Λάουρα Σταυρίδου, 12/5/2025 - 09:37 facebook twitter linkedin Ο όρος «Εκχώρηση ή ενεχυρίαση», ως εργαλείο στα χέρια του ασφαλισμένου στον κλάδο υγείας, σε απολογιστική αποζημίωση Λάουρα Σταυρίδου, 12/5/2025 facebook twitter linkedin Στους γενικούς όρους κάθε συμβολαίου ζωής συναντάμε τον όρο «Εκχώρηση ή Ενεχυρίαση». Σύμφωνα με αυτόν ο Συμβαλλόμενος έχει το δικαίωμα να εκχωρεί ή να θέτει ως ενέχυρο τα δικαιώματα του που πηγάζουν από το συμβόλαιο. Η εκχώρηση γίνεται μόνο εάν συμφωνήσει η εταιρία και πιστοποιείται με πρόσθετη πράξη. Εάν δικαιούχος του ασφαλίσματος δεν είναι ο Συμβαλλόμενος, τότε απαιτείται και έγγραφη συναίνεση του Δικαιούχου. Σε ορισμένα ασφαλιστήρια, στον ίδιο όρο προβλέπεται ότι η καταβολή της Εταιρίας για εκπλήρωση των υποχρεώσεών της από το Ασφαλιστήριο προς εκδοχέα ή ενεχυρούχο πιστωτή, για κανένα λόγο δε μπορεί να προσβληθεί. Η Εταιρία δεσμεύεται μόνο μέχρι του ύψους των υποχρεώσεών της που απορρέουν από το Ασφαλιστήριο. Σε άλλον όρο που ονομάζεται «Κυριότητα και δικαιώματα», διαβάζουμε πως όλα τα δικαιώματα και τα προνόμια που πηγάζουν από το συμβόλαιο, ασκούνται από τον Συμβαλλόμενο εκτός εάν εκχωρήσει ή ενεχυριάσει τα δικαιώματα του σε άλλο πρόσωπο, οπότε ασκούνται από το άλλο πρόσωπο. Πως όμως αυτός ο όρος μπορεί να βοηθήσει Ασφαλισμένους σε προγράμματα υγείας; Στην περίπτωση που η Ασφαλιστική Εταιρία πρόκειται να καταβάλλει μια ασφαλιστική αποζημίωση σε νοσοκομείο απολογιστικά, πρακτικά ο Ασφαλισμένος θα πληρωθεί από την Ασφαλιστική στον δικό του λογαριασμό. Τι γίνεται όμως στη περίπτωση που λόγω οφειλών στο Δημόσιο ή και στον ιδιωτικό τομέα, αυτή η αποζημίωση θα κατασχεθεί; Για να το αποφύγει αυτό, μπορεί να εκχωρήσει στο νοσοκομείο την όποια αξίωση έχει έναντι της Ασφαλιστικής και η οποία θα προκύψει από τη νοσηλεία του. Με αυτόν το τρόπο η Ασφαλιστική θα έχει προς τον εκδοχέα (Νοσοκομείο) τις ίδιες υποχρεώσεις που είχε προς τον εκχωρητή. Ο εκδοχέας (Νοσοκομείο) γίνεται, από και δια της αναγγελίας της εκχώρησης, κύριος της εκχωρηθείσας απαίτησης. Με αυτό τον τρόπο τα χρήματα της αποζημίωσης (ότι έχει εγκριθεί από την Ασφαλιστική) θα περάσουν στον λογαριασμό του Νοσοκομείου, χωρίς να δεσμευτούν στον κατασχεμένο λογαριασμό του Ασφαλισμένου. Αυτή είναι μια ιδέα που ίσως διευκολύνει τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, με τη διαχείριση απολογιστικών αποζημιώσεων, πελατών τους που έχουν οικονομική δυσχέρεια. Φυσικά αυτό δεν είναι το μόνο ζήτημα για τις απολογιστικές αποζημιώσεις, αλλά θα πρέπει να το επιλύσουμε και αυτό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/06/2025 - 09:00 Μπορεί ο πελάτης ν’ αντιληφθεί τη χαμηλή αυτοεκτίμηση ενός Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Τι μπορούμε να κάνουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/06/2025 - 09:20 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες -Τι είπε ο Βασίλης Μπόκας της Altius-
Λάουρα Σταυρίδου, 16/06/2025 - 09:16 Η ποινικοποίηση της χρήσης του κινητού κατά την οδήγηση, θα επηρεάσει τις αποζημιώσεις;
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες - Τι είπε η Εύη Θανοπούλου της ERGO Συναντήσαμε την κυρία Εύη Θανοπούλου, Διευθύντρια Υποκαταστήματος στην Ergo, με μακρόχρονη και πολυβραβευμένη πορεία στην Ασφαλιστική Αγορά. Η κυρία Θανοπούλου ξεκίνησε... Λάουρα Σταυρίδου, 13/06/2025 - 09:20
Πως αξιολογούμε έναν Δυνητικό Πελάτη, για να μην χάνουμε τον χρόνο μας; Για έναν επαγγελματία Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, η δημιουργία λίστας έστω και μικρής, για την προσέγγιση δυνητικών πελατών, είναι «εκ των ων... Λάουρα Σταυρίδου, 11/06/2025 - 09:00
Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες! Ο κύριος Κώστας Πανούσης είναι Ασφαλιστικός Πράκτορας και έχει τη δική του εταιρία την Global Care. Με εμπειρία 36 ετών στην Ασφαλιστική αγορά, είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 10/06/2025 - 09:28
Προτείνουμε στον πελάτη σφαιρική κάλυψη της επιχείρησης. Όχι μόνο Φυσικές Καταστροφές… Με την υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων, οι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές, τρέχουν και δεν φτάνουν για να καλύψουν τη ζήτηση, όπως μου... Λάουρα Σταυρίδου, 06/06/2025 - 09:00
Client Expectations in the Digital Age: How Agents Can Adapt Republish from the special edition of Nextdeal (Issue 560) By Laura Stavridou In an era of instant everything — from rideshare apps... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:20
Προσδοκίες Πελατών στην Ψηφιακή Εποχή: Πώς Μπορούν να Προσαρμοστούν οι Πράκτορες Αναδημοσίευση από το ειδικό τεύχος της εφημερίδας Nextdeal (Τεύχος 560) Της Λάουρας Σταυρίδου Σε μια εποχή όπου τα πάντα γίνονται γρήγορα και... Λάουρα Σταυρίδου, 05/06/2025 - 13:18