Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2025 - 08:36 facebook twitter linkedin Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη! Λάουρα Σταυρίδου, 19/8/2025 facebook twitter linkedin Τελευταίως μιλάμε πολύ για την επικοινωνία με τους πελάτες, ειδικά μέσα από τα media και είναι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές που πληρώνουν ειδικούς για να χειρίζονται τους λογαριασμούς τους. Φυσικά είναι ένα βήμα προόδου, αλλά μαζί με την τεχνολογία, είναι καλό να συνδυάζουμε παλιές σίγουρες τεχνικές. Για παράδειγμα σύντομα μηνύματα στο κινητό, ακόμα και μια επιστολή που θα σταλεί με το ταχυδρομείο, μπορεί να κάνει τη διαφορά. Έτσι όταν είναι η επέτειος του συμβολαίου, θα μπορούσαμε να στείλουμε ένα σύντομο μήνυμα του τύπου: «Σήμερα κλείνουμε (Χ χρόνια) συνεργασίας! Σας ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη σας όλα αυτά τα χρόνια. Είναι τιμή μου που προστατεύω την οικογένειά σας.» Επίσης ένα απλό μήνυμα που δεν έχει στόχο για πώληση : « Καλησπέρα σας, εύχομαι να είστε πάντα καλά και να είμαι αχρείαστος, αλλά αν χρειαστείτε κάτι, να ξέρετε πως είμαι πάντα εδώ.» Ίσως η πιο δύσκολη επικοινωνία να είναι όταν πρέπει να πληρωθεί η δόση του συμβολαίου: «Καλησπέρα (Όνομα), ελπίζω να είστε καλά εσείς και η οικογένειά σας. Με την ακρίβεια όλοι δυσκολευόμαστε και ξέρω πως τώρα κοντά είναι η δόση του συμβολαίου σας. Αν χρειαστείτε κάτι από εμένα σας παρακαλώ να μη διστάσετε». Αυτή η πολύ προσωπική επαφή είναι σίγουρα χρονοβόρα, αλλά μεσοπρόθεσμα αποδίδει εξαιρετικά αποτελέσματα και σας δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ότι ο πελάτης σας νιώθει δικό του άνθρωπο. Οργανώστε λοιπόν τον χρόνο σας και δείτε πόσο μπορείτε να αφιερώνετε καθημερινά στο χτίσιμο της καριέρας σας, διότι η προσωπική επικοινωνία με τον πελάτη, είναι το πιο δυνατό εργαλείο ανάπτυξης! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 29/09/2025 - 09:03 Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk! Οι κυβερνοεπιθέσεις που δέχτηκαν τα αεροδρόμια Χίθροου, Βρυξελών και Βερολίνου – Βρανδεμβούργου, φέρνουν πάλι στο προσκήνιο τις κυβερνοεπιθέσεις και τις... Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10