Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2025 - 08:44 facebook twitter linkedin Τι είναι ο Δείκτης γήρανσης και ποια η σχέση του με τα παιδιά; Λάουρα Σταυρίδου, 26/8/2025 facebook twitter linkedin Το δημογραφικό πρόβλημα της Ελλάδας είναι τόσο γνωστό, που πλέον σχεδόν δεν μας κάνει εντύπωση κάθε φορά που βλέπουμε ένα σχετικό άρθρο. Τα νούμερα όμως χειροτερεύουν και η ανάγκη για ιδιωτικό συνταξιοδοτικό προγραμματισμό γίνεται όλο και πιο έντονη. Το ασφαλιστικό σύστημα βρίσκεται σε οριακό σημείο. Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήδη υποβλήθηκαν στον ΕΦΚΑ 123.000 αιτήσεις για σύνταξη. Ταυτόχρονα ο Δείκτης Γήρανσης αυξήθηκε στο 175 από 155 που ήταν το 2019. Ο Δείκτης γήρανσης υπολογίζεται λαμβάνοντας υπόψη την αναλογία μεταξύ ατόμων άνω των 65 ετών με παιδιά κάτω των 14 ετών. Δείκτης 175 πρακτικά σημαίνει ότι πλέον αναλογούν 1.750 ενήλικες άνω των 65 ετών προς 1.000 ανήλικους έως 14 ετών. Είναι συνταρακτικό το γεγονός ότι μόλις σε 6 χρόνια, προστέθηκαν 20 μονάδες στον Δείκτη γήρανσης! Σκεφτείτε πως αυτός ο Δείκτης τείνει προς το 200 δηλαδή σε κάποια χρόνια θα αναλογούν 2.000 ηλικιωμένοι ανά 1.000 μικρά παιδιά. Το πιο στενάχωρο όμως είναι, σε καθαρά ανθρώπινο επίπεδο, πως δεν πρέπει να θεωρούμε φυσιολογικό να έχουμε ως μοναδικό εναλλακτικό σχέδιο, να στηριχτούμε κατά τη συνταξιοδότηση, στα παιδιά μας, που για χρόνια το μόνο που θέλαμε είναι να τα στηρίξουμε για να απολαύσουν τη δική τους ζωή. Σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα που διαρκώς επιδεινώνεται, η λύση φαίνεται να είναι η σύνδεση του ορίου συνταξιοδότησης με το προσδόκιμο ζωής άνω των 65 ετών. Σε ιδιωτικό επίπεδο όμως, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής που πραγματικά ενδιαφέρεται για τον πελάτη του και που ανησυχεί για το πως θα ζει για τουλάχιστον 20 χρόνια μετά τα 65, θα πρέπει να επιμένει στον συνταξιοδοτικό προγραμματισμό. Μιλήστε με τους πελάτες σας, δείτε τις εναλλακτικές που έχουν, μάθετε για τυχόν εισοδήματα που θα μπορούν να τους βοηθούν να πληρώνουν λογαριασμούς και το συμβόλαιο υγείας, υπολογίστε το ποσό που θα μπορούν να συγκεντρώσουν σε ένα συμβόλαιο. Μη ξεχνάτε τα ομαδικά συνταξιοδοτικά. Μπορεί να μην έχουν υψηλές αμοιβές για τον Διαμεσολαβητή αλλά είναι ένα εκπληκτικό χρηματοοικονομικό εργαλείο για τους πελάτες σας που εργάζονται σε μια εταιρία. Η φορολογική αντιμετώπιση που έχουν, τα κάνει ασυναγώνιστα στον τομέα της συγκέντρωσης χρήματος. Θυμηθείτε ότι η οικονομική δυσπραγία σε ηλικίες άνω των 65, εξελίσσεται σε μεγάλο κίνδυνο για πολλούς συμπολίτες μας και ένα σωστό ασφαλιστήριο μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34