Γιώργος Μούζος, 12/2/2024 - 09:07 facebook twitter linkedin Οι πελάτες σας ξέρουν ότι στους 25 πόντους του Point System χάνουν το δίπλωμα; Ενημερώστε τους τώρα κιόλας! Γιώργος Μούζος, 12/2/2024 facebook twitter linkedin Το Point System ή αλλιώς το Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ), καραδοκεί και όποιος οδηγός φτάσει τους 25 πόντους «χαιρετάει» το δίπλωμά του. Για το φόβο των Ιουδαίων λοιπόν καλό θα είναι να ενημερώσετε σχετικά τους πελάτες σας. Το Σύστημα Καταγραφής Πόντων, γνωστό και ως Σύστημα Ελέγχου Συμπεριφοράς Οδηγών (ΣΕΣΟ), αναπτύχθηκε με σκοπό την παρακολούθηση της οδικής συμπεριφοράς των οδηγών. Κάθε οδηγός που αποκτά άδεια οδήγησης ενσωματώνεται στο σύστημα ελέγχου και φυσικά ξεκινά με μηδενικούς πόντους στο ενεργητικό του. Τι γίνεται λοιπόν με τις παραβάσεις; Σε περίπτωση παράβασης του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, και αφού αποδοθεί το πρόστιμο από την Τροχαία, επιβάλλονται πόντοι ποινής στον οδηγό, πέραν του προστίμου φυσικά. Αν λοιπόν κάποιος παραβιάσει το κόκκινο, για παράδειγμα, πέρα από την χρηματική ποινή, στο point system περνάνε 9 πόντοι ποινής. Εννιά πόντους ποινής επισύρει επίσης η παραβίαση πινακίδων, όπως και η στάθμευση σε χώρο για Άτομα με Αναπηρία. Όταν οι πόντοι φτάσουν τους 15, η Τροχαία ειδοποιεί τον οδηγό, ενώ στους 25 αφαιρείται η άδεια οδήγησης. Αυτό μπορεί να συμβεί και πριν συμπληρώσει τους 25 βαθμούς ποινής, σε περίπτωση που υποπέσει στο ίδιο παράπτωμα μέσα σε 1 χρόνο, για σοβαρές παραβάσεις όπως : Παράβαση ΣΤΟΠ ή πινακίδας παραχώρησης προτεραιότητας Παραβίαση κόκκινου φαναριού Οδήγηση για εντυπωσιασμό / αυτοσχέδιοι αγώνες Παραβίαση κανόνων για τις διαβάσεις τρένων (μείωση ταχύτητας, στάση) Αναστροφή, οπισθοπορεία και οδήγηση στη κεντρική διαχωριστική λωρίδα σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, φαρμάκων ή τοξικών ουσιών Οι νέοι οδηγοί που δεν έχουν συμπληρώσει 3 έτη από την απόκτηση του διπλώματος οι πόντοι προσαυξάνονται κατά 3 σε κάθε παράβαση. Να γνωρίζετε βέβαια πως οι πόντοι διαγράφονται κάθε 4 χρόνια από την ημερομηνία που διαπιστώθηκε η παράβαση και σε 2 χρόνια όταν η παράβαση διαπραχθεί από οδηγό που οδηγούσε όχημα δημόσιας χρήσης. Αν αφαιρεθεί λόγω point system το δίπλωμα τι γίνεται έπειτα; Αν τώρα ο οδηγός είναι τόσο «επικίνδυνος» και φτάσει το όριο των 25 πόντων και αφαιρεθεί η άδεια οδήγησης, τότε ο παραβάτης πρέπει να παρακολουθήσει τουλάχιστον το 50% του ελάχιστου αριθμού των μαθημάτων θεωρητικής εκπαίδευσης, όπως αυτό έχει ορισθεί για τους υποψήφιους οδηγούς αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής σχετικά με τις παραβάσεις που υπέπεσε και να εξετασθεί θεωρητικά και πρακτικά, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις θεωρητικής και πρακτικής εξέτασης υποψήφιων οδηγών. Βέβαια για να μπορέσει να επανεξεταστεί και να λάβει πίσω το δίπλωμα, πρέπει να περάσουν τουλάχιστον 6 μήνες από την επομένη της ημερομηνίας αφαίρεσης της άδειας οδήγησης. Ενημερώστε τους πελάτες σας λοιπόν Όπως αντιλαμβάνεστε το point system δεν συγχωρεί και ένας απρόσεκτος – επικίνδυνος οδηγός μπορεί να βρεθεί σε δυσχερή θέση. Για το λόγο αυτό ενημερώστε άμεσα τους πελάτες σας. Στείλτε τους αυτό το άρθρο με ένα email ή ακόμα και με μια επιστολή. Θα δείξετε αρχικά ότι τους νοιάζεστε και εν συνεχεία ότι σας απασχολεί σοβαρά η οδική ασφάλεια και πασχίζετε με κάθε τρόπο να τη βελτιώσετε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 30/07/2025 - 09:26 Μπαταρίες ηλεκτρικών οχημάτων: Η “καρδιά” των EV είναι ο νέος πονοκέφαλος των ασφαλιστικών
Γιώργος Μούζος, 28/07/2025 - 08:55 Καύσωνας και αυτοκίνητο: Ο κίνδυνος στην καμπίνα και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές!
Γιώργος Μούζος, 25/07/2025 - 08:56 Geely EX5: Το EV με διπλή πεντάστερη πιστοποίηση που επανακαθορίζει το ασφαλιστικό ρίσκο
Γιώργος Μούζος, 23/07/2025 - 09:00 Πώς τα πρότυπα Euro NCAP αλλάζουν το τοπίο στα ασφαλιστικά τιμολόγια;
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις διακοπές: Τι πρέπει να γνωρίζει ο ασφαλιστής για τη σωστή κάλυψη του πελάτη του; Αυξημένη ζήτηση ηλεκτρικών οχημάτων σημαίνει νέες ανάγκες ασφάλισης και ενημέρωσης των πελατών σας. Η στροφή των καταναλωτών στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα διαμορφώνει... Γιώργος Μούζος, 21/07/2025 - 08:50
AI-driven Predictive Modeling: Πώς αλλάζει την πρόβλεψη αναγκών συντήρησης οχημάτων και τι σημαίνει για τις ασφαλιστικές εταιρείες; Η τεχνητή νοημοσύνη μετασχηματίζει τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου, προβλέποντας τις ανάγκες συντήρησης πριν γίνουν ζημιές. Πώς επηρεάζεται η αγορά και τι... Γιώργος Μούζος, 17/07/2025 - 09:00
Blockchain: Η επανάσταση στην καταπολέμηση της ασφαλιστικής απάτης στον κλάδο αυτοκινήτου Πώς η τεχνολογία blockchain μετασχηματίζει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστικές εταιρείες αντιμετωπίζουν τις απάτες. Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο... Γιώργος Μούζος, 14/07/2025 - 08:57
Adaptive Cruise Control: Άνεση με κόστος την ασφάλεια; Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές; Νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι το Adaptive Cruise Control ενδέχεται να αυξάνει την πιθανότητα ατυχημάτων. Τι σημαίνει αυτό για τους ασφαλιστές... Γιώργος Μούζος, 11/07/2025 - 09:37
Πώς η άνοδος των ηλεκτρικών ποδηλάτων και e-scooters επαναπροσδιορίζει τον ρόλο της ασφάλισης; Τα e-scooters και τα ηλεκτρικά ποδήλατα φέρνουν επανάσταση στην αστική μετακίνηση, αλλά και νέο τοπίο ευθυνών για τον ασφαλιστικό κλάδο. Τα... Γιώργος Μούζος, 09/07/2025 - 09:09
Ασφάλεια και ADAS: Νέα δεδομένα στις δοκιμές που αλλάζουν τον ασφαλιστικό κλάδο Πώς η νέα γενιά τεχνολογιών στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS) επηρεάζει τις ασφαλιστικές εταιρείες και αλλάζει τον τρόπο αξιολόγησης του... Γιώργος Μούζος, 07/07/2025 - 09:04