close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
    • Europanext
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

To Uni.Fund επενδύει στην e-satisfaction.com: Το customer feedback στο omnichannel retail ζωντανεύει και μετατρέπεται σε αξία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/2/2021 - 15:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

To Uni.Fund επενδύει στην e-satisfaction.com: Το customer feedback στο omnichannel retail ζωντανεύει και μετατρέπεται σε αξία

Nextdeal newsroom, 2/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε συνεπένδυση στην εταιρεία e-satisfaction.com, που δραστηριοποιείται στον τομέα του customer engagement και customer feedback, προχώρησε πρόσφατα το Uni.Fund, σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή. Tο e-satisfaction.com είναι μια τεχνολογική λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο η αγορά του retail συλλέγει και αξιοποιεί το feedback των καταναλωτών. Με το e-satisfaction.com, οι retailers μπορούν να αξιοποιήσουν το feedback των πελατών τους για να βελτιώσουν τα operations τους, αλλά και για να αυξήσουν το customer loyalty και τα conversion rates τους, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη και την ικανοποίησή του. Περισσότεροι από 300 retailers χρησιμοποιούν ήδη τη λύση, μεταξύ των οποίων οι Intersport, Leroy Merlin, Sephora, MyMarket, AB, Public κ.ά.

Η πλατφόρμα του περιλαμβάνει μια σειρά από μηχανισμούς συλλογής feedback από πολλά διαφορετικά touchpoints, online και offline, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανισμούς segmentation και close the feedback loop μετατρέποντας το feedback των καταναλωτών σε συζήτηση και κάθε συζήτηση σε ενέργεια. Η παραπάνω μεθοδολογία κάνει το feedback απλό, αλλά και δίνει τον τρόπο με τον οποίο κάθε συζήτηση με έναν πελάτη μετατρέπεται σε κερδοφορία.

Η αποδοχή και αναγνώριση του e-satisfaction.com και από το κοινό είναι μεγάλη, όπως δείχνει το εξαιρετικά υψηλό response rate και το υψηλό engagement rate των καταναλωτών. Μέχρι σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια απόψεις καταναλωτών, οι οποίες 'ενεργοποίησαν' τους καταναλωτές να οδηγηθούν σε χιλιάδες ενέργειες, όπως Google Place Reviews, Refer a Friend, Callback Request κ.ά.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2020 η ομάδα του e-satisfaction.com ξεκίνησε την επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού, με πρώτο στόχο την αγορά της Γαλλίας, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και τη διάθεση του Product Reviews Product, το οποίο δίνει μια εντελώς νέα προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται και αξιοποιούνται τα Product Reviews. Παράλληλα, μέσα από μια σειρά διασυνδέσεων με άλλες τεχνολογικές λύσεις, όπως το PrestaShop και το Microsoft Power BI, το e-satisfaction.com διαχέει τη φωνή του πελάτη μέσα στις δομές των retailers, βοηθώντας στην ανάπτυξη μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε περισσότερες και πιο ευχάριστες αγοραστικές εμπειρίες όλους τους καταναλωτές.

Ο Ευάγγελος Κοτσώνης, Ιδρυτής και CEO της εταιρείας, αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Uni.Fund. Η συνεργασία αυτή και η έμπρακτη υποστήριξη, ειδικά μέσα σε συνθήκες που η αγορά του retail μετασχηματίζεται με δραματικά γρήγορους ρυθμούς, μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με ταχύτητα και να αποδείξουμε έμπρακτα πως μια κρίση μπορεί να κρύβει μεγάλες ευκαιρίες. Είναι σημαντικό για εμάς ότι το Uni.Fund δεν είναι απλά επενδυτής, αλλά ένας ενεργός συνεργάτης με τον οποίο δουλεύουμε μαζί για να αλλάξουμε την αγορά του retail και να δώσουμε τα εργαλεία επικοινωνίας που η αγορά χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ, ώστε καταναλωτές και επιχειρήσεις να συζητούν ενεργά, δημιουργώντας καλύτερες εμπειρίες».

Ο Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, σημειώνει σχετικά με τη συνεργασία: «Η λύση της e-satisfaction.com δημιουργεί έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του καταναλωτή και του retailer, αυξάνοντας την ικανοποίηση και βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του πρώτου. Ταυτόχρονα επιτρέπει στον retailer να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη και να χτίσει μαζί του σχέση εμπιστοσύνης, που μετατρέπει ακόμη και τον ίδιο τον πελάτη σε brand ambassador. Ο χώρος του retail είναι ένας χώρος που η ομάδα του Uni.Fund κατανοεί σε βάθος και πιστεύουμε ότι η e-satisfaction.com δημιουργεί αξία στον χώρο. Με την επένδυση και την υποστήριξή μας, στόχος μας είναι η εταιρεία να κάνει δυναμικά την είσοδό της και να καθιερωθεί σε νέες αγορές, στις οποίες έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της».


Στη φωτογραφία (από αριστερά προς τα δεξιά) ο Βαγγέλης Κοτσώνης, CEO, η Αιμιλία Άσπρη, Head of Customer Success, και η Εύα Βραδή, Head of Business Development της e-satisfaction.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Uni.Fund
  • επένδυση
  • e-satisfaction.com
  • customer feedback
  • omnichannel retail
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Δύο νέες εταιρείες Business Analytics στον χώρο του Marketing και της Ενέργειας χρηματοδοτεί το Uni.Fund
    Nextdeal newsroom, 31/7/2019

    Δύο νέες εταιρείες Business Analytics στον χώρο του Marketing και της Ενέργειας χρηματοδοτεί το Uni.Fund

  • Τρεις νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 850.000 ευρώ ανακοίνωσε το Uni.Fund
    Nextdeal newsroom, 2/4/2019

    Τρεις νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 850.000 ευρώ ανακοίνωσε το Uni.Fund

  • Τι συζητήθηκε στο 9ο Ετήσιο Συνέδριο της Capital Link!

    Τι συζητήθηκε στο 9ο Ετήσιο Συνέδριο της Capital Link!

    Με τη συμμετοχή περισσότερων από 40 εταιριών, πλειάδα διακεκριμένων ομιλητών και μεγάλη προσέλευση κοινού πραγματοποιήθηκε το 9ο Ετήσιο Συνέδριο της...
    Nextdeal newsroom, 05/07/2019 - 12:32 5/7/2019
  • Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;

    Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;

    «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι είτε το καλύτερο πράγμα είτε το χειρότερο πράγμα που συμβαίνει στην ανθρωπότητα». Με αυτά τα λόγια, ο...
    Nextdeal newsroom, 08/02/2019 - 14:08 8/2/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
21:30 Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν ὑπερούσιον τίκτει από τον Νίκο Ξυλούρη (video)
  • 21:00 Η Πατριαρχική Θεία Λειτουργία των Χριστουγέννων στο Φανάρι (Βίντεο)
  • 20:00 «Χριστούγεννα, Πρωτούγεννα»
  • 19:00 «Καλά Χριστούγεννα!»
  • 14:27 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  • 13:53 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  • 09:51 «Σβήνουν» ακριβά μνημονιακά δάνεια, η ανησυχία της Τουρκίας μετά την τριμερή, και σενάριο για… Εθνική Κυβέρνηση χωρίς Μητσοτάκη, αγκαλιάστε… τη «Σχεδία», σε άλλη πίστα περνά η CrediaBank και το μεγάλο deal των 865 εκατ. της Metlen
  • 08:30 Χριστούγεννα: Γιατί γιορτάζονται στις 25 Δεκεμβρίου
  • 08:15 Θρασύβουλος Στανίτσας: Ιδιόμελα των Μεγάλων Ωρών των Χριστουγέννων (video)
  • 08:00 Καλήν εσπέραν άρχοντες - Ανοίξτε τις πόρτες στα παιδιά να σας πουν τα κάλαντα
  • 08:00 Τα έθιμα των Χριστουγέννων σε όλη την Ελλάδα
  • 00:05 Αστική Ευθύνη Ξενοδοχείων: Η Αόρατη Ασπίδα Προστασίας μιας Τουριστικής Επιχείρησης
  • 22:05 Διαβάστε το ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
  • 14:11 Kίνημα και αλλαγή
  • 12:36 Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης:Έλαβε κορυφαία διεθνή διαπίστευση
  • 11:46 Γιάννης Στουρνάρας : Οι πέντε άξονες που διαμορφώνουν την εργασία στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 11:04 Το τρανζίστορ και η σιωπηλή επανάσταση της τεχνικής
  • 08:46 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!
  • 08:44 Το γκι: το φιλί και όσα κουβαλά
  • 08:15 Μνήμες από Χριστούγεννα μιας άλλης εποχής
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 22/12 Νέο Διοικητικό Συμβούλιο στην Εθνική Ασφαλιστική: Νέα εποχή με ενισχυμένη τεχνογνωσία και στρατηγική συνέχεια
  2. 24/12 Σημαντική αύξηση στην παραγωγή ασφαλίστρων το δεκάμηνο
  3. 24/12 Μεγάλη μεταβολή στα μεγέθη των Τεχνικών Ασφαλίσεων το 2024
  4. 22/12 Ο Νοητός Ήλιος της Δικαιοσύνης στη Φάτνη της Βηθλεέμ
  5. 22/12 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
  6. 22/12 Η Acrisure επεκτείνεται με την εξαγορά της Efficient Insurance Solutions
  7. 23/12 Δείτε σε ποιες περιοχές είχαμε τις μεγαλύτερες ζημιές από βροχοπτώσεις τη διετία ’24 – ’25!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube