close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
22/11/2022 - 10:03
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κατά πόσο η πώληση είναι επιστήμη

Δημήτρης Μπάτρης, 22/11/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Καλό θα είναι πριν προχωρήσω στο θέμα να αναλύσουμε τη λέξη «Επιστήμη» και «Επιστήμονας». Με την λέξη επιστήμη οι πρώτοι που ασχολήθηκαν ήταν οι αρχαίοι Έλληνες, που η επιστήμη βασιζόταν κατά κανόνα στην παρατήρηση και έπρεπε απαραιτήτως να τεκμηριώνεται, με λογικά, για τα μέτρα της εποχής φυσικά, επιχειρήματα.

Σήμερα με τον όρο επιστήμη εννοούμε την γνώση που προκύπτει με βάση συγκεκριμένη μεθοδολογία και βασίζεται σε επιστημονική έρευνα.

Στη λέξη «Επιστημών» στα λεξικά αναφέρεται ότι, είναι ο τέλειος γνωστής ενός πράγματος, που κατόπιν ειδικών σπουδών αναγνωρίστηκε ως κάτοχος μιας επιστήμης. Το αντίθετο της λέξης επιστημών είναι: «ανεπιστημών», αυτός που έχει άγνοια, ανίκανος, άμυαλος.

Πολλές φορές κατηγορίες επαγγελμάτων, εμπλέκουν παραπάνω από μια επιστημονικές κατηγορίες. Τότε λέμε ότι έχουμε ένα διεπιστημονικό πεδίο.

Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι η πώληση είναι μια επιστήμη που χρησιμοποιεί στοιχεία από πολλές επιστήμες.

Όπως ο γιατρός μαθαίνει χημεία ή ο αρχιτέκτων μαθηματικά χωρίς να τα χρησιμοποιούν.

Τα τελευταία χρόνια, πολλές ανώτατες και ανώτερες σχολές έχουν μαθήματα όπως, διοίκηση και οργάνωση πωλήσεων, marketing υπηρεσιών, επικοινωνία, τεχνικές πωλήσεων, ψυχολογία καταναλωτού, ανθρώπινη συμπεριφορά, ανθρώπινες σχέσεις, επίλυση προβλημάτων, διαπραγμάτευση, όπως και άλλα θέματα, που η γνώση τους συμβάλλουν στην αναβάθμιση του επαγγέλματος.

Όταν όλα τα προϊόντα και υπηρεσίες αναβαθμίζονται και εξελίσσονται ταχύτατα, για να γίνονται χρήσιμες στο κοινό που απευθύνονται, παράλληλα απαιτείται η προώθηση τους, από επιστήμονα σύμβουλο πωλήσεων

Ο πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών ή ο (χαρισματικός πωλητής) δεν μπόρεσε να επικρατήσει στην σύγχρονη αγορά μας. Την θέση αυτή την έχουν πλέον άτομα με γνώσεις και παιδεία ανώτερου ή ανώτατου επιπέδου και έχουν πλέον εξελιχθεί σε επιστήμονες Συμβούλους Πωλήσεων, διότι έχουν μια αποστολή, την εξεύρεση πελατών, που ανταποκρίνονται στο προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτουν, την πώληση και την διατήρηση τους. Όλα αυτά απαιτούν γνώσεις υψηλού επιπέδου και συνεχώς να εκσυγχρονίζεται προς κάθε εξέλιξη, όπως η ψηφιοποίηση και η τεχνητή νοημοσύνη

Η επικοινωνία με τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται, θέλει γνώσεις, διότι και αυτή ανάλογα με τις συνθήκες αλλάζει.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Η εξέλιξη της πώλησης σήμερα έχει περάσει στην «συμβουλευτική μέθοδο» πώλησης, η παλαιά μέθοδος πώλησης προϊόντος έχει παρέλθει προ πολλού. Στον πελάτη αρέσει να αγοράζει και όχι να του πουλάνε.

Η διαδικασία της Συμμετοχικής Συμβουλευτικής Πώλησης από τον πωλητή, εφαρμόζεται με μέθοδο και πολύ καλή γνώση του προϊόντος ή της υπηρεσίας που διαθέτει και διαμορφώνει το προφίλ του επιστήμονα πωλητή.

Οι επιστήμονες για να διατηρήσουν την επιστημονική τους κατάρτιση, χρειάζονται συνεχή επιμόρφωση, ενημέρωση και παρακολούθηση των εξελίξεων στο αντικείμενο της επιστήμης, όπως και εξειδίκευση που απαιτείται σήμερα από τους υποψήφιους πελάτες.

Ο Επαγγελματίας Σύμβουλος Πωλήσεων, είναι Επιστήμονας, διότι κάνει όλα όσα κάνει κάθε επιστήμονας άλλων ειδικοτήτων και υπηρετεί την επιστήμη των πωλήσεων, διότι χωρίς αυτό κανένα προϊόν ή υπηρεσία που πωλείται δεν θα έφτανε στο χέρια του καταναλωτή για να ικανοποιήσει τις σύγχρονες ανάγκες του. Αναφέρομαι σε ότι πωλείται, προϊόν ή υπηρεσία, διότι ότι αγοράζεται με αυτά ασχολείται περισσότερο το Marketing.

Η γνώμη μου είναι, ότι θα ήταν πολύ απλοϊκό, εύκολο και εκτός πραγματικότητας, αν καθιστούσαμε υπεύθυνη την άγνοια του κοινού, που έχει μείνει καθυστερημένο επειδή δεν έχει καταλάβει ότι ο πωλητής του σήμερα έχει αλλάξει πρόσωπο, τρόπους και μεθόδους.

Η ευθύνη πέφτει, κατά ένα μεγάλο βαθμό, στους ανθρώπους των πωλήσεων!!! Τους ανθρώπους που ενώ έχουν προσπαθήσει και έχουν υιοθετήσει κάποιες εξελιγμένες τεχνικές, εξακολουθούν δυστυχώς να επηρεάζονται από ξεπερασμένες έννοιες από κάποιες ιδέες από τις οποίες, οπωσδήποτε θα έπρεπε να είχαν απαλλαγεί από καιρό. 

Ο σύμβουλος πωλήσεων δεν αρκεί μόνο να θεωρείται επιστήμονας, αλλά να το πιστεύουν και να το λένε οι πελάτες του! 

Να λένε: - «Έχω να σου συστήσω έναν Επιστήμονα Σύμβουλο Πωλήσεων, για να σου δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα σου».

Εύχομαι να αποκτήσετε και να διατηρήσετε την φήμη του «Επιστήμονα» γιατί αυτό θέλουν οι υποψήφιοι πελάτες σήμερα, που θα σας ξεχωρίζει στην σημερινή αγορά.


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Euroins «ανέβασε στροφές» στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου - Μοναδική εμπειρία συν-οδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά
16:22 Η Euroins «ανέβασε στροφές» στο Διαδρόμιο Σπαθοβουνίου - Μοναδική εμπειρία συν-οδήγησης με τον Θέμη Χαλκιά
  • 15:08 Παραδόθηκε το νέο Ωνάσειο Νοσοκομείο, με το Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και τη Μονάδα Παίδων, αποκλειστικής δωρεάς του Ιδρύματος Ωνάση
  • 14:53 ΤτΕ: Έκθεση Χρη/κής Σταθερότητας - Χωρίς μεγάλες μεταβολές το ασφαλιστικό τοπίο
  • 14:22 Το ουκρανικό ζήτημα σε κρίσιμη καμπή: Οι μαξιμαλιστικές θέσεις της Μόσχας και η ανοχή των ΗΠΑ
  • 13:54 Η Grant Thornton στηρίζει το “Schooling for All” για ένα σχολείο χωρίς αποκλεισμούς
  • 13:45 Audi Q6 Sportback e-tron: Υπερβαίνει κάθε προσδοκία σε ανεση και αυτονομία
  • 13:08 ΕΙΑΣ: Εκπαιδευτικό σεμινάριο "Ανάπτυξης Συμπεριφορικών Προσόντων και Ήπιων Δεξιοτήτων, Soft Skills"
  • 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
  • 11:32 Χρηματιστήριο: Στις 2.027,12 μονάδες ο Γενικός Δείκτης Τιμών, με άνοδο 0,39%
  • 10:26 Πλαγίως: Δείπνο στα Μάρμαρα του Παρθενώνα
  • 10:23 Η Ελισάβετ Προδρόμου και ο Χρήστος Σωτηρίου Πρόεδροι της Οργανωτικής Επιτροπής του 15ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Management
  • 09:45 Η Daès London Market Insurance Brokers στο Brokerslink Global Conference 2025, Μαδρίτη
  • 09:34 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  • 09:23 Το Πανεπιστήμιο Αθηνών τίμησε τη μακρά προσφορά του Ιωάννη Στουρνάρα στην οικονομική επιστήμη και τη δημόσια ζωή!
  • 09:18 Οικονομικό άγχος αλλά και περιουσία - Πως το χειριζόμαστε ασφαλιστικώς;
  • 09:14 Ραδιομαραθώνιος 2025 - Μαζί μπορούμε, για όλα τα παιδιά!
  • 09:11 Her Work. Her Voice.: Η πρώτη πανελλαδική έρευνα για την εργασιακή εμπειρία των γυναικών στην Ελλάδα από την Deloitte
  • 09:05 «Δημήτρης Πικιώνης. Αισθητική Τοπογραφία»
  • 09:00 Ο λόφος…«Παπούρα», το mega deal της Coca-Cola HBC, πρωταθλητές στη μείωση χρέους, το ιστορικό ρεκόρ στον τουρισμό και η «χασούρα» των 17 δισ. στο bitcoin
  • 08:45 Η Βουλή τιμά τον Δημήτριο Βικέλα στο Ηράκλειο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Η Insurance Beat συνεργάζεται με την Allianz
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  5. 18/10 Η τεχνολογία στο επίκεντρο: Ο Όμιλος Munich Re και ERGO χαράσσουν το ψηφιακό τους μέλλον στη Βαρσοβία
  6. 16/10 Η μέρα που ο πόνος σώπασε, ένα θαυμαστό γεγονός που άλλαξε για πάντα την ιστορία της ιατρικής
  7. 17/10 Το πλοίο της Ελευθερίας» σαλπάρει στα σχολεία της Αιτωλοακαρνανίας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube