Nextdeal newsroom, 14/12/2010 - 16:27 facebook twitter linkedin Management-Οι ωκεανοί είναι πολλές σταγόνες και τα γραφεία πωλήσεων έχουν άτομα. Τιμήστε τα! Nextdeal newsroom, 14/12/2010 facebook twitter linkedin (Εξατομικευμένο) πρόγραμμα αναπτύξεως ενός ασφαλιστήΗ εργασία αυτή θα σας βοηθήσει να αναλύσετε και να εκτιμήσετε τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες ενός από τους ασφαλιστές σας, καθώς και να αναπτύξετε το πρόγραμμα με το οποίο θα επιτύχετε την εκπαίδευση. Από τη στιγμή που θα εφαρμόσετε αυτό το πρόγραμμα για τον ασφαλιστή, τα αποτελέσματα που θα δείτε θα μιλούν από μόνα τους. Συμπληρώστε ελεύθερα αυτό το έντυπο καθώς αναπτύσσετε ανάλογα προγράμματα για άλλους ασφαλιστές του υποκαταστήματός σας. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη! Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025
Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε... Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30 18/11/2025