Nextdeal newsroom, 15/12/2010 - 11:17 facebook twitter linkedin Πώς θα γίνεις σωστός ασφαλιστής; Nextdeal newsroom, 15/12/2010 facebook twitter linkedin Ανασκόπηση της εργασίας του ασφαλιστή Μην κρατάτε σφυριά και ψάχνετε καρφιά. Κρατήστε ανθοδοχεία να μαζέψετε λουλούδια! Για να υπάρχουν αποτελεσματικές λύσειςΑ. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Παίρνει συστάσεις για νέους πελάτες Πλησιάζει φίλους ως υποψήφιους πελάτες Αναζήτηση εν ψυχρώ πελατών Δημιουργία/χρησιμοποίηση κέντρων επιρροής. Έχει κριτήρια αξιολογήσεως υποψηφίων πριν την προσέγγιση (ηλικίας, επαγγέλματος, εισοδήματος, επαγγελματικής αγοράς κλπ) Διαγράφει ονόματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις 7.Επιδιώκει προσωπικές συστάσεις σε φίλους πελατών του Χρησιμοποιεί και τεχνικές μαζικής αναζήτησης (μέσω ταχυδρομείου-επιστολές-δελτάρια κλπ, καταχωρίσεις Τύπου, περιοδικών (ειδικά ιατρών. Μηχανικών, άλλου κλάδου επαγγελμάτων…). Προσπαθεί να πουλήσει δεύτερη ασφάλεια σε ήδη πελάτες Αναζητά συνεχώς και συνειδητά άλλους πελάτες α) Προγραμματίζει τη δουλειά τουβ) Εργάζεται ένα πλήρες 8ωρογ) Εφαρμόζει την εκπαίδευσή του στην πράξηδ) Τηλεφωνεί στους πελάτες του την ώρα της καλύτερης προσεγγίσεωςε) Ελέγχει τη σχέση του χρόνου του στο γραφείο με το χρόνο στην αγορά*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης; Στα πρώτα σεμινάρια των πωλήσεων όλοι σας θα θυμάστε τον θέμα, πως θα σπάσετε τον «πάγο» στο πρώτο ραντεβού με... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 29/4/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26 15/4/2024