close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μόνο για άνδρες; Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/10/2010 - 13:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μόνο για άνδρες; Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια

Nextdeal newsroom, 8/10/2010
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Η εικόνα σας. Τι σημαίνει εικόνα; Το λεξικό Webster ορίζει την εικόνα σαν «τη συνολική εντύπωση ενός ατόμου». Εάν πω «Ιωάννης Κέννεντυ», αμέσως αισθάνεστε κάτι γι’ αυτό το άτομο. Εάν πω, «Αδόλφος Χίτλερ», ένα τελείως διαφορετικό συναίσθημα σας κυριεύει. Όλοι μας έχουμε εικόνες των ανθρώπων. Πώς σας βλέπουν οι άλλοι- δηλαδή τι σχηματίζουν στο μυαλό τους για σας-είναι η εικόνα τους για το άτομό σας, και έτσι η «εικόνα» σας. Τα σχόλια που θα κάνω για τη δημιουργία της «εικόνας» είναι πρώτον, η δικιά μου γνώμη και δεύτερον, εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητες της γεωγραφικής περιοχής που ζείτε. Θα περιγράψω αυτήν που πιστεύω ότι είναι η ιδανική εικόνα του ασφαλιστή ζωής, και τα ιδανικά βοηθήματα που πιστεύω ότι χρειάζονται για τη δημιουργία αυτής της εικόνας, Πολλά από τα αντικείμενα που θα σας προτείνω ίσως σας φανούν πολύ ακριβά. Σας συμβουλεύω όμως ότι θα πρέπει να σκέπτεστε από τώρα για το πού θα ήταν καλύτερα να μείνετε. Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε θετική εικόνα, προτείνω να σκεφτείτε ποια χαρακτηριστικά θα θέλατε να έχει ένας προσωπικός οικονομικός σύμβουλος. Πώς θα θέλατε αυτό το άτομο να φαίνεται, να μιλάει; Πρέπει να προσπαθήσετε να εξομοιωθείτε με αυτήν την εικόνα!

Ντυθείτε επιτυχημένα
«Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια».  Δεν ξέρω ποιος το έχει πει αυτό, αλλά δεν έχω ακούσει πιο αληθινά λόγια. Στο υποκατάστημά μας, έχουμε μια επιγραφή που λέει «Για να φτάσεις εκεί που πας, ντύσου σαν να έφτασες ήδη». Οι άνθρωποι θέλουν να συνεργάζονται με τους επιτυχημένους. Επειδή δεν ξέρουν αν είστε επιτυχημένοι, θα κρίνουν ανάλογα με αυτό που βλέπουν. Εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε ποια θα είναι αυτή η εικόνα. Τώρα, πριν βγάλετε συμπεράσματα, δεν εννοώ ότι πρέπει να γίνετε το αποκορύφωμα της μόδας. Το να είστε πολύ μοντέρνος δείχνει αστάθεια. Θέλετε να δείξετε τη σταθερή εικόνα του ανθρώπου που κάποιος μπορεί να βασιστεί «ό,τι και αν συμβεί». Πάρτε παράδειγμα από τον κώδικα ντυσίματος της εταιρείας IBM, που μιλάει για βασικά χρώματα, άσπρα πουκάμισα, ριγέ γραβάτες, μαύρα παπούτσια. Οι υπάλληλοι της IBM έχουν φτιάξει μια εικόνα. Τις ώρες εργασίας ντύνονται με τη βασική στολή της IBM, διοχετεύοντας πάντα την ίδια στέρεη, ικανή, ακμαία εικόνα. Είναι ενδιαφέρον ότι τα ανδρικά κοστούμια δεν έχουν αλλάξει πολύ σ’ αυτό τον αιώνα. Τα ανδρικά κοστούμια των δεκαετιών του 20,30,40 είναι παρόμοια με αυτά του 50,60,70 και 80. Ο λόγος είναι ότι το στυλ στην ουσία διαδίδεται από τους πολιτικούς και οικονομικούς αρχηγούς μιας χώρας. Τα περιοδικά μόδας δείχνουν αυτό που ελπίζουν ότι οι άνθρωποι θα αγοράσουν και θα κάνουν νέα μόδα.

*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 125, Μάιος-Ιούνιος 2010

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
    Νικολέτα Μάρκου, 6/8/2025

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
    Νικολέτα Μάρκου, 1/8/2025

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48 1/8/2025
  • Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Καθώς ξεκινά η περίοδος των διακοπών και όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας,...
    Νικολέτα Μάρκου, 29/07/2025 - 15:52 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

NN Group: Ισχυρά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2025
12:17 NN Group: Ισχυρά αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2025
  • 11:35 ΕΑΕΕ: Απόφαση της ΑΑΔΕ για τον έλεγχο οχημάτων που έχουν δηλωθεί σε ακινησία και κυκλοφορούν
  • 10:58 Η Επιτροπή Ανταγωνισμού ενέκρινε την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την τράπεζα Πειραιώς
  • 09:42 Τεχνητή Νοημοσύνη στην Υγεία: Ποιος πληρώνει όταν η Τεχνητή Νοημοσύνη αποτυγχάνει;
  • 09:04 Τι πρέπει να προσέχουν το καλοκαίρι όσοι πάσχουν από ψωρίαση!
  • 08:35 Παγκόσμια ημέρα των ελεφάντων
  • 08:30 Επίδομα και Αποζημίωση. Η ουσιαστική διαφορά που πρέπει να γνωρίζει ένας Ασφαλισμένος
  • 08:30 Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης: «Αι γενεαί πάσαι, μακαρίζομέν σε, την μόνην Θεοτόκον»
  • 16:23 Τι κινδύνους εντοπίζει η Επιτροπή Ανταγωνισμού στον καθορισμό ενός δείκτη υγείας για τα ασφαλιστικά προγράμματα
  • 11:40 Τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα καραδοκούν και το καλοκαίρι!
  • 10:58 Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους!
  • 10:54 Όταν το φως του ήλιου γίνεται παγίδα: Τι κρύβεται πίσω από την «ηλιακή δηλητηρίαση»!
  • 10:33 Από σήμερα 11 Αυγούστου αναλήψεις από τα ΑΤΜ με μηδενικές χρεώσεις
  • 10:19 Πλαγίως: Αξίζει να το διαβάσετε
  • 09:33 Οι κίνδυνοι του καλοκαιριού για τους ογκολογικούς ασθενείς!
  • 09:25 Οι Άγιοι νεομάρτυρες Αναστάσιος Πανέρας και Δημήτριος Μπεγιάζης
  • 09:22 Πότε και πώς θα δείτε τις Περσείδες
  • 09:20 Τιμή για τον Τάσο Ισαάκ και τον Σολωμό Σολομού
  • 09:14 Δυναμική παρουσία του δικτύου διαγνωστικών κέντρων HealthSpot στα ελληνικά νησιά
  • 09:10 Nelly’s – Η Σαντορίνη του μεσοπολέμου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/8 Τι σημαίνει η εξαγορά της Ευρωκλινικής από την Generali
  2. 6/8 ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Στην Acrisure εντάσσεται με στρατηγική συνεργασία η πρακτορειακή εταιρεία Mega του Τάσου Χατζηθεοδοσίου
  3. 6/8 Ανακοίνωση της ΟΑΣΕ για τη NOS Insurance Services
  4. 8/8 Ο Όμιλος Unilink της Acrisure εξαγόρασε την Mega Brokers - Πλήρης επιβεβαίωση του Nextdeal.gr
  5. 8/8 Επαναφορά της 13ης σύνταξης(;), ο Σκέρτσος για την άνοδο του Χ.Α, ο Ιβάν θέλει να δει Μητσοτάκη και η Attica Bank «βλέπει» Μάλτα
  6. 7/8 Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές;
  7. 11/8 Από σήμερα 11 Αυγούστου αναλήψεις από τα ΑΤΜ με μηδενικές χρεώσεις

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube