ) Τηλεφωνεί στους πελάτες του την ώρα της καλύτερης προσεγγίσεως
ε) Ελέγχει τη σχέση του χρόνου του στο γραφείο με το χρόνο στην αγορά

*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ»,  τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
    Nextdeal newsroom, 21/11/2025

    Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

  • Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025
  • Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

    Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε...
    Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30 18/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
16:25 Συλλογος Εργαζομένων ERGO: Ιστορικός - Φιλοσοφικός Περίπατος με θέμα «Ιστορία της Δημοκρατίας και της Φιλοσοφίας στο δημόσιο χώρο της Αρχαίας Αθήνας»
  • 16:18 Πρώτη επιτυχημένη επέμβαση στην Ελλάδα αλλαγής χρώματος οφθαλμών
  • 16:12 Το σήμερα και το αύριο των ακινήτων στο 3rd Athens Property Conference 2025
  • 16:08 ΤτΕ: Δείκτες τιμών οικιστικών ακινήτων - γ΄ τρίμηνο 2025
  • 16:03 Ν. Κεραμέως για Τσίπρα: Σοκαριστική η ελαφρότητα με την οποία περιγράφει γεγονότα που πήγαν να ρίξουν τη χώρα στα βράχια
  • 16:01 Έρευνα Global Workforce of the Future του Ομίλου Adecco: Ευκαιρία ή πρόκληση-τι πιστεύουν οι εργαζόμενοι για την τεχνητή νοημοσύνη;
  • 15:56 100 χρόνια Ε.Ε.Α.: Μία γιορτή αντάξια της ιστορίας του, παρουσία πολιτικών αρχηγών, δεκάδων βουλευτών, εκπροσώπων φορέων και πλήθος κόσμου
  • 15:52 ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 2026: Τεχνητή Νοημοσύνη - Ευκαιρίες και κίνδυνοι - Η επόμενη μέρα για τον Τύπο - 3ο Ετήσιο Συνέδριο της ΕΙΗΕΑ
  • 15:05 Eurobank: Επενδυτικές στρατηγικές στο πλάνο συνταξιοδότησης
  • 15:00 DAÈS: “Prelude” Ασφάλιση Κατά Παντός Κινδύνου Μουσικών Οργάνων
  • 14:20 Η ΕΑΕΕ και η UNSAR πραγματοποίησαν ημερίδα για την Περιβαλλοντική Ευθύνη στη Ρουμανία
  • 14:12 Η "KARAVIAS & ASSOCIATES" ανέλαβε την ασφάλιση αστικής ευθύνης τριών τουριστικών λιμένων
  • 13:49 Deloitte: Παρά την αυξανόμενη επένδυση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, οι αποδόσεις παραμένουν δύσκολο να μετρηθούν
  • 13:45 IWG: Το Μέλλον της Εργασίας το 2026 - Σε Πρώτο Πλάνο Τεχνολογία, Ταλέντο και Εμπιστοσύνη
  • 12:58 Ο Όμιλος ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ πιστοποιείται ως Great Place to Work® για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά
  • 12:54 Ρωσο-ουκρανικό: Οι κρίσιμες διαπραγματεύσεις, η αναζήτηση της χρυσής τομής και το αβέβαιο μέλλον
  • 11:55 CEO Initiative 2025: Από τη σύγκλιση μεγάλων προκλήσεων, στη δημιουργία νέων ευκαιριών
  • 11:40 Άδωνις Γεωργιάδης στο CEO Initiative 2025: «Η Ευρώπη μένει πίσω στην Τεχνητή Νοημοσύνη» (Βίντεο)
  • 11:33 Νίκη Κεραμέως στο CEO Initiative 2025: Στρατηγική προσέγγιση για επαναπατρισμό ταλέντων και μείωση γραφειοκρατίας
  • 11:14 Πλαγίως: ΤΟ βιβλίο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 21/11 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ - Νέο γνωστό στέλεχος ενισχύει την διοικητική πυραμίδα της "Δυναμις Ασφαλιστική"
  2. 20/11 Σε ποιους νομούς γίνονται οι περισσότερες ζημιές στον κλάδο αυτοκινήτου
  3. 24/11 Ο Πέτρος Τασιός στη Howden
  4. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  5. 19/11 ADAS: Θα ρίξουν τα τροχαία ή θα «τινάξουν» στον αέρα τα ασφαλιστήρια;
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 21/11 Hoolie Pet Insurance: Αλλάζει τους κανόνες στην ασφάλιση κατοικιδίων στην Ελλάδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube