Λάουρα Σταυρίδου, 29/7/2025 - 08:55 facebook twitter linkedin Πως δίνεται και πως φορολογείται η κρατική επιχορήγηση στις Ασφαλισμένες επιχειρήσεις που υπέστησαν ζημιές; Λάουρα Σταυρίδου, 29/7/2025 facebook twitter linkedin Μετά και από τις τελευταίες ζημιές σε περιουσίες λόγω των καλοκαιρινών πυρκαγιών, αναζήτησα τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις οι οποίες είναι ασφαλισμένες, μπορούν να εισπράξουν την κρατική αρωγή. Επίσης ήθελα να δω τον τρόπο που αντιμετωπίζεται φορολογικά τόσο η κρατική αρωγή όσο και η ασφαλιστική αποζημίωση. Σας παραθέτω τα παρακάτω, αν και γνωρίζω πως πολλές λεπτομέρειες μπορεί να ρυθμίζονται νομοθετικά συνεχώς, ωστόσο θεωρώ πως αυτός είναι ο τρόπος αντιμετώπισης και φορολόγησης των αποζημιώσεων. Στις επιχειρήσεις που θίγονται από θεομηνίες, στην έννοια των οποίων συμπεριλαμβάνεται και η δασική πυρκαγιά, δύναται να παρέχεται επιχορήγηση για την αντιμετώπιση των ζημιών. Η επιχορήγηση καλύπτει ζημιές σε στοιχεία του ενεργητικού. Είναι αφορολόγητη, ακατάσχετη και ανεκχώρηση στα χέρια του Δημοσίου ή τρίτων, δεν δεσμεύεται και δεν συμψηφίζεται με βεβαιωμένα χρέη προς το Δημόσιο. Μετά από την επέλευση της θεομηνίας οι επιχειρήσεις που επλήγησαν απευθύνονται στον περιφερειακό συντονιστή κρατικής αρωγής, ο οποίος τους ενημερώνει ως προς τη συγκέντρωση των απαιτούμενων δικαιολογητικών. Κατόπιν της οριοθέτησης της πληγείσας περιοχής και τη διαπίστωση της έκτασης των ζημιών ο αρμόδιος Αντιπεριφερειάρχης διαβιβάζει στη Διεύθυνση κρατικής αρωγής του Υπουργείου Οικονομικών με τη συγκεντρωτική κατάσταση των επιχειρήσεων που επλήγησαν και των εκτιμώμενων ζημιών. Επίσης η αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρία, που εισπράττει η επιχείρηση είναι αφορολόγητη μόνο όταν καταβάλλεται, στο πλαίσιο ζημιάς που προκλήθηκε από θεομηνίες, όπως αυτές ορίζονται στο άρθρο 2 του Ν. 4797/2021 και η επιχείρηση βρίσκεται εντός της οριοθετηθείσας, με κοινή Υπουργική απόφαση του άρθρου 7 του Ν. 4797/2021, πληγείσας περιοχής. Δεδομένου πως αμέσως μετά από μια ζημιά, ο ασφαλισμένος ζητάει την βοήθεια του ασφαλιστικού διαμεσολαβητή, είναι καλό να γνωρίζουμε έστω και περιγραφικά, τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσει. Ο τρόπος που θα σταθούμε δίπλα του, θα είναι ορόσημο για τις σχέσεις μας, μαζί του! Πηγή: Tax Heaven, δημοσιεύτηκε 15-12-2023, κατηγορία φορολογία εισοδήματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 25/09/2025 - 08:51 Το παιδικό καρεκλάκι το μπουφάν και ο καφές στο στόχαστρο ελέγχων
Λάουρα Σταυρίδου, 24/09/2025 - 09:27 Ισόβιος - Ένα πρόγραμμα από το παρελθόν, που λύνει πολλά θέματα σήμερα!
Λάουρα Σταυρίδου, 22/09/2025 - 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
Ασφάλιση Ζωής και αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο που βοηθούν τους πελάτες του Διαμεσολαβητή Σημαντικές αλλαγές στο κληρονομικό δίκαιο φέρνει η πρόταση της ειδικής επιτροπής υπό τον καθηγητή Απόστολο Γεωργιάδη. Το πιο δύσκολο ζήτημα είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 17/09/2025 - 09:19
Η Τροποποίηση του Ν 4583/2018 για την αίτηση Ασφάλισης Με τον Ν. 5193 και συγκεκριμένα με το Άρθρο 85 με τίτλο «Αίτηση ασφάλισης» γίνεται τροποποίηση της παρ. 3 του άρθρου... Λάουρα Σταυρίδου, 16/09/2025 - 09:52
Ασφάλιση έναντι της πλημμύρας…Οι πελάτες γνωρίζουν τα γεγονότα; Πέρασε το καλοκαίρι και μαζί του έφυγε και η απειλή για δασικές φωτιές. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε... Λάουρα Σταυρίδου, 15/09/2025 - 09:40
Άγχος στην πώληση; Ένας Βατραχάνθρωπος προτείνει: Είναι σίγουρο ότι όλοι μας έχουμε βιώσει στιγμές υψηλού άγχους, με μικρότερη ή μεγαλύτερη διάρκεια. Συνήθως μεγαλύτερο άγχος για τον Ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 12/09/2025 - 09:05
Το Α.Ι οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές και η αντίφαση με την προσωπική επαφή! Όσους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές και να ρωτήσουμε, για το αν η εργασία αυτή μπορεί να γίνει και από Artificial Intelligence, η... Λάουρα Σταυρίδου, 11/09/2025 - 10:10
Ασφαλιστικέ Διαμεσολαβητή Ασφαλίσου! Ξέρω ότι ακούγεται ως πολύ κλισέ, δηλαδή το να έχουμε αγοράσει πρώτοι εμείς όποιο ασφαλιστικό προϊόν θέλουμε να προτείνουμε. Αν και... Λάουρα Σταυρίδου, 09/09/2025 - 09:36