Nextdeal newsroom, 6/12/2010 - 13:13 facebook twitter linkedin Management διευθυντών υποκαταστημάτων Nextdeal newsroom, 6/12/2010 facebook twitter linkedin Η επίβλεψη των συνεργατών του υποκαταστήματος θέλει αγάπη για τους συνανθρώπουςΗ επίβλεψη είναι η εργασία ή η διαδικασία κατά την οποία θέλουμε να εξετάσουμε τα αποτελέσματα παραγωγής του ασφαλιστού-δηλαδή, τα δυνατά και αδύνατα σημεία του προκειμένου να τον βοηθήσουμε για την περαιτέρω ανάπτυξη της παραγωγής του. Υπό την έννοια αυτήν, η επίβλεψη είναι ένα μέρος, και μάλιστα ένα ουσιαστικό μέρος της περαιτέρω εκπαιδεύσεως του ασφαλιστού. Οι ασφαλιστές Ζωής είναι δυνατόν να είναι πάρα πολύ καλά εκπαιδευμένοι, αλλά μόνον εάν εφαρμόζουν αποτελεσματικά αυτά που έχουν εκπαιδευτεί να κάνουν μπορούν να έχουν ανάλογα αποτελέσματα και έτσι να δικαιολογείται ο χρόνος και η δαπάνη της εκπαιδεύσεώς τους. Οι managers είναι δύσκολο, αν όχι αδύνατο, να γνωρίζουμε πόσο καλά οι ασφαλιστές μας εφαρμόζουν στην αγορά κατά την επαφή τους με τους πελάτες αυτά που τους έχουμε εκπαιδεύσει να λένε και να κάνουν στην πράξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούμε να αξιολογήσουμε την έμπρακτη εργασία τους από προσωπική παρακολούθηση και κατά συνέπεια να μην είμαστε σε θέση να παρέχουμε την απαραίτητη βοήθειά μας για τη βελτίωση της αποδόσεώς τους-δηλαδή την καλύτερη αξιοποίηση του χρόνου τους με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγής και του εισοδήματός τους. *Από το Περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 120, Ιούλιος-Αύγουστος 2009 Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 24/9/2024 Ποιο είναι το μυστικό της πρώτης Ασφαλιστικής εταιρείας που είναι και δεύτερης στη παγκόσμια κατάταξη;
Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία... Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38 25/6/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις... Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 20/5/2024