close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Επικαιρότητα
  • Τεχνολογία

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

To Uni.Fund επενδύει στην e-satisfaction.com: Το customer feedback στο omnichannel retail ζωντανεύει και μετατρέπεται σε αξία
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
2/2/2021 - 15:35
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

To Uni.Fund επενδύει στην e-satisfaction.com: Το customer feedback στο omnichannel retail ζωντανεύει και μετατρέπεται σε αξία

Nextdeal newsroom, 2/2/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σε συνεπένδυση στην εταιρεία e-satisfaction.com, που δραστηριοποιείται στον τομέα του customer engagement και customer feedback, προχώρησε πρόσφατα το Uni.Fund, σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή. Tο e-satisfaction.com είναι μια τεχνολογική λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο η αγορά του retail συλλέγει και αξιοποιεί το feedback των καταναλωτών. Με το e-satisfaction.com, οι retailers μπορούν να αξιοποιήσουν το feedback των πελατών τους για να βελτιώσουν τα operations τους, αλλά και για να αυξήσουν το customer loyalty και τα conversion rates τους, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη και την ικανοποίησή του. Περισσότεροι από 300 retailers χρησιμοποιούν ήδη τη λύση, μεταξύ των οποίων οι Intersport, Leroy Merlin, Sephora, MyMarket, AB, Public κ.ά.

Η πλατφόρμα του περιλαμβάνει μια σειρά από μηχανισμούς συλλογής feedback από πολλά διαφορετικά touchpoints, online και offline, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανισμούς segmentation και close the feedback loop μετατρέποντας το feedback των καταναλωτών σε συζήτηση και κάθε συζήτηση σε ενέργεια. Η παραπάνω μεθοδολογία κάνει το feedback απλό, αλλά και δίνει τον τρόπο με τον οποίο κάθε συζήτηση με έναν πελάτη μετατρέπεται σε κερδοφορία.

Η αποδοχή και αναγνώριση του e-satisfaction.com και από το κοινό είναι μεγάλη, όπως δείχνει το εξαιρετικά υψηλό response rate και το υψηλό engagement rate των καταναλωτών. Μέχρι σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια απόψεις καταναλωτών, οι οποίες 'ενεργοποίησαν' τους καταναλωτές να οδηγηθούν σε χιλιάδες ενέργειες, όπως Google Place Reviews, Refer a Friend, Callback Request κ.ά.

Το τελευταίο τρίμηνο του 2020 η ομάδα του e-satisfaction.com ξεκίνησε την επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού, με πρώτο στόχο την αγορά της Γαλλίας, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και τη διάθεση του Product Reviews Product, το οποίο δίνει μια εντελώς νέα προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται και αξιοποιούνται τα Product Reviews. Παράλληλα, μέσα από μια σειρά διασυνδέσεων με άλλες τεχνολογικές λύσεις, όπως το PrestaShop και το Microsoft Power BI, το e-satisfaction.com διαχέει τη φωνή του πελάτη μέσα στις δομές των retailers, βοηθώντας στην ανάπτυξη μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε περισσότερες και πιο ευχάριστες αγοραστικές εμπειρίες όλους τους καταναλωτές.

Ο Ευάγγελος Κοτσώνης, Ιδρυτής και CEO της εταιρείας, αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Uni.Fund. Η συνεργασία αυτή και η έμπρακτη υποστήριξη, ειδικά μέσα σε συνθήκες που η αγορά του retail μετασχηματίζεται με δραματικά γρήγορους ρυθμούς, μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με ταχύτητα και να αποδείξουμε έμπρακτα πως μια κρίση μπορεί να κρύβει μεγάλες ευκαιρίες. Είναι σημαντικό για εμάς ότι το Uni.Fund δεν είναι απλά επενδυτής, αλλά ένας ενεργός συνεργάτης με τον οποίο δουλεύουμε μαζί για να αλλάξουμε την αγορά του retail και να δώσουμε τα εργαλεία επικοινωνίας που η αγορά χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ, ώστε καταναλωτές και επιχειρήσεις να συζητούν ενεργά, δημιουργώντας καλύτερες εμπειρίες».

Ο Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, σημειώνει σχετικά με τη συνεργασία: «Η λύση της e-satisfaction.com δημιουργεί έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του καταναλωτή και του retailer, αυξάνοντας την ικανοποίηση και βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του πρώτου. Ταυτόχρονα επιτρέπει στον retailer να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη και να χτίσει μαζί του σχέση εμπιστοσύνης, που μετατρέπει ακόμη και τον ίδιο τον πελάτη σε brand ambassador. Ο χώρος του retail είναι ένας χώρος που η ομάδα του Uni.Fund κατανοεί σε βάθος και πιστεύουμε ότι η e-satisfaction.com δημιουργεί αξία στον χώρο. Με την επένδυση και την υποστήριξή μας, στόχος μας είναι η εταιρεία να κάνει δυναμικά την είσοδό της και να καθιερωθεί σε νέες αγορές, στις οποίες έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της».


Στη φωτογραφία (από αριστερά προς τα δεξιά) ο Βαγγέλης Κοτσώνης, CEO, η Αιμιλία Άσπρη, Head of Customer Success, και η Εύα Βραδή, Head of Business Development της e-satisfaction.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Uni.Fund
  • επένδυση
  • e-satisfaction.com
  • customer feedback
  • omnichannel retail
  • καταναλωτές

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Δύο νέες εταιρείες Business Analytics στον χώρο του Marketing και της Ενέργειας χρηματοδοτεί το Uni.Fund
    Nextdeal newsroom, 31/7/2019

    Δύο νέες εταιρείες Business Analytics στον χώρο του Marketing και της Ενέργειας χρηματοδοτεί το Uni.Fund

  • Τρεις νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 850.000 ευρώ ανακοίνωσε το Uni.Fund
    Nextdeal newsroom, 2/4/2019

    Τρεις νέες επενδύσεις συνολικού ύψους 850.000 ευρώ ανακοίνωσε το Uni.Fund

  • Τι συζητήθηκε στο 9ο Ετήσιο Συνέδριο της Capital Link!

    Τι συζητήθηκε στο 9ο Ετήσιο Συνέδριο της Capital Link!

    Με τη συμμετοχή περισσότερων από 40 εταιριών, πλειάδα διακεκριμένων ομιλητών και μεγάλη προσέλευση κοινού πραγματοποιήθηκε το 9ο Ετήσιο Συνέδριο της...
    Nextdeal newsroom, 05/07/2019 - 12:32 5/7/2019
  • Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;

    Allianz: Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να συμβάλει στην ανίχνευση και την πρόληψη της ασφαλιστικής απάτης;

    «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι είτε το καλύτερο πράγμα είτε το χειρότερο πράγμα που συμβαίνει στην ανθρωπότητα». Με αυτά τα λόγια, ο...
    Nextdeal newsroom, 08/02/2019 - 14:08 8/2/2019

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  5. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  6. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  7. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

  • Γιάννης Περιστέρης

    Αγαπητέ Ευάγγελε Γ. Σπύρου και φίλε Ψάξε λίγο αυτά που ΔΕΝ αναφέρει το συνοπτικό CV του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου στην τελευταία του παράγραφο (Στο παρελθόν έχει εργαστεί σε μεγάλους...

    Η αξιοπρέπεια του Αλέξανδρου Σαρρηγεωργίου  · 2 weeks ago

  • Leonard

    Α κίνδυνος η θραύση για αυτό καλύπτει από οποιαδήποτε αιτία. Η μικτη σωστά δεν το καλύπτει αλλά δυστυχώς

    Καλύπτουν τα συμβόλαια αυτοκινήτων την πτώση…μπαλκονιού;  · 2 weeks ago

  • Asfalistakos

    Η εταιρία θα απαιτήσει την επανείσπραξη, με επιτυχία, μόνο αν το κακούργημα είναι σε Αιτιώδη συνάφεια με το ατύχημα . Παρακαλώ διορθωστε με, η να διορθώσουμε το άρθρο.

    Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος  · 2 weeks ago

  • Γρηγόρης Σωτηριάδης

    Πετυχημένοι επαγγελματίες ασφαλιστές...όμορφα λόγια, ιστορίες, αλλά γιατί τα αποτελέσματα είναι λένε αλλά... Διαβάζοντας αυτό το άρθρο σας θα περίμενα αύριο να ουρές έξω από τα γραφεία από νέους...

    Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!  · 1 month ago

  • user

    4 ιδιωτικά πανεπιστήμια. το οποία ούτε πρόγραμμα σπουδών δεν έχουν καταθέσει..

    Κυρ. Μητσοτάκης στο Υπουργικό Συμβούλιο: Στο επίκεντρο η οικονομία - 4 μη κερδοσκοπικά Πανεπιστήμια θα λειτουργήσουν φέτος στην Ελλάδα  · 1 month ago

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: info@nextdeal.gr

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube

loading