close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς ο καθορισμός της έννοιας «όφελος-κέρδος» συμβάλλει στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
31/1/2022 - 08:32
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς ο καθορισμός της έννοιας «όφελος-κέρδος» συμβάλλει στην πώληση!

Δημήτρης Μπάτρης, 31/1/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πόσες φορές έχουμε ακούσει από τα πρώτα στάδια των σεμιναρίων στις πωλήσεις το  «μην πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά τα οφέλη» γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν οφέλη. Όλοι οι εισηγητές και οι επιβλέποντες των πωλήσεων έχουν δίκιο να το θυμίζουν σχεδόν καθημερινά, γιατί αυτό πρέπει να «πουλήσουμε» και οι υποψήφιοι πελάτες αυτό ζητάνε να αγοράσουν. Τα οφέλη! Τότε γιατί είναι τόσο δύσκολο; Ας διερευνήσουμε το γιατί!
Η λέξη όφελος δεν έχει ποτέ καθοριστεί και ξεκαθαριστεί συνειδητά μέσα στο μυαλό των ανθρώπων των πωλήσεων. Αυτό καθορίζει αν είναι κάτι ωφέλιμο ή όχι, εξαρτάται από το ποιές μιλάει γι' αυτό. Φανταστείτε μια ηλιόλουστη ημέρα που το προηγούμενο βράδυ έχει ρίξει χιόνι. Μόλις αντικρίζει το θέαμα κάποιος που έχει κατάστημα εξοπλισμού για σπορ βουνού σκέφτεται : "σήμερα θα ανεβεί αρκετός κόσμος στο βουνό για να απολαύσει σκι στο χιόνι". Γι’ αυτον το χιόνι είναι όφελος (κέρδος). Ο γείτονας μόλις το βλέπει σκέφτεται "αμάν,  με τόσο χιόνι θα παγώσουν τα πορτοκάλια στο κτήμα". Γι’ αυτον το χιόνι δεν είναι όφελος (κέρδος).
Αξίζει να ξεκαθαρίσουμε αυτήν την έννοια μια για πάντα. «Όφελος, είναι το αποτέλεσμα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουμε και επιτρέπει στον άνθρωπο να νιώσει, έτσι όπως έχει ανάγκη να νιώσει. Όπως θέλει να νιώσει». Άρα οι άνθρωποι θα αγοράσουν το οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, αν καταλάβουν ότι η συγκεκριμένη πράξη αγοράς θα έχει ως αποτέλεσμα το κέρδος της ικανοποίησης μιας ανάγκης ή επιθυμίας. Επίσης  πως θα τους βοηθήσει να αποφύγουν την απώλεια της παρούσας κατάστασης ικανοποιημένων αναγκών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να καταλάβουν και τα δυο. Δηλαδή τόσο το πως θα κερδίσουν, όσο και το πως θα αποφύγουν να χάσουν. 
Αυτό στην γλώσσα των πωλήσεων λέγεται : Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζουν το πως εκείνοι φαντάζονται ότι θα τους κάνει να νιώσουν η αγορά. Νιώθουν ότι έχουν οφέλη όταν έχουν στην κατοχή τους το προϊόν. Αγοράζουν αυτό που εκείνοι θέλουν για τους δικούς τους λόγους και όχι για τους δικούς μας.
Έτσι η έννοια του όρου όφελος, κέρδος και ωφέλεια γίνεται αντιληπτή. Η λέξης «όφελος» πρέπει να γραφτεί καλά στο μυαλό των Συμβούλων Πωλήσεων. Ο τρόπος που παρουσιάστηκε το προϊόν ή υπηρεσία σας, περιελάμβανε μια ιστορία με ξεκάθαρα τα οφέλη που θα είχε ο πελάτης σας από την αγορά του προϊόντος; 
Έτσι θα μπορείτε συνεχώς να αξιολογείτε  τον εαυτό σας, στην προσπάθεια σας να γίνετε όσο καλύτεροι μπορείτε και με προδιαγεγραμμένη πορεία να συναντήσετε τον ιδανικό σας εαυτό!

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστής
  • όραμα
  • στοχοθεσία
  • όφελος

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
23:16 Η Πρεσβεία της Αυστρίας γιόρτασε την Εθνική Ημέρα με μουσικό αφιέρωμα στα 200 χρόνια Johann Strauss
  • 16:20 ERB Ασφαλιστική: Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2025 - Δημοσιογραφική Διάσκεψη
  • 16:09 ARAG DAY 2025
  • 15:00 Λωρίδα της Γάζας: Η διάρκεια της ειρήνης και ο απρόβλεπτος παράγοντας που λέγεται «Χαμάς»
  • 13:18 Skroutz Plus Mastercard: Η νέα ψηφιακή πιστωτική κάρτα από την Εθνική Τράπεζα και την Skroutz
  • 11:01 Π. Μυλωνάς στον Economist: Χρειάζεται πιο ευέλικτη προσέγγιση στην πράσινη μετάβαση
  • 10:38 Νωρίτερα οι Συντάξεις Νοεμβρίου λόγω 28ης Οκτωβρίου - Πότε θα φανούν τα χρήματα στα ATM
  • 10:35 Που πρέπει να δείξουν οι Πράκτορες προσοχή;
  • 10:32 Η Euroins Ελλάδος ανακοινώνει Στρατηγική Συνεργασία με τη Carglass® για την Επισκευή και Αντικατάσταση Κρυστάλλων Οχημάτων
  • 10:29 Carglass® | Μεγάλη Συμμετοχή στη Δράση Δεντροφύτευσης στην Πεντέλη σε Συνεργασία με την We4all
  • 10:20 Roche Hellas: Αναδυόμενες ευκαιρίες για τα συστήματα υγείας στην Ελλάδα και την Ευρώπη
  • 10:05 ΟΑΣΕ: Συλλαλητήριο διαμαρτηρίας & 24ωρη απεργία σήμερα 14 Οκτωβρίου
  • 10:00 UBS: Στρατηγική κίνηση (επιθετική αλλά υπολογισμένη) με σημαντική οικονομική επίδραση η εξαγορά της Eurolife από Eurobank
  • 09:55 Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) για τη δραστηριότητα Διανομής Ασφαλιστικών και Αντασφαλιστικών Προϊόντων από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 09:44 Έρευνα ΕΑΕΕ: Εξέλιξη ποσοστού πλήθους ασφαλιστηρίων συμβολαίων οχημάτων με κάλυψη φυσικών καταστροφών
  • 09:30 City Portal: Το νέο εργαλείο της Airbnb στα χέρια του Δήμου Χανίων
  • 09:20 «Rebuilding Tomorrow»: Η νέα στρατηγική πρωτοβουλία της Interamerican για την ανθεκτικότητα απέναντι στις φυσικές καταστροφές
  • 09:14 Στη Γάζα επετεύχθη κατάπαυση πυρός - Τί γίνεται στην Ουκρανία;
  • 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
  • 09:00 Μια ελιά που φύτρωσε στον κόρφο ενός πλατάνου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 8/10 Το νέο βιβλίο του Ευριπίδη Στυλιανίδη και η παρουσίαση με υψηλούς προσκεκλημένους
  2. 8/10 Groupama Ασφαλιστική: «Μένουμε Ελλάδα» – Η νέα εποχή με επένδυση σε ανθρώπους, καινοτομία και βιώσιμη ανάπτυξη
  3. 9/10 Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου
  4. 13/10 Η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή Σχεδίου Συμφωνίας (Term Sheet) με τη Fairfax για την απόκτηση της Eurolife FFH Life Insurance
  5. 10/10 Ύστατο Χαίρε στον Τάκη Δρακάτο!
  6. 9/10 Ολοκληρώθηκε η συμφωνία PureHealth-CVC για το 60% της Hellenic Healthcare Group
  7. 10/10 Προειδοποιητική…βολή της ΑΑΔΕ σε ιδιοκτήτες ανασφάλιστων οχημάτων - Πόσοι είναι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube