Λάουρα Σταυρίδου, 23/5/2025 - 10:16 facebook twitter linkedin Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο; Λάουρα Σταυρίδου, 23/5/2025 facebook twitter linkedin Οι νομοθετικές ρυθμίσεις του Ν. 5116/2024 προβλέπουν την υποχρεωτική ασφάλιση επιχειρήσεων, κατοικιών και οχημάτων έναντι φυσικών καταστροφών, λόγω ακραίων καιρικών φαινομένων. Για τις επιχειρήσεις επιβάλλονται κυρώσεις σε όσους δεν συμμορφώνονται. Αυτή είναι μια φυσική εξέλιξη των πραγμάτων, αν σκεφτεί κανείς, ότι στις κρατικές αποζημιώσεις, πρακτικά συμμετέχει κάθε φορολογούμενος και είναι άδικο να ενισχύονται άνθρωποι που δεν πρόβλεψαν να προστατέψουν τις περιουσίες τους και απλά περιμένουν να το κάνει για εκείνους το κοινωνικό σύνολο. Στην πράξη όμως υπάρχουν και ορισμένες δυσκολίες στην εφαρμογή. Η μεγαλύτερη αφορά την Ασφάλιση για ορισμένες επιχειρήσεις, την οποία οπωσδήποτε θα αρνηθούν οι Ασφαλιστικές Εταιρίες να αναλάβουν. Με μια συνεχώς αναπτυσσόμενη νοοτροπία – λόγω έκτασης των συμβάντων - άπωσης ρίσκου, πολλές Ασφαλιστικές θεωρούν ότι συγκεκριμένοι κίνδυνοι ξεπερνούν το δικό τους Risk Tolerance (Ανοχή Κινδύνου). Τι θα συμβεί λοιπόν με την υποχρεωτικότητα της Ασφάλισης και με την επιβολή προστίμου, σε επιχειρήσεις τις οποίες πρακτικά δεν τις αναλαμβάνουν οι Ασφαλιστικές; Ήδη με το άρθ. 47 του Ν 5116/2024 αλλά και με την τροποποίηση του με τον πιο πρόσφατο Ν. 5164/24 (παρ.2 άρθ. 26) δίνεται η δυνατότητα να «…να εξειδικεύονται το εύρος και οι προϋποθέσεις ασφάλισης, να εισάγονται επιπλέον εξαιρέσεις…». Συγκεκριμένα «2. Στο άρθρο 47 του ν. 5116/2024, περί εξουσιοδοτικών διατάξεων, προστίθεται παρ. 2Α, ως εξής: 2Α. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Ανάπτυξης και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας δύναται να εξειδικεύονται το εύρος και οι προϋποθέσεις ασφάλισης, να εισάγονται επιπλέον εξαιρέσεις, να ρυθμίζονται η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για την εξαίρεση και να καθορίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή του άρθρου 5Α.». Έτσι λοιπόν μπορούν οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές να πληροφορούν τον δυνητικό τους πελάτη, τον οποίο τελικώς δεν θα τον Ασφαλίσει η εταιρία τους, ή θα τον ασφαλίσει με εξαιρέσεις, ότι δεν θα του επιβληθεί πρόστιμο. Βέβαια με την εμπειρία του ο Διαμεσολαβητής γνωρίζει εκ των προτέρων, ποιες επιχειρήσεις είναι ουσιαστικά δύσκολο να ασφαλιστούν, οπότε καλό είναι να στρέψει τις προσπάθειες του, στις πολυάριθμες που μπορούν και πρέπει να Ασφαλιστούν! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18
Διαχείριση κρίσης; Προτιμήστε την Δράση και όχι την Αντίδραση. Είναι αλήθεια πως συνήθως ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, περιμένει από τον ήδη πελάτη του, να επικοινωνήσει μαζί του για οποιαδήποτε θέμα... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 09:09