Λάουρα Σταυρίδου, 27/2/2025 - 10:10 facebook twitter linkedin Φυσικές καταστροφές: Δύο σημαντικά νούμερα που ενδιαφέρουν τους ασφαλιστές Λάουρα Σταυρίδου, 27/2/2025 facebook twitter linkedin Η ασφάλιση περιουσιακών στοιχείων έναντι κινδύνων από φυσικές καταστροφές, πλέον πρέπει να αποτελεί σοβαρό μέλημα τόσο για οικογενειάρχες όσο και για επιχειρηματίες. Αυτό επιβεβαιώνεται από δυο νούμερα που μας γνωστοποιεί η εταιρία WTW, ειδική στην ανάλυση δεδομένων που αφορούν στη διαχείριση κινδύνων. Ποια είναι αυτά τα νούμερα; Πρώτον οι φυσικές καταστροφές συνεχίζουν να ασκούν πίεση στις παγκόσμιες ασφαλιστικές αγορές καθώς οι παγκόσμιες ασφαλισμένες ζημίες ξεπέρασαν τα 140 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024. Σημειώστε ότι αυτό είναι το πέμπτο συνεχόμενο έτος που οι ασφαλισμένες αποζημιώσεις γι’ αυτόν τον κίνδυνο υπερβαίνουν τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια. Δεύτερον αν και το νούμερο των αποζημιώσεων είναι μεγάλο, το Ασφαλιστικό Κενό για το 2024 είναι επίσης μεγάλο και βρίσκεται στο 60%! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι παρά το γεγονός ότι στις ειδήσεις και στα γενικότερα μέσα ενημέρωσης, συνέχεια αναφέρονται ζημιές για πλημμύρες, κατολισθήσεις, τεράστιες πυρκαγιές και θύελλες, το ποσοστό των Ασφαλισμένων παραμένει χαμηλό. Φαίνεται πως οι πλημμύρες της Βαλένθια που προκάλεσαν 3,7 δισεκατομμύρια ευρώ σε αξιώσεις, ξεχάστηκαν πολύ γρήγορα. Αναφέρω τη Βαλένθια, διότι αντίθετα με τη Μάντρα Αττικής, εκεί είχε να συμβεί πολλά χρόνια ζημιά. Η Βαλένθια είναι ένα δείγμα ότι μια καταστροφή μπορεί να συμβεί οπουδήποτε και όχι μόνο σε μέρη που την περιμένουμε. Πολλοί δυνητικοί πελάτες θεωρούν ότι δεν θα συμβεί στη δική τους περιουσία μια τέτοια καταστροφή: «Εγώ μένω στην πόλη, σιγά μην πιάσει δασική φωτιά…», ή «εγώ μένω στον πέμπτο όροφο, σιγά μην πλημμυρήσω…» και τα λένε αυτά παρά το γεγονός ότι έχουν ακούσει για τις μικτές πυρκαγιές ή τα βουλωμένα λούκια στις πολυκατοικίες. Απλώς δεν τα αξιολογούν αυτά τα περιστατικά ως σημαντικά. Εκεί ακριβώς βρίσκεται η δουλειά του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, με υπομονή και πειθώ να δείξει την έκθεση αυτών των περιουσιών στον κίνδυνο. Ας μεταφέρουμε λοιπόν σε κάθε δυνητικό πελάτη αυτά τα δυο νούμερα: $140 δις. ασφαλισμένες ζημιές και 60% Ασφαλιστικό Κενό. Ο πελάτης πρέπει να αποφασίσει σε πιο από τα δύο προτιμάει να ενταχθεί σε περίπτωση αιφνίδιου γεγονότος, στις αποζημιώσεις ή σε αυτούς που απαρτίζουν το ασφαλιστικό κενό! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34