Nextdeal newsroom, 9/12/2010 - 17:52 facebook twitter linkedin Στρατηγική παραγωγικότητας του χρόνου Nextdeal newsroom, 9/12/2010 facebook twitter linkedin Κανένας μας δεν παραδέχεται ότι έχει χρόνο στη διάθεσή του, κι όμως όλοι έχουμε. Τελικά το πρόβλημα δεν είναι ο χρόνος, αλλά εμείς. Όχι πού θα βρούμε το χρόνο, αλλά πώς θα τον αξιοποιήσουμε. Ημερολόγιο Προγραμματισμός Καθορισμός στόχων Καθορισμός προτεραιοτήτων Πρόβλεψη *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Διαβάστε το άρθρο πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη! Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει... Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025
Στελέχωση νέων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών Όπως γνωρίζουμε οι πωλήσεις έχουν δύο άξονες, ο ένας είναι η παραγωγή πωλήσεων και ο δεύτερος είναι η ανάπτυξη σε... Δημήτρης Μπάτρης, 18/11/2025 - 15:30 18/11/2025