close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Μόνο για άνδρες; Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/10/2010 - 13:25
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μόνο για άνδρες; Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια

Nextdeal newsroom, 8/10/2010
  • facebook
  • twitter
  • linkedin
Η εικόνα σας. Τι σημαίνει εικόνα; Το λεξικό Webster ορίζει την εικόνα σαν «τη συνολική εντύπωση ενός ατόμου». Εάν πω «Ιωάννης Κέννεντυ», αμέσως αισθάνεστε κάτι γι’ αυτό το άτομο. Εάν πω, «Αδόλφος Χίτλερ», ένα τελείως διαφορετικό συναίσθημα σας κυριεύει. Όλοι μας έχουμε εικόνες των ανθρώπων. Πώς σας βλέπουν οι άλλοι- δηλαδή τι σχηματίζουν στο μυαλό τους για σας-είναι η εικόνα τους για το άτομό σας, και έτσι η «εικόνα» σας. Τα σχόλια που θα κάνω για τη δημιουργία της «εικόνας» είναι πρώτον, η δικιά μου γνώμη και δεύτερον, εξαρτώνται από τις ιδιαιτερότητες της γεωγραφικής περιοχής που ζείτε. Θα περιγράψω αυτήν που πιστεύω ότι είναι η ιδανική εικόνα του ασφαλιστή ζωής, και τα ιδανικά βοηθήματα που πιστεύω ότι χρειάζονται για τη δημιουργία αυτής της εικόνας, Πολλά από τα αντικείμενα που θα σας προτείνω ίσως σας φανούν πολύ ακριβά. Σας συμβουλεύω όμως ότι θα πρέπει να σκέπτεστε από τώρα για το πού θα ήταν καλύτερα να μείνετε. Για να ξεκινήσετε να δημιουργείτε θετική εικόνα, προτείνω να σκεφτείτε ποια χαρακτηριστικά θα θέλατε να έχει ένας προσωπικός οικονομικός σύμβουλος. Πώς θα θέλατε αυτό το άτομο να φαίνεται, να μιλάει; Πρέπει να προσπαθήσετε να εξομοιωθείτε με αυτήν την εικόνα!

Ντυθείτε επιτυχημένα
«Εάν μοιάζει με πάπια και περπατάει σαν πάπια, τότε πρέπει να είναι πάπια».  Δεν ξέρω ποιος το έχει πει αυτό, αλλά δεν έχω ακούσει πιο αληθινά λόγια. Στο υποκατάστημά μας, έχουμε μια επιγραφή που λέει «Για να φτάσεις εκεί που πας, ντύσου σαν να έφτασες ήδη». Οι άνθρωποι θέλουν να συνεργάζονται με τους επιτυχημένους. Επειδή δεν ξέρουν αν είστε επιτυχημένοι, θα κρίνουν ανάλογα με αυτό που βλέπουν. Εξαρτάται από εσάς να αποφασίσετε ποια θα είναι αυτή η εικόνα. Τώρα, πριν βγάλετε συμπεράσματα, δεν εννοώ ότι πρέπει να γίνετε το αποκορύφωμα της μόδας. Το να είστε πολύ μοντέρνος δείχνει αστάθεια. Θέλετε να δείξετε τη σταθερή εικόνα του ανθρώπου που κάποιος μπορεί να βασιστεί «ό,τι και αν συμβεί». Πάρτε παράδειγμα από τον κώδικα ντυσίματος της εταιρείας IBM, που μιλάει για βασικά χρώματα, άσπρα πουκάμισα, ριγέ γραβάτες, μαύρα παπούτσια. Οι υπάλληλοι της IBM έχουν φτιάξει μια εικόνα. Τις ώρες εργασίας ντύνονται με τη βασική στολή της IBM, διοχετεύοντας πάντα την ίδια στέρεη, ικανή, ακμαία εικόνα. Είναι ενδιαφέρον ότι τα ανδρικά κοστούμια δεν έχουν αλλάξει πολύ σ’ αυτό τον αιώνα. Τα ανδρικά κοστούμια των δεκαετιών του 20,30,40 είναι παρόμοια με αυτά του 50,60,70 και 80. Ο λόγος είναι ότι το στυλ στην ουσία διαδίδεται από τους πολιτικούς και οικονομικούς αρχηγούς μιας χώρας. Τα περιοδικά μόδας δείχνουν αυτό που ελπίζουν ότι οι άνθρωποι θα αγοράσουν και θα κάνουν νέα μόδα.

*Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 125, Μάιος-Ιούνιος 2010

Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ
Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
    Νικολέτα Μάρκου, 5/9/2025

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

  • Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 4/9/2025

    Η πρόκληση του «απαιτητικού πελάτη» ως ευκαιρία εξέλιξης

  • Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)

    Εσύ ξέρεις τι πουλάει ένας ασφαλιστής; (ΙΙ)

    Σε προηγούμενο άρθρο μιλήσαμε για το τι πουλάει πραγματικά ένας ασφαλιστής. Είπαμε ότι πουλάει σιγουριά, ψυχική ηρεμία και τη βεβαιότητα...
    Νικολέτα Μάρκου, 03/09/2025 - 12:00 3/9/2025
  • Δημήτρης Πάτρας: Κι όμως κάτι φταίει

    Δημήτρης Πάτρας: Κι όμως κάτι φταίει

    Γράφει ο Δημήτρης Πάτρας* Έχουμε στο πάνελ τον εκπρόσωπο των ασφαλισμένων και τον εκπρόσωπο των ασφαλιστικών εταιριών. Ο εκπρόσωπος των ασφαλισμένων αναφέρει, ποιες...
    Nextdeal newsroom, 02/09/2025 - 10:21 2/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
15:45 Howden Re: Όσοι καινοτομούν και προσαρμόζονται θα ευδοκιμήσουν στην εξελιγμένη αγορά αντασφάλισης
  • 15:40 Προειδοποίηση ΕΟΠΥΥ για εκστρατεία εξαπάτησης μέσω e-mail (phishing) - Πώς να αναγνωρίσετε τα παραπλανητικά μηνύματα
  • 14:08 Αποκλειστικό: Υποχρεωτική από 1η Οκτωβρίου η ασφάλιση αστικής ευθύνης στις βραχυχρόνιες μισθώσεις (τύπου Airbnb)
  • 14:00 Altrazeal®: Καινοτόμος θεραπεία για την αποτελεσματική αντιμετώπιση τραυμάτων και ελκών!
  • 13:21 ΔΕΘ: Η αγορά ζητάει 72-120 δόσεις - Γιατί είναι σημαντικό για την ασφαλιστική αγορά
  • 12:15 Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό
  • 11:30 Interamerican: Με ρυθμούς-ρεκόρ «τρέχει» η παραγωγή ασφαλίστρων
  • 11:24 Ιουλία Τσέτη: Βιώσιμη ανάπτυξη & καινοτομία, πυλώνες για μία ισχυρή και ενωμένη Ευρώπη - Ομιλία της στο 4ο Πολιτιστικό Φεστιβάλ Χίου
  • 11:16 ΕΣΑΠΕ-ΕΙΑΣ-ΕΕΑ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο «Ηγεσίας και Πωλήσεων στην Εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, AI»
  • 10:53 Το HEALTH NEXT GENERATION παρών στην 89η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης
  • 10:15 Θεόδωρος Κοκκάλας: Η Ergo κορυφαίος οργανισμός με στόχο τη βιώσιμη και κερδοφόρο ανάπτυξη
  • 09:52 Ποια είναι η «Στατιστική Στρέβλωση» που πρέπει να μάθουν οι δυνητικοί πελάτες;
  • 09:44 Νταγιάκας (ΕΤΒΑ ΒΙΠΕ): Η πυροσβεστική εντός του επιχειρηματικού πάρκου μειώνει τα ασφαλιστικά κόστη
  • 09:32 Έρευνα Plum: Γιατί οι Έλληνες δυσκολεύονται να αποταμιεύουν και τα Κενά Εμπιστοσύνης στην Επίτευξη Οικονομικών Στόχων
  • 09:19 Σεπτεμβριανά 1955: Ο ξεριζωμός των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης
  • 09:15 Το 53ο Φεστιβάλ Βιβλίου στο Πεδίον του Άρεως
  • 09:13 Η ετυμηγορία της DBRS, η Alpha στηρίζει τον τουρισμό, υψηλές οι επιδόσεις του Aktor και ο σύγχρονος…Γκόρτσος
  • 09:09 Ο κλάδος Μεταφερομένων Εμπορευμάτων σε πτώση!
  • 09:06 Πρώτο Πανελλήνιο πρωτάθλημα ανεμοπτεριστών στο Μαυρομμάτι
  • 09:04 Κουτλίστια 1925 - Καμαρούλα 2025: Το χωριό θυμάται και γιορτάζει
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 4/9 Αποκλειστικό: Έληξε η συνεργασία του Αναστάσιου Παπαδόπουλου με την ERGO
  2. 3/9 Ο «κανόνας των 3 δευτερολέπτων»: Το μυστικό όπλο των ασφαλιστών για την μείωση των τροχαίων
  3. 4/9 Γιώργος Ζερβουδάκης: «Χτίζουμε την Εθνική Ασφαλιστική τού αύριο, με ανθρώπινο πρόσωπο και ψηφιακή δύναμη»
  4. 1/9 1η Σεπτεμβρίου: Η αρχή της Ινδίκτου και του εκκλησιαστικού έτους
  5. 2/9 Με αποκλειστική συνέντευξη του Θ. Κοκκάλα - ERGO και 2 σημαντικών στελεχών Εθνικής και Allianz κυκλοφορεί το «ΝΑΙ»
  6. 1/9 Πώς η Επιτροπή Ανταγωνισμού βάζει φρένο στον δείκτη υγείας στο Nextdeal που κυκλοφορεί
  7. 4/9 Ισαβέλλα Βήτου: H Allianz µιλάει τη «γλώσσα» της ελληνικής αγοράς

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube