close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
30/1/2025 - 09:04
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

Δημήτρης Μπάτρης, 30/1/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή η ευημερία του μπορούν να αυξηθούν. Γνωρίζει και το πιστεύει ότι «η συνεχής επιτυχία του πελάτη είναι η μόνη βάση για την επιτυχία του ίδιου».

Βρίσκεται συνεχώς σε ετοιμότητα για την επόμενη πώληση, διότι από το πρώτο ραντεβού έχει εντοπίσει τις ανάγκες ή τις επιθυμίες του και οφείλει να τις καλύψει  ο ίδιος πριν διεισδύσει άλλος και με πιθανότητα να χάσει και την πρώτη πώληση.

Ο πωλητής ξέρει ότι «η ευκολότερη επόμενη πώληση είναι αυτή που απευθύνεται στον ήδη πελάτη». Οι πελάτες ξέρουν τον σύμβουλο πωλήσεων, έχουν ήδη επενδύσει στον ίδιο ή και στην εταιρία του. Επίσης ο πελάτης πήρε μια απόφαση ή και ρίσκο να αγοράσει το προϊόν  ή την υπηρεσία της εταιρίας, που του πρότεινε ο πωλητής.
Επίσης ο πελάτης ξέρει ότι, πωλητής έδωσε την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του και περιμένει να κρατήσουν την υπόσχεση τους εταιρία και πωλητής.

Ο πωλητής πριν ολοκληρώσει την πώληση αναφέρει και εξηγεί πως στις υπόλοιπες ανάγκες μπορεί σύντομα να δώσει λύση, με ιεράρχηση, ένα ενημερωτικό γραπτό με την ιεράρχηση των αναγκών και πρόταση μερικές φορές επιβάλλεται.

Ας θυμηθούμε όταν πάτε να αγοράσετε ένα σακάκι ο πωλητής σας ρωτά τι χρώμα έχει το παντελόνι σας που θα φοράτε, τότε σας παρουσιάζει ένα παντελόνι διαφορετικού χρώματος από το δικό σας και δημιουργεί ένα νέο σύνολο  ωραιότερο σε εμφάνιση.  Ο κηπουρός σας προτείνει ένα νέο λουλούδι για το κέντρο του κήπου σας όταν πήγε για κλάδεμα που το έχει σε φωτογραφία.

Τώρα θέλω να σας περιγράψω μια δική μου ιστορία στο θέμα αυτό. Ήταν  1986 και είχα ασφαλίσει ένα ζευγάρι στην ίδια πολυκατοικίας που έμενα και εγώ, με προγράμματα  προστασίας  και τους δύο γονείς, είχαν τότε ένα αγοράκι τριών ετών, πέρασαν δύο χρόνια και βλέπω στο γραμματοκιβώτιο επιστολές που έστελναν τότε οι εταιρίες κατά τον Φεβρουάριο. Οι δύο επιστολές ήταν της εταιρίας μου, αλλά υπήρχε και άλλη μια άλλης εταιρίας ζωής. Τότε κατάλαβα ότι έχει γίνει άλλη κάλυψη από άλλον συνάδελφο άλλης εταιρίας. Μετά από δέκα ημέρες τον ρώτησα εάν είναι ικανοποιημένος από εμένα και την εταιρία μου, Δημήτρη δεν έχω κανένα πρόβλημα από εσάς, τόν ενημερώνω ότι έμαθα ότι έχετε και άλλη κάλυψη από άλλη εταιρία. Ναι έχω αλλά δεν στο είπα για δεν ήθελα να σε στεναχωρήσω, τον ρωτώ για ποιο λόγω εγώ θα στεναχωρηθώ;

Γιατί μου είπε ο άλλος συνάδελφος σου ότι, γνωρίζω τον Κον Μπάτρη είναι πολύ καλός όπως και τα προγράμματα που σας έχει καλύψει, αλλά μου είπε ότι η εταιρία του δεν διαθέτει πρόγραμμα σπουδών που εγώ θα σας προσφέρω από την δική μου εταιρία, καλό θα είναι να μην το μάθει ο κος Μπάτρης διότι θα στεναχωρηθεί που η εταιρία του δεν το έχει και επίσης δεν μπορεί να πάρει από άλλη, Δημήτρη τώρα κατάλαβες;

Η ανωτέρω ιστορία μου έδωσε το καλύτερο μάθημα, όπως καταλάβατε  βρήκα τον συνάδελφο και τον ευχαρίστησα για την τακτική που ακολούθησε!

Η συνηθέστερη παράληψη οφείλεται διότι, ο πελάτης δεν γνωρίζει σε ποιες άλλες ανάγκες του μπορείτε να τον βοηθείσετε. Αυτό το Απέδειξε μια έρευνα μιας μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας πριν πέντε χρόνια.

Έχει αποδειχθεί ότι μόνο ο τίτλος ασφαλιστικός σύμβουλος ή του Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, δεν μπορεί να κατανοήσει σε ποιους τομείς ή προϊόντα έχετε εξειδίκευση, εσείς πρέπει να το αναφέρεται «ο κόσμος όπως είπε ένας φίλος μου δεν σας γνωρίζει» καιρός να σας μάθει.

Ο πελάτης δεν ξέρει «πόσα μπορείς να κάνεις γι αυτόν». Μόνο εσύ ξέρεις. Ώσπου να φτάσει στα μέσα η συνεργασία σας, οφείλεις να έχεις μάθει πως αλλιώς μπορείς να του φανείς χρήσιμος. Οι άνθρωποι θυμούνται τους άλλους με το επάγγελμα τους, εάν αυτό μπορεί να τους φανεί χρήσιμο. Γι αυτό όταν γράφετε το τηλέφωνο κάποιο εκτός όνομα και επίθετο να γράφετε και το επάγγελμα του, θα τον βρίσκετε γρηγορότερα.

Οταν βρίσκεσαι στη μέση μιας πώλησης άρχισε να πουλάς την επόμενη.
Οι επαγγελματίες πωλητές πάντα έχουν σχέδιο δράσης για την επόμενη πώληση.  

Βρίσκεστε  στην αρχή του νέου έτους, νέοι Στόχοι νέα κίνητρα με την αγορά να σας περιμένει. Αξίζει να ξεκινήσετε με πελάτες που τους ξέρετε για να έχετε ένα καλό ξεκίνημα και καλή ψυχολογία, διότι «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός». Καλή Χρονιά με πολλές καλές πωλήσεις!

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλήσεις
  • ασφαλιστής

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
09:30 Η νομοθετική διαδικασία είναι αργή, χρειάζεται χρόνο, αλλά δεν πρέπει απλώς να αντιδρούμε στα γεγονότα
  • 09:13 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 09:08 Είναι η Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας λύση για τη μείωση των δαπανών νοσηλείας;
  • 09:05 Η Κοβέσι και η οργή του Πλακιά, σε τροχιά αναβαθμίσεων η Ελλάδα, κλείνει το «κενό» του ΦΠΑ, ο «εφιάλτης» του ενεργειακού κόστους και η ιστορική διάκριση για το ΔΑΑ
  • 08:55 Audi on Tour: Η Θεσσαλονίκη γίνεται η καρδιά της Audi
  • 08:51 Η γυναίκα που μας έμαθε να βλέπουμε τον κόσμο με τα μάτια των χιμπατζήδων
  • 08:49 Η Fraport Greece ενισχύει την ασφάλεια των περιφερειακών αεροδρομίων με 17 νέα πυροσβεστικά οχήματα
  • 08:45 Σήμερα γιορτάζει ο Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης
  • 16:06 ΟΑΣΕ: Ανακοίνωση για την Γάζα
  • 16:04 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  • 16:00 Γνωρίστε τα εκπαιδευτικά προγράμματα του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου
  • 15:34 ΜΗΤΕΡΑ: Επιστημονική Επιτροπή Κύησης Υψηλού Κινδύνου για τη βέλτιστη φροντίδα στην εγκυμοσύνη! (βίντεο)
  • 14:57 Διεθνής διάκριση για το βίντεο της καμπάνιας ΤΕΚΑ που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την Choose και τη Stratcom
  • 14:52 H Prime Ασφαλιστική γίνεται GRAWE Cyprus
  • 14:33 H Eurolife FFH Μεγάλος Χορηγός του 3ου Cycladic Kids Festival του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης
  • 14:28 Το Ελληνοαμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο ανακοινώνει το Property Market Outlook for Greece - Επισκόπηση για το Α' εξάμηνο του 2025 - Προβλέψεις για το Β' εξάμηνο του 2025
  • 13:03 Μεταναστευτικό: Η «σκληρή» γραμμή της Αυστρίας και η μηδενική ανοχή στα θέματα ενσωμάτωσης
  • 12:54 Νικολέτα Μάρκου: Είσαι έτοιμος;
  • 12:42 Roche Hellas: Κλινικές μελέτες - Κινητήριος δύναμη για την επιστήμη και την οικονομία
  • 12:00 Οι Εξελισσόμενες Απειλές της Κοινωνικής Μηχανικής: Γιατί η ασφάλιση Proactive Cyber Insurance είναι Πλέον Απαραίτητη
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/9 Περίπτωση Μπισμπίκη: Το ασφαλιστικό σκέλος και τι προβλέπει ο ΚΟΚ και ο νόμος για εγκατάλειψη τόπου ατυχήματος
  2. 26/9 5ο Ημερήσιο Ηπειρωτικό Πανηγύρι στο Πεδίον του Άρεως
  3. 30/9 Κώστας Καραμανλής: Να βάλουμε τη SYNDEA σε κάθε σπίτι
  4. 2/10 Η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τον Δείκτη Υγείας
  5. 30/9 Εγκαίνια στο ασφαλιστικό γραφείο Brocare Insurance - Κουτουλέα στη Μάνη με παρουσία εκπροσώπων ασφαλιστικών εταιρειών, πελατών και συνεργατών
  6. 30/9 Τον πρωταγωνιστικό ρόλο της Interamerican στην Ευρώπη αναδεικνύει με αποκλειστική συνέντευξη στο NextDeal ο Πάνος Κούβαλης
  7. 30/9 Δημήτρης Σπυράκος: Πληρωμή ασφαλίστρου σε δόσεις - Μία αδιαφανής και πανάκριβη πίστωση

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube