close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
Νικολέτα Μάρκου
Νικολέτα Μάρκου,
12/9/2025 - 09:38
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

Νικολέτα Μάρκου, 12/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Η ασφαλιστική αγορά – και όχι μόνο - βρίσκεται σε μια φάση μετάβασης. Οι πελάτες που σήμερα βρίσκονται περίπου μεταξύ 18 και 30 ετών δεν έχουν την ίδια νοοτροπία με τις προηγούμενες γενιές. Μεγάλωσαν σε έναν κόσμο ταχύτητας, τεχνολογίας και συνεχούς πληροφόρησης. Αυτό σημαίνει ότι βλέπουν την ασφάλιση με άλλα μάτια και, αν θέλουμε να τους κερδίσουμε, πρέπει πρώτα να τους κατανοήσουμε.

Η νέα γενιά είναι εξοικειωμένη με το διαδίκτυο και τη χρήση της τεχνολογίας. Μπορεί να βρει εύκολα πληροφορίες, να συγκρίνει τιμές και να σχηματίσει μια εικόνα για το τι κυκλοφορεί στην αγορά. Έχει συνηθίσει να κάνει την έρευνά της πριν αγοράσει οτιδήποτε, από ένα κινητό τηλέφωνο μέχρι ένα ασφαλιστήριο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς να την δελεάσεις εύκολα με ασαφείς όρους ή με υποσχέσεις που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Θέλει καθαρές εξηγήσεις και αντιλαμβάνεται γρήγορα τη διαφορά ανάμεσα στην ειλικρίνεια και στην προσπάθεια “πώλησης με κάθε τρόπο”.

Παράλληλα, αναζητά λύσεις που να ταιριάζουν στον τρόπο ζωής της. Θέλει να εξυπηρετείται γρήγορα και εύκολα, ιδανικά από το κινητό της, χωρίς διαδικασίες που θυμίζουν γραφειοκρατία. Αυτό δεν σημαίνει ότι αδιαφορεί για την ασφάλιση - σημαίνει ότι την θέλει πιο κοντά στη δική της πραγματικότητα.

Για τον επαγγελματία ασφαλιστή, η νέα γενιά είναι και πρόκληση και ευκαιρία συγχρόνως. Απαιτεί ειλικρίνεια, άμεση επικοινωνία και πρακτικά παραδείγματα. Η νέα γενιά εκτιμά τον άνθρωπο που θα της εξηγήσει απλά και καθαρά τι σημαίνει ένα πρόγραμμα και τι καλύπτει, χωρίς περίπλοκους όρους. Οφείλει να εισέλθει στην νοοτροπία της, να την κατανοήσει και να προτείνει λύσεις.

Παράλληλα, επειδή σε αυτήν την ηλικία συνήθως όλοι πιστεύουμε ότι είμαστε άτρωτοι, είναι σημαντικό να αντιληφθεί ο νέος ασφαλισμένος ότι η ασφάλιση δεν είναι υπόθεση του “μελλοντικού εαυτού”, αλλά ένα εργαλείο που μπορεί να τον προστατεύσει από τώρα σε πολλούς τομείς. Όσο νωρίτερα τόσο καλύτερα.

Για να πετύχει αυτό, ο ασφαλιστής χρειάζεται να προσαρμόσει τον τρόπο που επικοινωνεί. Δεν αρκεί να μιλάει για “κινδύνους” ή να προσπαθεί να φοβίσει τον πελάτη. Η νέα γενιά δεν ανταποκρίνεται σε τέτοια επιχειρήματα. Αυτό που εκτιμά είναι η απλότητα, η διαφάνεια και η πρακτικότητα. Ο επαγγελματίας μπορεί να χρησιμοποιήσει απτά παραδείγματα από την καθημερινότητα: πώς μια απλή επίσκεψη στα επείγοντα μπορεί να κοστίσει λιγότερο από μια βραδινή έξοδο, όταν υπάρχει το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας ή πώς ένα μικρό ατύχημα που σε κρατάει εκτός δουλειάς για λίγες εβδομάδες μπορεί να καλυφθεί μέσα από ένα πρόγραμμα που στηρίζει το εισόδημα.

Επιπλέον, είναι σημαντικό να τονιστεί το πλεονέκτημα της έγκαιρης έναρξης. Όταν κάποιος ξεκινά νέος, εξασφαλίζει χαμηλότερα ασφάλιστρα και μεγαλύτερη ευελιξία, δημιουργώντας ένα δίχτυ προστασίας που μεγαλώνει μαζί του. Ο ασφαλιστής δεν χρειάζεται να δραματοποιήσει την πραγματικότητα - αρκεί να δείξει με ειλικρίνεια πώς η ασφάλιση μπορεί να λειτουργήσει σαν “σύμμαχος” σε κάθε νέο στάδιο ζωής. Με αυτόν τον τρόπο, ο πελάτης αντιλαμβάνεται την αξία της ασφάλισης όχι ως βάρος, αλλά ως επένδυση στην ανεξαρτησία και την ασφάλειά του.

Η νέα γενιά πελατών δεν είναι αδιάφορη· είναι πιο ενημερωμένη και πιο απαιτητική. Ο ασφαλιστής που θα καταφέρει να προσαρμοστεί στις ανάγκες της και να σταθεί με ειλικρίνεια και διαφάνεια, θα χτίσει σχέσεις που θα αντέξουν στον χρόνο.


Ποιά είναι η Νικολέτα Μάρκου

Η Νικολέτα Μάρκου γεννήθηκε το 1989 στην Αθήνα και μεγάλωσε στη Χαλκίδα, όπου ζει μόνιμα με τον σύζυγο και τα παιδιά της. Το 2011 αποφοίτησε από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, από το τμήμα Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικών - Ψυχολογίας, με ειδίκευση στην Ψυχολογία. Η επαγγελματική της πορεία ξεκίνησε στον τομέα των πωλήσεων, όπου απέκτησε πολύτιμη εμπειρία στην επικοινωνία και την εξυπηρέτηση πελατών.
Παρότι η ιδιωτική ασφάλιση την ενδιέφερε ανέκαθεν, δεν είχε σκεφτεί να ασχοληθεί επαγγελματικά, μέχρι που, με την παρότρυνση του συζύγου της, πήρε την απόφαση να κάνει το μεγάλο βήμα. Έκτοτε, δραστηριοποιείται δυναμικά στον ασφαλιστικό κλάδο, ιδρύοντας το ασφαλιστικό της γραφείο “Asfali-zw” (asfali-zw.gr) στο κέντρο της Χαλκίδας (Αντωνίου 13, Χαλκίδα 34100, τηλ.:6947541938) και βοηθώντας ιδιώτες και επιχειρήσεις να επιλέξουν τις κατάλληλες ασφαλιστικές λύσεις με γνώμονα τις πραγματικές τους ανάγκες.

Για να ενισχύσει αυτόν τον στόχο, δημιούργησε τη στήλη «Εσύ ξέρεις?», μια πρωτοβουλία ενημέρωσης για τα οφέλη της σωστής ιδιωτικής ασφάλισης. Πιστεύει ότι η γνώση είναι η μεγαλύτερη ασπίδα προστασίας και μέσα από την αρθρογραφία της φιλοδοξεί να βοηθήσει το κοινό να κατανοήσει τη σημασία της ασφάλισης, να ξεδιαλύνει μύθους από το παρελθόν και να κάνει έξυπνες, ασφαλείς επιλογές για το μέλλον.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Εσύ ξέρεις τι είναι η Νομική Προστασία και που χρησιμεύει;
    Νικολέτα Μάρκου, 27/11/2025 - 11:34

    Εσύ ξέρεις τι είναι η Νομική Προστασία και που χρησιμεύει;

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνεσαι όταν υπάρχει συνυπαιτιότητα σε τροχαίο ατύχημα;
    Νικολέτα Μάρκου, 21/11/2025 - 11:05

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνεσαι όταν υπάρχει συνυπαιτιότητα σε τροχαίο ατύχημα;

  • Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
    Νικολέτα Μάρκου, 13/11/2025 - 10:35

    Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;

  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
    Νικολέτα Μάρκου, 07/11/2025 - 10:04

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;

  • Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα

    Αυτοφροντίδα για Ασφαλιστές: Πώς να διαχειριστείς το άγχος και την καθημερινότητα

    Η ζωή ενός ασφαλιστή είναι απαιτητική. Ραντεβού, follow-up, συμβόλαια όροι και νέες νομοθεσίες, πελάτες που περιμένουν λύσεις και τα προβλήματά...
    Νικολέτα Μάρκου, 03/11/2025 - 10:23
  • Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

    Από τη μια στιγμή στην άλλη…Αληθινή ιστορία

    Σήμερα το πρωί, λίγο πριν ξεκινήσει η μέρα μου, μπήκε στο γραφείο μια κυρία. Καλοντυμένη, ευγενική, γύρω στα πενήντα. «Καλημέρα, να...
    Νικολέτα Μάρκου, 17/10/2025 - 11:40
  • Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    Η ασφάλιση ως πράξη αυτοσεβασμού

    (Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας) «Ένα ήρεμο μυαλό φέρνει εσωτερική γαλήνη και αυτοπεποίθηση» - Δαλάι Λάμα Ο σύγχρονος άνθρωπος κυνηγάει...
    Νικολέτα Μάρκου, 13/10/2025 - 10:41
  • Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;

    Αν αύριο το βράδυ μια ξαφνική καταιγίδα πλημμυρίσει το σπίτι σου, είσαι έτοιμος; Αν η στέγη του σπιτιού σου υποστεί...
    Νικολέτα Μάρκου, 02/10/2025 - 12:54
  • Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

    Εσύ ξέρεις τι είναι Διασταυρούμενη Ευθύνη και πώς μπορεί να σε καλύψει στην ασφάλεια αυτοκινήτου;

    Η διασταυρούμενη αστική ευθύνη, γνωστή και ως cross liability, είναι ένας όρος ασφάλισης που επεκτείνει την κλασική κάλυψη αστικής ευθύνης...
    Νικολέτα Μάρκου, 26/09/2025 - 12:06
  • Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Εσύ ξέρεις τι ακούν οι άλλοι όταν μιλάμε για ασφάλεια;

    Όταν ένας ασφαλιστής ανοίγει την κουβέντα για ασφάλεια, η πρώτη αντίδραση που συναντά είναι συχνά αμηχανία και άρνηση. «Δεν χρειάζομαι...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/09/2025 - 09:40

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις ενισχύουν την πρόληψη και επιταχύνουν τη διάγνωση!
15:18 Roche Diagnostics Hellas: Οι ψηφιακές διαγνωστικές λύσεις ενισχύουν την πρόληψη και επιταχύνουν τη διάγνωση!
  • 15:08 H ολοκαίνουρια Mercedes-Benz CLA: εκθαμβωτική, αβίαστα κομψή, απόλυτα διαισθητική και απίστευτα ευέλικτη
  • 15:00 100 χρόνια προσφοράς στην ελληνική κοινωνία γιορτάζει ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος
  • 14:48 Βραβείο στην Chiesi Hellas για την ταινία-μήνυμα ελπίδας στους ασθενείς με σπάνιες παθήσεις
  • 13:10 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Ο Γιάννης Κουρνιώτης Επικεφαλής Νομικός Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής Νομικών Υποθέσεων
  • 12:20 Παγκόσμια Τεχνολογική Πρωτιά για το Ιατρικό Κέντρο Αθηνών με την εγκατάσταση των συστημάτων Luminos Q.namix T και R
  • 12:09 Οι δημοφιλέστερες αναζητήσεις Google στην Ελλάδα το 2025
  • 11:28 Με το βλέμμα στο μέλλον ή επιστροφή στο παρελθόν
  • 11:25 Eurohold: Σημαντική αύξηση εσόδων και κερδοφορίας στο εννεάμηνο του 2025
  • 10:14 Μάνος Μουστάκας (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): Οι προϋποθέσεις για ανθεκτικές υποδομές
  • 09:54 Υπ. Εργασίας - REBRAIN GREECE την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στη Νέα Υόρκη – 35 εταιρείες αιχμής από την Ελλάδα αναζητούν εξειδικευμένα στελέχη σε πολλούς κλάδους
  • 09:52 Τρία Βραβεία απέσπασε το Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στα Healthcare Business Awards 2025
  • 09:47 Η KPMG στην Ελλάδα ανακοινώνει τη διάθεση της «Γενικής Έρευνας Αποδοχών & Παροχών 2025» - πολύτιμο εργαλείο για στρατηγικές αποφάσεις με αντίκτυπο στην ελληνική αγορά
  • 09:43 Συνάντηση Κυριάκου Πιερρακάκη στη Ρώμη με τον Ιταλό Υπουργό Οικονομικών Giancarlo Giorgetti
  • 09:41 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας
  • 09:36 CrediaBank: Το πρώτο κατάστημα Νέας Εμπειρίας στην Κρήτη ανοίγει τις πόρτες του στο Ηράκλειο
  • 09:26 Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα
  • 09:20 Στην…πρώτη κατηγορία η Ελλάδα, η «κόκκινη γραμμή» και το Big Bang, το «ιταλικό» μοντέλο» στην ενέργεια και η Citi «ψηφίζει» Metlen
  • 09:15 Έγκριση της Συγχώνευσης από την Έκτακτη Γενική Συνέλευση της Eurobank Ergasias Υπηρεσιών και Συμμετοχών Ανώνυμης Εταιρείας
  • 09:10 Η Ψυχρή Υπερπανσέληνος του Δεκεμβρίου: Το τελευταίο φεγγάρι της χρονιάς
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 3/12 Καταγγελίες συμβάσεων συντονιστών-διαμεσολαβητών στην Groupama
  3. 2/12 Η Εθνική Ασφαλιστική και ο ρόλος του agency στο νέο μοντέλο ανάπτυξης
  4. 2/12 Δικαίωμα συμβολαίου εφαρμόζει η Groupama χωρίς να αυξάνεται το κόστος για τους ασφαλισμένους
  5. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  6. 2/12 Υπασφαλισμένος: Από το 2027 οι ουσιαστικές αλλαγές στα δίκτυα του bancassurance Εθνικής Τράπεζας και Τράπεζας Πειραιώς
  7. 4/12 Ασφαλιστική αγορά: Ήρθε η ώρα της Εθνικής Τράπεζας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube