close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστικές Ειδήσεις
  • Ιδιωτική Ασφάλιση

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦAΛΙΣΗ

Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
8/2/2019 - 14:08
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;

Nextdeal newsroom, 8/2/2019
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Η τεχνητή νοημοσύνη είναι είτε το καλύτερο πράγμα είτε το χειρότερο πράγμα που συμβαίνει στην ανθρωπότητα».

Με αυτά τα λόγια, ο γνωστός φυσικός Stephen Hawking αποτύπωσε με ωραίο τρόπο τις διχασμένες απόψεις των ανθρώπων για την τεχνητή νοημοσύνη (AI). Οι υποστηρικτές της τη θεωρούν έναν υπέροχο "υπηρέτη" και οι αντίπαλοι της τη θεωρούν ένα τρομερό "αφεντικό". 
Ποιος έχει δίκιο; Και οι δυο, σύμφωνα με την Allianz.

Με υπεύθυνη χρήση, η AI και οι τεχνολογίες δεδομένων μπορούν να συμβάλλουν στην αποτελεσματική λειτουργία των εταιριών, αλλά και να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών. Στον ασφαλιστικό κλάδο επίσης, η AI μπορεί να είναι ένα πλεονέκτημα σε διάφορους τομείς, από την αναδοχή, έως τη διεκπεραίωση των αποζημιώσεων και την αλληλεπίδραση των πελατών, ακόμη και την εξατομίκευση και την απλοποίηση προϊόντων και υπηρεσιών.

Όσο αφορά τις αποζημιώσεις, η απάτη είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της ασφαλιστικής βιομηχανίας. Στην περίπτωση της απάτης όμως, η AI μπορεί να ωφελήσει τόσο τους ασφαλιστές όσο και τους πελάτες, ανιχνεύοντας και αποτρέποντας ψευδείς αξιώσεις.

Φανταστείτε αυτό: (Τα ονόματα και τα γεγονότα είναι φανταστικά) Ο John αγόρασε μια vintage γκαρσονιέρα στην καρδιά μιας πολυσύχναστης ευρωπαϊκής πόλης. Έχοντας επιτύχει το όνειρό του, διακόσμησε επιμελώς το σπίτι του με έναν ωραίο καναπέ, κρεμαστά φωτιστικά και όλα τα κομφόρ. Ωστόσο, όταν η μητέρα του αρρώστησε, ο John χρειάστηκε να περάσει πολύ χρόνο στο σπίτι της, 20 χιλιόμετρα μακριά, ενώ συχνά διανυκτέρευε. Έτσι αποφάσισε να νοικιάσει το διαμέρισμά του τις ημέρες που έλειπε. Η online πλατφόρμα κοινής χρήσης ήταν μια ευλογία γι' αυτόν - εύκολη, γρήγορη και εξοπλισμένη με την επιλογή να αγοράσει ασφάλεια για τυχόν ζημιές από τους ενοικιαστές.

Ο John ήταν τυχερός με τους ενοικιαστές, καθώς άφηναν πάντα το σπίτι του σε καλή κατάσταση και δε χρειάστηκε να προβεί σε κάποια αξίωση.

Στον ίδιο όροφο, ο Joe ήταν επίσης εκμισθωτής. Ο Joe ήταν ιδιοκτήτης δύο διαμερισμάτων στην πόλη και μίσθωνε το ένα για σύντομες διαμονές. Ένα ζεστό βράδυ, οι δύο γείτονες βγήκαν έξω για μια μπύρα. Ο John μίλησε τότε στον Joe για την πλατφόρμα κοινής χρήσης, προτρέποντάς τον να κάνει εγγραφή. Όμως, σε αντίθεση με τον John, ο Joe για πάνω από ένα χρόνο, ανέφερε αρκετές ζημίες από τους μισθωτές, ζητώντας αποζημίωση.

Από την άλλη πλευρά, η ασφαλιστική εταιρία θέλοντας να προσφέρει μια φιλική προς τον πελάτη υπηρεσία, είχε μια απλή διαδικασία στην αρχή - οι αξιώσεις κάτω από ένα ορισμένο ποσό διευθετήθηκαν μέσω μιας αυτοματοποιημένης διαδικασίας και η πληρωμή ήταν στιγμιαία.
Η συγκεκριμένη διαδικασία ωφελεί όλους τους εκμισθωτές στην πλατφόρμα. Αλλά όταν ο Joe ανέφερε περισσότερα περιστατικά από ό, τι συνήθως, οι διαχειριστές αξιώσεων επισκέφτηκαν το διαμέρισμά του για να επαληθεύσουν τη ορθότητα των απαιτήσεών του. Ενώ μερικές ήταν ορθές, κάποιες άλλες ήταν ψευδείς. Η ασφαλιστική σύμβαση του Joe ακυρώθηκε και του απαγορεύθηκε η χρήση της πλατφόρμας. 

Ωστόσο, δεν ήταν ο μόνος που πλήρωσε τις συνέπειες των πράξεων του.

Τα γεγονότα αυτά επηρεάζουν και το loss ratio των ασφαλιστικών αλλά και τους έντιμους πελάτες καθώς οι εταιρίες αναγκάζονται να αυξήσουν τα ασφάλιστρα.

Πώς μπορεί να βοηθήσει η τεχνητή νοημοσύνη

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Πώς μπορούν λοιπόν οι ασφαλιστικές να βοηθήσουν τον John και όλους τους έντιμους πελάτες, να διατηρήσουν τα ασφάλιστρά τους σε χαμηλά επίπεδα; Πώς μπορούν να προστατεύσουν τον εαυτό τους και τους πελάτες από τη δόλια συμπεριφορά;

Προς το παρόν, πρόκειται κυρίως για χειρωνακτική εργασία. Οι διαχειριστές απαιτήσεων αποκαλύπτουν απάτες, και με την πάροδο του χρόνου και με την εμπειρία, προσδιορίζουν τα πρότυπα. Για παράδειγμα: Μπορεί να είναι ύποπτο εάν υποβληθεί αξίωση μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες από την έκδοση ενός νέου συμβολαίου. Η γνώση των διαχειριστών ενσωματώνεται στη συνέχεια σε συστήματα πληροφορικής που εντοπίζουν την απάτη.

Με την εμπειρία των διαχειριστών απαιτήσεων να παραμείνει σημαντική, η AI μπορεί να βοηθήσει στην γρήγορη, συνεχή και λεπτομερή αναζήτηση περιπτώσεων απάτης. Μπορεί να αντλήσει πληροφορίες αυτόματα από παλιές περιπτώσεις απάτης και να τις εφαρμόσει άμεσα στην υπό εξέταση περίπτωση, βελτιώνοντας τον έγκαιρο εντοπισμό και την πρόληψη της απάτης.

Με ένα τέτοιο μηχανισμό, ίσως είναι δυνατό να αποφευχθεί η απάτη από το στάδιο της αναδοχής, εντοπίζοντας ανακριβείς πληροφορίες που ενέχουν κίνδυνο μελλοντικής κατάχρησης.

Επιπλέον, η AI θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση του κύκλου ζωής μιας αξίωσης κατά 20% με την αυτοματοποίηση ορισμένων διαδικασιών. Αυτό θα επιτρέπει σε έναν υπεύθυνο διεκπεραίωσης αξιώσεων να ξοδέψει περισσότερο χρόνο βοηθώντας τον πελάτη να αντιμετωπίσει ένα περιστατικό και όχι σε διοικητικές εργασίες ρουτίνας.

Η τεχνητή νοημοσύνη στην Allianz

Η Gemma Garriga, είναι επικεφαλής για θέματα AI και Advanced Business Analytics στην Allianz. Ο σκοπός του τμήματος που διευθύνει είναι να καταστήσει πιο αποτελεσματικές τις διαδικασίες και να προσφέρει περισσότερα φιλικά προς τον πελάτη προϊόντα και υπηρεσίες μέσω της χρήσης AI. Η ομάδα έχει δημιουργήσει το δίκτυο τεχνητής νοημοσύνης της Allianz στο οποίο εργάζονται εμπειρογνώμονες του ομίλου από τους τομείς της πληροφορικής και των επιχειρήσεων. Μέσω της συνεργασίας και της συν-δημιουργίας, η ομάδα εργάζεται όχι μόνο για την εξεύρεση κλιμακωτών επιχειρησιακών λύσεων AI αλλά και για την αλλαγή νοοτροπίας και στάσης απέναντι στην ψηφιοποίηση.

Για παράδειγμα, μία από τις οντότητες της Allianz διερευνά τεχνολογίες μηχανικής μάθησης για την αξιολόγηση των ζημιών σε αυτοκίνητα. Με την ανάλυση εκατομμυρίων εικόνων κατεστραμμένων αυτοκινήτων, η AI μπορεί να συνδέσει τη σοβαρότητα της βλάβης με το κόστος επισκευής. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει στην ακριβέστερη διευθέτηση των απαιτήσεων καθώς και στην εκτίμηση των κινδύνων στο στάδιο της αναδοχής, χρησιμοποιώντας εσωτερικά και δημόσια διαθέσιμα εξωτερικά δεδομένα.

Πρώτα όμως η ηθική...

Ωστόσο, είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι οι άνθρωποι πρέπει να ελέγχουν τις μηχανές και όχι το αντίστροφο. Στην Allianz, δεν απασχολούνται μόνο επιστήμονες δεδομένων και μηχανικοί, αλλά και ειδικοί σε θέματα ιδιωτικότητας και κανονισμών που εργάζονται για την υιοθέτηση της AI. Διεξάγονται εκτεταμένες δοκιμές σε μοντέλα AI για να διασφαλιστεί ότι δεν περιέχουν τυχόν προκαταλήψεις και παρατυπίες και δεν δημιουργούν δεοντολογικούς κινδύνους.

Τα μοντέλα πρέπει να είναι «ακλόνητα» πριν χρησιμοποιηθούν. «Παραδοσιακά, ο ασφαλιστικός κλάδος έχει καθυστερήσει να υιοθετήσει την τεχνολογία. Ωστόσο, προς το συμφέρον των πελατών, δεν είναι πλέον η επιλογή μας να αγνοήσουμε την AI", αναφέρει η Gemma Garriga. "Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε και να εμπεδώσουμε είναι οι ηθικές συνέπειες της χρήσης AI. Και η υπεύθυνη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης είναι μονόδρομος».

 

Πηγή: allianz.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • τεχνητή νοημοσύνη
  • ασφαλιστική απάτη
  • ασφαλιστικές εταιρίες
  • ψευδείς αξιώσεις

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Allianz Partners: Όταν η ασφάλιση συναντά την καινοτομία
    Nextdeal newsroom, 29/8/2018

    Allianz Partners: Όταν η ασφάλιση συναντά την καινοτομία

  • Μελέτη της Allianz: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις για τα αυτόνομα αυτοκίνητα
    Γιώργος Μούζος, 27/3/2018

    Μελέτη της Allianz: Νέες ασφαλιστικές καλύψεις για τα αυτόνομα αυτοκίνητα

  • Εικονικό κλειδί για το αυτοκίνητό σας: Ευκολία ή ένας μπελάς ακόμα; Τι λέει η Allianz;

    Εικονικό κλειδί για το αυτοκίνητό σας: Ευκολία ή ένας μπελάς ακόμα; Τι λέει η Allianz;

    Φτάνει η μέρα που μέσω μιας εφαρμογής από το «έξυπνο» τηλέφωνο μας θα ξεκλειδώνουμε το αυτοκίνητο μας και θα το...
    Γιώργος Μούζος, 08/05/2018 - 14:30 8/5/2018
  • H Allianz επενδύει σε ασφαλιστική εταιρία τεχνητής νοημοσύνης!

    H Allianz επενδύει σε ασφαλιστική εταιρία τεχνητής νοημοσύνης!

    Η Allianz πραγματοποίησε πρόσφατα μια στρατηγική επένδυση στην Lemonade Insurance Company, μια ασφαλιστική εταιρία τεχνητής νοημοσύνης και οικονομικής συμπεριφοράς, ενισχύοντας...
    Nextdeal newsroom, 21/04/2017 - 14:07 21/4/2017

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
16:00 Ο Δημήτρης Παλαιολόγος εντάσσεται στη διοικητική ομάδα της 3P Insurance
  • 15:53 Euroclinic group: Innovative health services, with the patient at the center
  • 15:47 Όμιλος Ευρωκλινικής: Καινοτόμες υπηρεσίες υγείας, με επίκεντρο τον άνθρωπο
  • 15:30 Η Εθνική Ασφαλιστική ανέδειξε την ανάγκη θεσμικής συνεργασίας για μια κοινωνία ανθεκτική στην κλιματική αλλαγή, στο πλαίσιο του συνεδρίου NatCat Summit 2025
  • 15:16 ΝΝ Hellas: Φέτος θα πετύχουμε τον στόχο - ορόσημο του 1 δισ. ευρώ
  • 14:50 ΕΑΕΕ: Μέλος του UN Global Compact και του UN Global Compact Network Greece
  • 14:40 Affidea: A Pioneer in the Digital Transformation of Healthcare in Europe
  • 14:15 Affidea: Πρωτοπόρος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της υγειονομικής φροντίδας στην Ευρώπη
  • 13:53 ΑΑΔΕ: Μειώνεται μέχρι και σε 5% η παρακράτηση στην ενημερότητα μεταβίβασης ακινήτου για χρέη σε αναστολή είσπραξης
  • 13:33 Henry Dunant: Pioneering Excellence in Healthcare with Cutting-Edge Technology
  • 13:29 «Ερρίκος Ντυνάν»: Πρωτοπορία και αριστεία στην υγειονομική περίθαλψη με τεχνολογία αιχμής
  • 13:18 Πωλήσεις: Συλλογή Ιδεών Marketing - Πλησιάζοντας μικροεπιχειρηματίες
  • 13:06 Carglass®: Εκπαιδευτική Παρουσίαση στο ΣΑΕΚ ΑΚΜΗ για τους Σπουδαστές Μηχανοτρονικής
  • 12:58 ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως: Ψηφιοποιούνται όλες οι καρτέλες ενσήμων για ταχύτερες συντάξεις
  • 12:52 ΕΑΕΕ: Δημοσίευση Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτου
  • 12:35 Αντίστροφη μέτρηση για το Europa Wachau Forum - Ένας σημαντικός θεσμός στην καρδιά της Ευρώπης
  • 11:55 Interasco: Νέο προϊόν ασφάλισης επιχειρήσεων
  • 11:49 Δίκη για το Μάτι: Ενοχή για 10 κατηγορούμενους - Αθώοι Δούρου, Ψινάκης
  • 11:43 Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Συνοπτικά Οικονομικά Αποτελέσματα Α’ Τριμήνου 2025
  • 11:15 Τα λεφτά είναι οι χειρότεροι αφέντες, αλλά και οι καλύτεροι υπηρέτες! Διαβάστε πώς να αποκτήσετε εισόδημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 30/5 Το πάρτι των αλλαγών ξεκίνησε με την Generali πρωταγωνίστρια!
  2. 2/6 Υπασφαλισμένος: Ποιά τράπεζα εξαγοράζει ποιά ασφαλιστική - Μύθοι και πραγματικότητα
  3. 28/5 Ασφαλιστικό Συνέδριο Ύδρας: Τρεις CEO της ασφαλιστικής αγοράς αποκαλύπτουν τις θέσεις τους για την ασφάλιση υγείας, αυτοκινήτων και περιουσίας (video)
  4. 29/5 Υποχρεωτική ασφάλιση για φυσικές καταστροφές από 1η Ιουνίου σε επιχειρήσεις - αυτοκίνητα: Τι ισχύει, πού προβλέπονται πρόστιμα
  5. 2/6 «Ψήνεται» deal Εθνικής με ασφαλιστική, η πτώση ρεκόρ της ανεργίας και το «κενό» θέσεων εργασίας, το επτάμηνο ράλι στο Χ.Α και το πρόβλημα της ασφάλισης των επιχειρήσεων
  6. 30/5 Ιδιωτική ασφάλιση υγείας: Τελικά, αξίζει ή όχι;
  7. 29/5 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube