Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 - 09:16 facebook twitter linkedin Ανασφάλιστο όχημα που ενεπλάκη σε ατύχημα; Τώρα τι γίνεται; Λάουρα Σταυρίδου, 19/11/2025 facebook twitter linkedin Σύμφωνα με τις πρόσφατες εκτιμήσεις, υπάρχουν περίπου 730.000 ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα. Επειδή ο αριθμός είναι μεγάλος, κάθε ασφαλιστήριο συμβόλαιο αυτοκινήτου θα πρέπει να έχει την κάλυψη «ζημιές από ανασφάλιστο όχημα». Υπάρχουν περιπτώσεις ανασφαλίστων ακόμα και από ανθρώπους που είναι τακτικοί με την ασφάλιση τους, αλλά είχαν ξεχάσει την πληρωμή, έστω και για λίγες ημέρες. Ας δούμε τι ισχύει στην περίπτωση ανασφάλιστου οχήματος: Καταρχήν ξεκαθαρίζουμε πως η υποχρέωση ασφάλισης υφίσταται διαρκώς, ανεξαρτήτως αν το όχημα κινείται ή όχι. Δηλαδή το «έλα μωρέ το έχω στο εξοχικό και δεν το κινώ, δεν πειράζει να το ασφαλίσω τον επόμενο μήνα…» δεν ισχύει. Επίσης ούτε το «είναι τρακαρισμένο και δεν το κυκλοφορώ, άρα γιατί να το ασφαλίσω;» ισχύει. Προκειμένου να μείνει ένα αυτοκίνητο ανασφάλιστο θα πρέπει να έχει καταθέσει τις πινακίδες του στο υπουργείο, ώστε η μη κυκλοφορία του να είναι επίσημη. Τώρα στην περίπτωση που μέσα από έναν τυχαίο έλεγχο στον δρόμο βρεθεί το όχημα να είναι ανασφάλιστο, το πρόστιμο είναι 250€ για μοτοσυκλέτες - μοτοποδήλατα και 500€ για επιβατηγά αυτοκίνητα και άλλα οχήματα και επίσης αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος καθώς και αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης του οδηγού. Το όχημα παραμένει ακινητοποιημένο μέχρι να προσκομιστεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιο και να πληρωθούν τα σχετικά πρόστιμα. Τι γίνεται όμως στην περίπτωση που το ανασφάλιστο όχημα, εμπλακεί σε ένα μικρό ατυχηματάκι πχ μέσα στα στενά του Χαλανδρίου, τίποτα σοβαρό, μόνο μικρές υλικές ζημιές; Καταρχήν η φροντίδα ατυχήματος κάθε εταιρίας, όταν έρθει διότι θα την έχει καλέσει το άλλο όχημα, θα ζητήσει να καλέσετε την τροχαία. Η τροχαία θα διαπιστώσει ότι το όχημα είναι ανασφάλιστο και τότε θα επιβληθούν διοικητικές αλλά και ποινικές κυρώσεις: Αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας του οχήματος για δύο χρόνια (ή για τρία χρόνια σε περίπτωση υποτροπής) Ποινή φυλάκισης από δύο μήνες έως 1 χρόνο και χρηματική ποινή έως 3.000€ Έτσι ο ανασφάλιστος οδηγός ακόμα και αν δεν ήταν υπαίτιος θα βρεθεί σε σοβαρά προβλήματα. Αν μάλιστα το ατύχημα έγινε με δική του υπαιτιότητα, θα πρέπει να αποζημιώσει τον τρίτο (ή την Ασφαλιστική του τρίτου), το δικό του όχημα και το πρόστιμο. Με λίγα λόγια πολύ μεγάλη ζημιά για το σχετικά μικρό ασφάλιστρο που πρέπει να καταβάλλει! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52