close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
20/8/2021 - 14:26
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι!

Δημήτρης Μπάτρης, 20/8/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όλοι μας θέλουμε να έχουμε μια ευχάριστη και πολύ παραγωγική ημέρα, αλλά λίγοι γνωρίζουν τα χαρακτηριστικά μιας τέτοιας ημέρας. Και είναι ελάχιστοι εκείνοι που συνειδητοποιούν πως ο τρόπος που ζούμε παραγωγικά την σημερινή ημέρα επηρεάζει το «αύριο». Πώς γίνεται αυτό; Η ρίζα του προβλήματος είναι ότι οι περισσότεροι παρερμηνεύουν την έννοια της «επιτυχίας». Όταν έχουμε λανθασμένη άποψη για την επιτυχία, προσεγγίζουμε την ημέρα μας με λάθος τρόπο. Έτσι το σήμερα καταρρέει.

Ποιες είναι οι συνήθεις αυτές οι απόψεις;

Η ζωή είναι δύσκολη! 

Γιατί θέλουμε  να πιστεύουμε ότι οφείλει να είναι εύκολη, σε μερικές περιπτώσεις υποθέτουμε πως όταν κάτι είναι δύσκολο, είναι και ακατόρθωτο. Όταν δεν καταφέρνουμε να αγγίξουμε την επιτυχία, μπαίνουμε στον πειρασμό να τα παρατήσουμε και να την θεωρήσουμε ακατόρθωτη.

Αυτό μας προκαλεί απαισιοδοξία και λέμε «Τι να την κάνω την επιτυχία» και όταν κάποιος που τον θεωρούμε λιγότερο άξιο από εμάς πετύχει, τότε εξοργιζόμαστε και ίσως βλέπουμε την επιτυχία ως «ασυγχώρητη αμαρτία προς τους γύρω μας».

Έχετε κάποιον από το περιβάλλον σας, που να σας στηρίζει στα δύσκολα και όταν πέφτετε να σας βοηθάει να σηκωθείτε ξανά; 

Η επιτυχία είναι ένα μυστήριο και η προσπάθεια για την ανακάλυψή της ένα δρόμος μακρύς.

Οι άνθρωποι που πιστεύουν ότι υπάρχει μαγική  συνταγή, ή ειδικό κλειδί που θα λύσει τα προβλήματα τους, θέλουν τις ανταμοιβές της επιτυχίας χωρίς να αναγκαστούν να πληρώσουν το τίμημα της. Θέλουν να μάθουν Κολύμπι με σεμινάρια! Κάθε επιτυχημένος πωλητής έχει χτίσει μια επιτυχημένη καριέρα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο: πελάτη - πελάτη, βήμα - βήμα, σιγά - σιγά, δεν υπάρχει μαγική συνταγή για την επιτυχία.

H επιτυχία είναι θέμα τύχης.

Πολλές φορές ακούμε αυτός είχε «καλό timing», «βρισκόταν στο κατάλληλο μέρος την κατάλληλη στιγμή» για να εξηγήσει την επιτυχία ενός άλλου ανθρώπου. Οι πιθανότητες να πετύχουμε από τύχη είναι 1/50.000.000 Είναι καλύτερα να κυνηγάμε την επιτυχία, αντί να ελπίζουμε ότι θα έρθει να χτυπήσει την πόρτα μας.

Απαιτείται πολύ σκληρή δουλειά. 

Όταν εργάζεσαι σκληρά και παράγεις αποτέλεσμα, αισθάνεσαι μεγάλη ικανοποίηση. Όσοι δεν εργάζονται σκληρά, μπορεί να μη γνωρίσουν ποτέ την επιτυχία, αλλά και η σκληρή δουλειά δεν ταυτίζεται με την επιτυχία, εάν δεν υπάρχει ο έλεγχος και διόρθωση προς τον στόχο, δηλαδή έξυπνη εργασία!

Πίστη στην «Ευκαιρία». 

Εργάζονται πολλοί και λένε συχνά «Μακάρι» να έρθει μια ευκαιρία.  Ζουν με το μακάρι. Όταν η ευκαιρία χτυπά την πόρτα, είναι πολύ αργά για προετοιμασία. Μια ευκαιρία μπορεί να μας βοηθήσει, αλλά δεν εξασφαλίζει την επιτυχία.
Αν δεν έχεις διασυνδέσεις ξέχασέ το!

