Nextdeal newsroom, 9/12/2010 - 17:52 facebook twitter linkedin Στρατηγική παραγωγικότητας του χρόνου Nextdeal newsroom, 9/12/2010 facebook twitter linkedin Κανένας μας δεν παραδέχεται ότι έχει χρόνο στη διάθεσή του, κι όμως όλοι έχουμε. Τελικά το πρόβλημα δεν είναι ο χρόνος, αλλά εμείς. Όχι πού θα βρούμε το χρόνο, αλλά πώς θα τον αξιοποιήσουμε. Ημερολόγιο Προγραμματισμός Καθορισμός στόχων Καθορισμός προτεραιοτήτων Πρόβλεψη *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Διαβάστε το άρθρο πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024