Παναγιώτης Ρεγκούκος, 18/3/2016 - 09:23 facebook twitter linkedin Η καλή σχέση πωλητή–πελάτη - Ιδέες και προτάσεις εφαρμογής της σημαντικότερης αρχής για την επιτυχία! Παναγιώτης Ρεγκούκος, 18/3/2016 facebook twitter linkedin Αρχικά να δηλώσουμε την θέση μας, πως δεν πρόκειται για μια «αντιθετική σχέση» όπως πίστευαν παλιά, επειδή δήθεν πρόκειται για διαφορετικά συμφέροντα, που είναι αντίθετα και όταν ικανοποιούνται τα μεν, ζημιώνονται τα δε. Αλλά ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα, πως είναι διαφορετική περίπτωση του «πελάτη-μεταπωλητή» των προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας μας, από την περίπτωση του «πελάτη -χρήστη» αυτών. Στην πρώτη περίπτωση, η δική μας προσέγγιση προέρχεται από μια διαφορετική αντιμετώπιση της δουλειάς του πωλητή και άρα μια διαφορετική «θέση» σε σχέση με τον πελάτη. Ενώ δηλαδή, η παραδοσιακή αντίληψη θέλει τον πωλητή «απέναντι» στον πελάτη, εμείς βάζουμε τον πωλητή «δίπλα» στον πελάτη σε μια «τριγωνική σχέση» με τον δικό του πελάτη. Η ιδέα είναι πως ο «πελάτης – μεταπωλητής» αγοράζει από τον πωλητή προϊόντα και υπηρεσίες για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των πελατών του, συνεπώς, πρόκειται για μια «συνεργασία» μεταξύ τους και όχι για μια σχέση αντίθετων συμφερόντων. Υπάρχει κοινός στόχος, που είναι η ικανοποίηση των αναγκών του τελικού πελάτη, που αποτελεί και την βάση της συνεργασίας ανάμεσα στην στον «πελάτη-μεταπωλητή» και στον πωλητή της εταιρίας. Στην δεύτερη περίπτωση που ο πελάτης είναι και «χρήστης» ταυτόχρονα, πάλι η σχέση είναι «συνεργατική» γιατί υπάρχει η κοινή βάση της ικανοποίησης των αναγκών του «πελάτη- χρήστη». Αυτό σημαίνει πως ο πωλητής με τον «πελάτη-χρήστη» συνεργάζονται αρμονικά μεταξύ τους, μέσα από μια «καλή σχέση», ώστε να ικανοποιήσουν ανάγκες. Συνεπώς και στις δύο περιπτώσεις, η δημιουργία και συντήρηση «καλής σχέσης» και «συνεργασίας» ανάμεσα στα δύο μέρη, είναι η μόνη λύση στην ικανοποίηση των αναγκών και στην επιτυχία των στόχων τους. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος (προσωπικό τηλ. 69 83 066 742)www.pregoukos.grwww.e-seminars.com.gr Περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμα "ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ" μπορείτε να δείτε επίσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://olaeinaisxeseis.blogspot.gr Παρατήρηση: Μοιράστε ελεύθερα στους υπαλλήλους σας τα tips που σας στέλνουμε, για να ωφεληθούν όσο γίνεται περισσότερο από αυτά και δώστε τους την άδεια να επικοινωνήσουν μαζί μου, αν έχουν ερωτήσεις απορίες κλπ. χωρίς καμία απολύτως υποχρέωση σας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 29/3/2024 Πως θα προστατεύσετε την περιουσία των πελατών σας από τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και την καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος;
Λάουρα Σταυρίδου, 29/3/2024 Πόσο θα κοστίσει η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης, στην Ασφαλιστική Αγορά;
Αποθεραπεία και Αποκατάσταση. Μια ουσιαστική κάλυψη που δεν πρέπει να λείπει από κανένα συμβόλαιο! Πολλά ασφαλιστήρια συμβόλαια στη αγορά, καλύπτουν έξοδα αποθεραπείας και αποκατάστασης με διάφορους τρόπους, είτε ως συγκεκριμένο ποσό, είτε ως επίδομα. Τις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2024 - 08:41 28/3/2024
ΤτΕ: Κατάλογοι υποψηφίων και οδηγίες για τις εξετάσεις πιστοποίησης της 6ης και 7ης Απριλίου 2024 στη Θεσσαλονίκη! Εξετάσεις πιστοποίησης επαγγελματικών γνώσεων για τη δραστηριότητα διανομής ασφαλιστικών και (αντ)ασφαλιστικών προϊόντων θα πραγματοποιηθούν στις 6 και 7 Απριλίου 2024 στη Θεσσαλονίκη. Πιστοποιητικό... Nextdeal newsroom, 27/03/2024 - 16:49 27/3/2024