Είναι άραγε επίκαιρο το πιστεύω ορισμένων ανθρώπων που θεωρούν πως θα πετύχουν αυτά που θέλουν στη ζωή τους επειδή έχουν συγκεκριμένες πεποιθήσεις, ή επειδή γνωρίζουν ανθρώπους και καταστάσεις;

Επειδή πιστεύουν στην κοινωνική δικτύωση; Επειδή είναι σήμερα γνώστες των σύγχρονων μέσω διασύνδεσης; Οι καιροί μας προσφέρονται για να το διαπιστώσουν. Η αλήθεια όμως βρίσκεται και στη σοφή ρήση του Μπίλυ Κάρτερ: «Τελικά, κανείς δεν μπορεί να πετύχει με τις διασυνδέσεις, εκτός αν έχει κάτι να προσφέρει».

Αναγνωρισιμότητα. 

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι επειδή δεν είναι γνωστοί. Κάθε επάγγελμα και κάθε επιστήμη έχει μια ξεχωριστή μορφή αναγνώρισης. Εσείς προσπαθείτε να κερδίσετε την αναγνώριση, στο δικό σας τομέα.

Όμως, καταβάλετε προσπάθειες ώστε να παρουσιάζετε τον εαυτό σας στους άλλους με τρόπο που θα τους βοηθήσει να καταλάβουν ποιος είστε και σε τι μπορείτε να φανείτε χρήσιμος; Ή αναφέρετε απλώς ένα τίτλο που θα ξεχαστεί, ζητάτε μια επαγγελματική κάρτα, δίνετε την δική σας και εξηγείτε την εξειδίκευση σας;

Συστήθηκα κάποτε σε υποψήφιο πελάτη μου ως «Λύτης Προβλημάτων».

  • Και τι προβλήματα λύνετε; Μου είχε απαντήσει.
  • Ποιά προβλήματα φοβάστε περισσότερο να αντιμετωπίσετε;
  • Μην αρρωστήσω εγώ και η οικογένειά μου, μη συμβεί κάτι στην επιχείρησή μου κ.λ.π.

Δηλαδή προβλήματα στα οποία μπορώ με βεβαιότητα να δώσω λύση. Είναι εύκολο; ΟΧΙ εάν δεν πιστεύετε σε αυτό που κάνετε και πόσο χρήσιμος είστε σε μια κατηγορία ανθρώπων.

Το σήμερα μετράει! «Οι άνθρωποι πετυχαίνουν στην ζωή τους όταν επικεντρώνονται στο σήμερα» γιατί είναι ο μόνος χρόνος που διαθέτουμε για να πράξουμε. Για το χθες είναι ήδη αργά και δεν μπορούμε να βασιστούμε στο αύριο. Γι’ αυτό το «σήμερα μετράει». Τις περισσότερες φορές το ξεχνάμε αυτό. Γιατί; Επειδή...!

Μερικοί άνθρωποι των πωλήσεων δεν μπορούν να ξεπεράσουν τις επιτυχίες του παρελθόντος και το αναπολούν αντί να προσπαθούν να φτάσουν και πάλι στο ίδιο αν όχι σε υψηλότερο επίπεδο ώστε να ξεφύγουν από την ύφεση. Οι επιτυχίες του σήμερα δεν έχουν σχέση με τις επιβραβεύσεις του χθες. Δεν θα φτάσω στην επιτυχία εάν γιορτάζω τις παλιές νίκες!

Υπάρχουν και αυτοί που πιστεύουν, ότι το αύριο θα είναι υποχρεωτικά καλύτερο, χωρίς να έχουν σχεδιάσει να το κάνουν καλύτερο! Οι πωλήσεις θέλουν άτομα που να ζουν το σήμερα!  Που δεν «σκοτώνουν» την ώρα τους, διότι την έχουν κοστολογήσει και είναι πολύτιμη. Που θέλουν να παίζουν στο δικό τους γήπεδο. Που δεν παρεκκλίνουν από το πρόγραμμά τους.

Το μυστικό της επιτυχίας βρίσκεται στους καθημερινούς σας στόχους και αν εργαστείτε με πρόγραμμα, μέρα με τη μέρα θα τους πετύχετε!

«Ένα σήμερα αξίζει όσο δύο αύριο• σήμερα γίνομαι αυτό που πρόκειται να είμαι» - "One today is worth two tomorrows; what I am to be, I am now becoming" (Βενιαμίν Φραγκλίνος 1706-1790)


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • πελάτες

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
16:05 Το πρόγραμμα Miles+Bonus της AEGEAN εξελίσσεται - 12μηνη μεταβατική περίοδος για όλα τα μέλη και εισαγωγή νέων κανόνων
  • 16:00 9ο Συνέδριο «Το Φαρμακείο του Αύριο» - «Φαρμακείο 360ο: Συνδέοντας ανθρώπους, τεχνολογία & υγεία»
  • 15:08 Ιωάννα Λυτρίβη στο Europanext: Η Ελλάδα ακολουθεί μια ευρύτερη στρατηγική εξωστρέφειας και διεθνοποίησης των ελληνικών πανεπιστημίων
  • 15:00 Alpha Bank: Στη θέση του Chief of Shipping o Γιάννης Καραμανώλης
  • 14:54 Μαζί στο δρόμο, μαζί στις αξίες - Ο κ. Christov Assen, Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου του Ομίλου Eurohold και η EUROINS Ελλάδος “έτρεξαν” για μια φωτεινή Καλλιθέα
  • 14:15 4ο Συνέδριο «10 Χρόνια Πάνορμος» 2025 Διεθνές Έτος Συνεταιρισμών
  • 13:30 Η Ελλάδα υπέβαλε στην Ε.Ε την πρόταση αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0»
  • 13:05 Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει το έργο του The Love Van και του συλλόγου Αγάπη για Ζωή
  • 12:50 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  • 12:45 Και από τα φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ η εξυπηρέτηση των Στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων
  • 12:00 Όμιλος Ιατρικού Αθηνών: Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το 18ο Ετήσιο Παιδιατρικό Συνέδριο
  • 11:23 Ε.Ε.Α.: 3η Mελέτη για την Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση
  • 11:05 Επιτροπή Ανταγωνισμού: Έγκριση της εξαγοράς της Ευρωκλινικής από τη Generali Hellas
  • 10:54 Πλαγίως: Η Μάχη της Κρήτης ΙΙ
  • 10:40 Eurobank: Νέα εποχή με τη συγκρότηση του μεγαλύτερου ασφαλιστικού οργανισμού στην Κύπρο
  • 10:36 ΠΦΣ: Επιστολή προς την GSK για επιστροφή αποθεμάτων των τετραδύναμων αντιγριπικών εμβολίων λόγω επιβάρυνσης των φαρμακείων
  • 10:23 Χωρίς ταξί η Αθήνα αύριο και μεθαύριο
  • 10:15 Eurobank: Στα 2,8 δισ. ευρώ η ζήτηση του ομολόγου των 600 εκατ. - Πώς μοιράστηκε στους επενδυτές
  • 09:54 “Let’s talk about IVF: Conversations in a New Era” - Ένα συνέδριο της Μονάδας ΥΓΕΙΑ IVF Εμβρυογένεσις για τη νέα εποχή της υποβοηθούμενης αναπαραγωγής
  • 09:40 Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/10 Έκτακτο: Έτοιμο το Υπουργείο Υγείας να υπογράψει συμβάσεις με ιδιωτικές ασφαλιστικές εταιρείες
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 31/10 Θεόδωρος Έξαρχος: Με τη στήριξη ενός σύγχρονου δικτύου, ο πράκτορας μπορεί να σταθεί ισότιμα σε κάθε αγορά
  4. 30/10 Το ταχυδρομείο που ένωνε τα χωριά
  5. 4/11 Mega Brokers - Sales Awards 2025: Γιορτάζοντας την επιτυχία και το μέλλον της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
  6. 31/10 Η ασφάλιση φυσικών καταστροφών και 3 σημαντικές συνεντεύξεις στο NextDeal που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  7. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube