Λάουρα Σταυρίδου, 1/11/2024 - 08:50 facebook twitter linkedin Στόχος της Ασφάλισης είναι η επαναφορά στη κανονικότητα. Είναι όμως εφικτός αυτός ο στόχος στην Ελλάδα; Λάουρα Σταυρίδου, 1/11/2024 facebook twitter linkedin Εκεί που νομίζουμε ότι έχουμε εξοικειωθεί με εικόνες καταστροφής εξαιτίας της κλιματικής κρίσης, βλέπουμε ότι μπορεί να υπάρξουν ακόμα χειρότερες. Η τεράστια καταστροφή στη Βαλένθια είναι αδιανόητη ακόμα και για ταινίες φαντασίες. Είναι πολύ δύσκολο για κάποιον που δεν του έχει συμβεί, να φανταστεί τι θα κάνει την επόμενη ημέρα έπειτα από μια καταστροφή τέτοιων διαστάσεων. Σε μια από τις πολλές εικόνες που αξίζουν 1.000 λέξεις, ήταν ένας διασώστης που ανέβαζε στο ελικόπτερο έναν άνθρωπο που κρατούσε αγκαλιά ένα σκύλο και δεν φορούσε ούτε παπούτσια. Χάθηκαν αυτοκίνητα, διαλύθηκαν σπίτια και καταστράφηκε το περιεχόμενο τους. Οι άνθρωποι θα χρειαστούν χρήματα για μετεγκατάσταση μέχρι να αποκατασταθούν οι ζημιές και μπορεί κάποιοι να πρέπει να νοσηλευτούν και ενδεχομένως να χρειαστεί να έχουν περισσότερη ρευστότητα και …και …και. Πρέπει λοιπόν κάθε Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να θυμίζει σε κάθε πελάτη του, όχι μόνο τα ζητήματα για τα οποία είναι καλυμμένος, αλλά και αυτά για τα οποία δεν είναι. Με μια αστική ευθύνη στο αυτοκίνητο, δεν καλύπτεται το αυτοκίνητο ως αγαθό. Με ένα συμβόλαιο υγείας, δεν καλύπτεται το σπίτι, το περιεχόμενο του, η ρευστότητα για ώρα ανάγκης, μια αναπηρία, μια οικογένεια στην οποία χάθηκε ο κυρίως πάροχος του εισοδήματος. Οι καταστάσεις είναι τέτοιες, που πλέον απαιτείται όχι ένα συμβόλαιο αλλά ένας σωστός ασφαλιστικός σχεδιασμός, με συνδυασμό συμβολαίων, που να καλύπτει την περιουσία και την υγεία του ασφαλισμένου, σωστά. Γιατί ο σκοπός της ασφάλισης είναι ένας: Η επαναφορά του ανθρώπου, στην κανονικότητα του, το συντομότερο δυνατόν. Για αυτή την επαναφορά, δεν επαρκούν τα συμβόλαια που υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα. Αυτό εύκολα το διαπιστώνουμε βλέποντας τα ασφάλιστρα κατά κεφαλή (Insurance Density). Το 2022 τα κατά κεφαλή ασφάλιστρα ήταν τα υψηλότερα της δεκαετίας, σύμφωνα με στοιχεία της ΕΑΕΕ: 471.84 €. Συγκεκριμένα στη ζωή ήταν 229.73€ και στις γενικές 242.11€. Πρέπει να παραδεχτούμε ότι στην Ελλάδα, είμαστε σοβαρά υπασφαλισμένοι και συνεπώς ανοχύρωτοι σε κάθε αιφνίδιο κίνδυνο. Αυτή την πραγματικότητα καλείται να αλλάξει κάθε ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50