close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Marketing and Sales tips: Social Media περιεχόμενο για ασφαλιστικές επιχειρήσεις
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/10/2022 - 14:51
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Marketing and Sales tips: Social Media περιεχόμενο για ασφαλιστικές επιχειρήσεις

Nextdeal newsroom, 4/10/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

*Του Θάνου Δημητρίου

Η προβολή υπηρεσιών και περιεχομένου μέσα στα Social media αποτελεί μια εξαιρετική μέθοδο για να επικοινωνήσει μια ασφαλιστική επιχείρηση με την υπάρχουσα βάση πελατών της αλλά και να επεκτείνει το πελατολόγιό της. Η επιχείρηση μπορεί να προβάλλει προωθητικές ενέργειες, ενημερωτικό υλικό αλλά και περιεχόμενο που να τονίσει την αξιοπιστία της προς το κοινό της.

Πλέον υπάρχουν περισσότερες πλατφόρμες social media από όσες μπορεί ενδεχομένως να χρησιμοποιήσει κάποιος με σχετική συνέπεια. Αντί να προσπαθεί διαρκώς να βρίσκεται παντού, είναι πιο σημαντικό για την επιχείρηση να επιλέξει τις πλατφόρμες που γνωρίζει πως μπορεί να υποστηρίξει, και που έχει νόημα να βρίσκεται βάσει των χαρακτηριστικών του κοινού στο οποίο απευθύνεται.

Οι πιο διαδεδομένες πλατφόρμες social media για ασφαλιστικές εταιρείες εν έτει 2022 είναι οι ακόλουθες:

  • 1. Facebook: Μια από τις σημαντικότερες πλατφόρμες με περίπου 2.9 δις ημερήσιων χρηστών παγκοσμίως.
  • 2. Twitter: Όχι τοσο διαδεδομένο στην Ελλάδα, παραμένει όμως ένα σημαντικό μέσο σε παγκόσμιο επίπεδο με 330 εκ ημερήσιους ενεργούς χρήστες. Το σημαντικό είναι πως πολλοί το χρησιμοποιούν ως κύρια πηγή ενημέρωσης για την ειδησεογραφία της ημέρας.
  • 3. YouTube: Άνω των 2 δις ημερήσιων ενεργών χρηστών, με τεράστιο engagement και παραμονή χρηστών εντός του. Επίσης η νο.1 πλατφόρμα σερβιρίσματος video παγκοσμίως, πράγμα που έχει σημασία για την περαιτέρω διασπορά του περιεχομένου και στις άλλες πλατφόρμες.
  • 4. Instagram: Άνω του 1 δις ενεργών ημερήσιων χρηστών, βασισμένο σε περιεχόμενο εικόνας και video. Από τα πλέον σημαντικά social platforms για ενίσχυση leads και awareness.
  • 5. TikTok: Το νεότερο μέσο, που κερδίζει μέρα με τη μέρα όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της προσοχής του νεανικού κοινού.

Έχουμε κατά νου πάντα πως το κοινό των social media πλέον αναμένει περισσότερα. Είναι συνηθισμένο σε πλούσιο περιεχόμενο με προσεγμένη αισθητική, συνέπεια και ιδιαίτερο υλικό. Για να είναι μια εταιρεία επίκαιρη στην παρουσία της στα social media απαιτείται η θέσπιση μιας ημερήσιας ρουτίνας ώστε να τροφοδοτούνται τα μέσα της με περιεχόμενο, ακόμα και αν αυτό σημαίνει έστω ένα μικρό story από κινητό, που να απαντά σε καίρια ερωτήματα των πιθανών πελατών τους ή την ανακοίνωση μιας συνεργασίας.

Οι κορυφαίες σελίδες στα social δεν ακολουθούν απλά τις βέλτιστες πρακτικές, αλλά σχεδιάζουν εκ προοιμίου την στρατηγική τους, εμπλουτίζοντας το περιεχόμενό τους με διάφορα format, κρατώντας την παρουσία τους φρέσκια.

Δημιουργώντας σπουδαίο περιεχόμενο για τα social media

Σπουδαίο περιεχόμενο για τις ασφαλιστικές εταιρείες σημαίνει ένα μίγμα από ποιοτικό περιεχόμενο έχοντας κατα νου τις διάφορες προσωπικότητες στις οποίες απευθυνόμαστε.

Είτε προσεγγίζοντας το περιεχόμενο με χιούμορ είτε με τόνο εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας, είναι σημαντικό να επιλέξετε ένα ενιαίο tone of voice για όλες τις πλατφόρμες. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα του brand σας και βοηθά στην καλύτερη σύνδεση με το κοινό σας, καθώς επίσης εξασφαλίζει συνοχή στη συνολική επικοινωνία σας.

Εξίσου σημαντικό βέβαια είναι το περιεχόμενο που παρουσιάζεται. Θα πρέπει να έχει αξία για τον δέκτη του, και να μην εστιάζει στην προώθηση των υπηρεσιών σας διαρκώς. Μπορείτε να απαντάτε σε συχνά ερωτήματα που απασχολούν το κοινό σας, να παρέχετε πληροφορίες χρήσιμες και ωφέλιμες. Μελέτη της McKinsey έδειξε πως η διαρκής προσφορά εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών στις πλατφόρμες των Social Media, έχει ως αποτέλεσμα την υψηλότερη ικανοποίηση του κοινού και υψηλότερα κέρδη για τα brands. Για να το πετύχετε αυτό θα πρέπει να έχετε διαρκή και συνεπής παρουσία στα social media.

Ιδέες περιεχομένου social media για ασφαλιστικές εταιρείες

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός της στρατηγικής του περιεχομένου, βάσει των αναγκών της ασφαλιστικής εταιρείας. Θα πρέπει να εκπονηθεί ένα σχέδιο αναρτήσεων, που να περιγράφει το κάθε πότε, με τι αντικείμενο και με τι στόχο θα αναρτάται περιεχόμενο.

Κάποιες βασικές κατευθύνσεις για ασφαλιστικές εταιρείες περιλαμβάνουν:

  • Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις πελατών
  • Video με ενημερωτικό περιεχόμενο (πχ τι κάνουμε αν μας συμβεί ατύχημα με το αυτοκίνητο)
  • Μικρές συνεντεύξεις συνεργατών εντός της επιχείρησης
  • Ανακοινώσεις/ανασκοπήσεις τοπικών events του κλάδου
  • Επίκαιρα posts που έχουν να κάνουν με αργίες, εορτές κλπ
  • Μικρές χρήσιμες πληροφορίες που είναι χρήσιμο να γνωρίζει το κοινό για τα ασφαλιστικά προϊόντα (πχ τι καλύπτουν, από τι προστατεύουν, πως να αποταμιεύσεις ενώ μειώνεις την φορολογική δαπάνη)
  • Διαγωνισμοί
  • Συνεργασίες με ΜΚΟ, δωρεές, κοινωνικό έργο κλπ

Πάντα μπορείτε να αντλείται έμπνευση από άλλες εταιρείες και επιχειρήσεις του κλάδου από το εξωτερικό ή και από άλλους κλάδους, αρκεί να “μεταφράζεται” και στη δική σας εικόνα.

Μπορείτε να πάρετε συνεντεύξεις από ασφαλιστικούς πράκτορες οι οποίοι να σας μεταφέρουν σε ποια σημεία προβληματίζεται περισσότερο το κοινό, και να στοχεύσετε στην επίλυση αυτών των δυσκολιών. Περιεχόμενο σαν αυτό αποτελεί πολύτιμη ψηφιακή ύλη προβολής και είναι πάντα επίκαιρο!

Η συζήτηση σίγουρα δεν εξαντλείται σε μια δημοσίευση, και σίγουρα η στρατηγική επικοινωνίας και ανάπτυξης πωλήσεων της κάθε εταιρείας είναι διαφορετική, συνεπώς και κάθε πλάνο περιεχομένου είναι μοναδικό.

Ξεκινήστε με την ερώτηση:

Τι θέλω να πετύχω;

Μετά θα έρθει η ερώτηση:

Πως θα το πετύχω;

Και κάπου εκεί θα αρχίσει η εμφάνιση των πρώτων στρατηγικών βημάτων προς τη σωστή κατεύθυνση.


*Θάνος Δημητρίου
MSc Electonics Systems Engineering

Μετά από πορεία ετών σε εταιρείες τεχνολογίας σε Ελλάδα και εξωτερικό, ίδρυσε την δική του επιχείρηση ανάπτυξης ιστοσελίδων και διαδικτυακού μάρκετινγκ από το 2006, με την επωνυμία Ox Design Web Services (www.oxdesign.gr). Παράλληλα έχει διατελέσει σύμβουλος τεχνολογίας και εμπορικής ανάπτυξης σε εταιρείες διαφόρων επαγγελματικών κλάδων. Αρθρογραφεί συχνά και μοιράζεται τα όσα διαρκώς μαθαίνει για τις εξελίξεις και τις εφαρμογές της τεχνολογίας.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Θάνος Δημητρίου
  • social media
  • Marketing
  • sales tips
  • ασφαλιστικές επιχειρήσεις
  • ασφαλιστικές εταιρίες

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Μάθε γιατί η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προειδοποιεί για τις επενδυτικές συστάσεις μέσω social media
    Nextdeal newsroom, 2/11/2021

    Μάθε γιατί η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς προειδοποιεί για τις επενδυτικές συστάσεις μέσω social media

  • Αλληλασφαλιστική εταιρία βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις-πελάτες της να ανακάμψουν, μέσω των social media!
    Nextdeal newsroom, 10/6/2021

    Αλληλασφαλιστική εταιρία βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις-πελάτες της να ανακάμψουν, μέσω των social media!

  • Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media

    Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media

    Το Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων με ανακοίνωση επισημαίνει τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κάνοντας ηλεκτρονικές αγορές μέσω social media.  Όπως...
    Nextdeal newsroom, 02/04/2021 - 12:02 2/4/2021
  • Συναγερμός από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για απάτες στα social media

    Συναγερμός από τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος για απάτες στα social media

    Στη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος το τελευταίο διάστημα καταγγέλλονται από πολίτες πολλές περιπτώσεις παραβίασης λογαριασμών σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης και...
    Nextdeal newsroom, 25/03/2020 - 11:29 25/3/2020

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
15:00 Α. Γεωργιάδης στο 24th HealthWorld Conference: «Δεν είμαι ευχαριστημένος με το 70% που δηλώνει ικανοποιημένο από τις υπηρεσίες του ΕΣΥ»
  • 14:33 Κ. Πιερρακάκης: «Φέρνουμε τρεις σημαντικές αλλαγές με στόχο να ανοίξουν και άλλα κλειστά ακίνητα»
  • 13:13 H Mastercard εγκαινιάζει τη νέα εποχή ψηφιακών συναλλαγών με AI agents
  • 13:06 Το Audi Q3 Best-seller και σημείο αναφοράς στην Ελλάδα
  • 12:48 Σε αχαρτογράφητα νερά οι ελληνοτουρκικές σχέσεις, εθνικό μέτωπο απέναντι στις προκλήσεις Ερντογάν
  • 11:38 Στις 7 Δεκεμβρίου η δράση REBRAIN GREECE στη Νέα Υόρκη - Προπαρασκευαστική συνάντηση ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως με εκπροσώπους εταιρειών
  • 11:09 Η KPMG στηρίζει για 5η χρονιά το Συμβολικό Αγώνα Δρόμου και Περιπάτου Greece Race for the Cure®
  • 10:55 Η Carglass® Ελλάδος συμμετείχε στο Spirit of Belron® Challenge 2025, στηρίζοντας το έργο του Afrika Tikkun
  • 10:50 Σύνδεσμος Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Χανίων - Νέος Πρόεδρος ο Δημήτρης Μουντάκης
  • 10:42 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  • 10:25 Interasco: Εξαγορές και ανάπτυξη με στόχο τα 80 εκατ. ευρώ παραγωγή με την στήριξη του Ομίλου Harel (video)
  • 09:44 INTERLIFE: «Γύρισμα» σε κερδοφορία και αύξηση παραγωγής στο εξάμηνο»
  • 09:31 Γιάννης Στουρνάρας στο ΣΒΕ: «Η Βόρεια Ελλάδα ως μοχλός ανάπτυξης για την ελληνική οικονομία»
  • 09:18 Νέα κοινή δράση της ΕΕ για τη βελτίωση των ολοκληρωμένων και βιώσιμων στρατηγικών αποθεμάτων ιατρικών αντιμέτρων που χρησιμοποιούνται σε περιόδους κρίσης
  • 09:09 Τα ηφαίστεια της Σαντορίνης, μια ωρολογιακή βόμβα στην καρδιά του Αιγαίου!
  • 09:06 Μιγκέλ ντε Θερβάντες: Η γέννηση ενός παγκόσμιου συγγραφέα
  • 09:03 Έχουν οι Έλληνες οικονομική δυνατότητα ν΄ ασφαλιστούν; Τι δείχνουν τα νούμερα
  • 09:00 Ραντεβού Μητσοτάκη με…10 τρισ. δολ. και το ραντεβού με το εβραϊκό λόμπι, προς ιστορικό ρεκόρ τα μερίσματα στο Χ.Α και οι υψηλές επιδόσεις της CrediaBank
  • 08:47 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 29 Σεπτεμβρίου έως 3 Οκτωβρίου
  • 08:44 Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/9 Όμιλος ΑΣΠΙΣ: Οι ασφαλιστές χρωστάνε ακόμα 80 εκ. - Τα ακίνητα εκποιούνται…
  2. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  3. 26/9 Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα
  4. 25/9 INTERASCO: Στρατηγικό όραμα, επενδύσεις στην καινοτομία και έμφαση στον ανθρώπινο παράγοντα
  5. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  6. 24/9 Χρήστος Μεγάλου (Πειραιώς): Η εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής θα συμπληρώσει το εύρος των προϊόντων μας
  7. 23/9 Στρατηγική συνεργασία για Howden Hellas και ΠΟΞ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube