close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η «συμμετοχική πώληση» συμβάλλει στην επιτυχία;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
30/5/2022 - 06:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η «συμμετοχική πώληση» συμβάλλει στην επιτυχία;

Δημήτρης Μπάτρης, 30/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, ο μεγάλος φιλόσοφος Σωκράτης πριν 25 αιώνες με την διδασκαλία του, προσπάθησε να μεταφέρει την εφαρμογή της «τεχνικής των ερωτήσεων». Σήμερα μετά από τόσους αιώνες κάποιοι φωτίστηκαν από τη λάμψη της σοφίας του μεγάλου Σωκράτη και αποκάλυψαν τη μεγάλη αλήθεια.

Η πιο αποτελεσματική τεχνική που υπάρχει για να βοηθήσει κάποιος ένα άτομο, να κάνει τις ανακαλύψεις του χωρίς να συγκρουστεί με το ΕΓΩ του είναι η Τεχνική των Ερωτήσεων.

Η χρησιμοποίηση ερωτήσεων για να καθοδηγήσει κανείς και να βοηθήσει ένα άτομο να κάνει τις προσωπικές του «ανακαλύψεις» είναι πολύ πιο αποτελεσματική από το να του λες τι να κάνει.

Γνωρίζουμε ότι με την τεχνική του Σωκράτη, μέσω των ερωτήσεων, μπορούμε να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη να ανακαλύψει και να αποσαφηνίσει τις ανάγκες του, τους στόχους και τις επιθυμίες του, όπως να ξεκαθαρίσει μέσα από τα προβλήματα του και τα αιτία που τα προκαλούν.

Επίσης μπορούμε να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη να ανακαλύψει με ποιο τρόπο η προτεινόμενη λύση μπορεί να υπερνικήσει τα αίτια, να λύσει τα προβλήματα ικανοποιώντας τις ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα τον βοηθά να φθάσει τους αντικειμενικούς του σκοπούς. Να πετύχει τους στόχους του.

Η δύναμη των ερωτήσεων είναι μεγάλη, ένας λόγος που αιτιολογεί αυτή τη δύναμη είναι αυτό που αποκαλούμε «ανακάλυψη δια της συμμετοχής». Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ακαθόριστες ανάγκες, επιθυμίες και στόχους που δεν βγαίνουν στην επιφάνεια, έως ότου κάποιος να τους μιλήσει για αυτές. Άρα αν μιλήσουμε για αυτές, θέτουμε σε λειτουργία τη διαδικασία αναγνώρισης, που ως φυσική συνέπεια έχει την πλήρη συνειδητοποίηση και την επίταση της επιθυμίας.
Έτσι η εφαρμογή της διαδικασίας των ερωτήσεων, με πλήρη αφιέρωση της προσοχής μας στο να ακούσουμε αυτό που λέει. Η ανταμοιβή που πηγάζει μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι τόσο ισχυρή, που είναι αδύνατον να μην επηρεάσει θετικά αυτού που την δέχεται.

Με ρωτούν πολλές φορές στα σεμινάρια, γιατί δεν χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν την μέθοδο; Πιστεύω εξαιτίας άγνοιας της συγκεκριμένης διαδικασίας και ίσως πως επειδή πιστεύουν πως αν λειτουργήσουν με το τρόπο αυτό, αφήνουν στους άλλους την εντύπωση ότι είναι σημαντικοί, μειώνοντας τη δική τους οντότητα.

Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Αντίθετα αν κάνουν κάποιον να νιώθει όμορφα όσο βρίσκεται μαζί τους, τότε η δική του συμπεριφορά στέλνει το μήνυμα ότι μας σέβεται και μας εκτιμά.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Επίσης με ρωτούν εάν πρέπει να ζητήσουμε άδεια για να προβούμε στις ερωτήσεις. Εγώ πιστεύω όχι. Όπως ο γιατρός δεν ζητά την άδεια σας, έτσι και εσείς. Όταν ρώτησα ένα φίλο μου, τι του άρεσε από την επίσκεψη σε ένα γιατρό που του είχα συστήσει, με πολύ θαυμασμό μου είπε ότι του έκανε πολλές ερωτήσεις για το πρόβλημα του και κατάλαβε ότι ο γιατρός είχε εντοπίσει το πρόβλημα του.

Αξίζει να τονίσω ότι το συνηθισμένο λάθος που γίνεται από τους ανθρώπους των πωλήσεων, εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο πωλητής παραλείπει να διερευνήσει το πώς ακριβώς νιώθει ο υποψήφιος πελάτης ή το πώς ακριβώς θα έπρεπε να λυθεί το πρόβλημα. Αυτό προκύπτει διότι δεν γίνονται ερωτήσεις, δεν ακούμε προσεκτικά τις απαντήσεις ή αναγκαζόμαστε να κάνουμε υποθέσεις. Αυτό μας οδηγεί σε μη πετυχημένη έκβαση της προσπάθειας για πώληση.

Μια άλλη συνηθισμένη παγίδα είναι «να μιλάτε εσείς, και οι άλλοι να σας ακούνε». Μη σας ξεγελά το ύφος του και πιστέψετε ότι σας κοιτάζει και δείχνει ότι κρέμεται από τα λόγια σας. Διότι μπορεί η εξωτερική συμπεριφορά του υποψηφίου να υπονοεί πως σας προσέχει, αλλά ολόκληρη η νοητική του ενέργεια να απασχολείται με αλλά προβλήματα ή θέματα. Η παγίδα είναι να εκλάβουμε την ευγένεια του σαν ενδιαφέρον και αυτό προκύπτει διότι αντί να ρωτάμε, μιλάμε.

Ένας σημαντικός λόγος που επιβάλλεται να ρωτάμε είναι, αν δεν κάνουμε ερωτήσεις, μπορεί να υποθέσει ότι δεν μας ενδιαφέρει εκείνος και τα προβλήματα του.

Εσείς οι «επιστήμονες» σύμβουλοι πωλήσεων επιβάλλεται να ξεχωρίζετε στη σημερινή αγορά, όχι τόσο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που έχετε ως λύσεις στα προβλήματα των πελατών σας, αλλά για τον τρόπο και τη τακτική σας. Τη μέθοδο της πώλησης στον πελάτη σας.

Σας προτείνω να έχετε σχεδιάσει τις κατάλληλες ερωτήσεις ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και όχι αυτοσχεδιασμούς τελευταίας στιγμής.

Θυμηθείτε τον γιατρό σας. Ανάλογα με το πρόβλημα που έχετε και σύμφωνα με το πρωτόκολλο κάνει τις προβλεπόμενες ερωτήσεις.

Πιστεύω ότι μπορείτε! Ο Σωκράτης μας ακούει!


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμμετοχική πώληση
  • ερωτήσεις
  • Σωκράτης

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15
  • Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Δ. Μπάτρης: Ποιος είναι ο Μεγαλύτερος εχθρός του Πωλητή;

    Βλέποντας τις σημειώσεις μου από την συμμετοχή μου στα συνέδρια των εταιριών που συνεργάστηκα, έπεσα στο συνέδριο του 1986 της...
    Δημήτρης Μπάτρης, 17/02/2025 - 13:36
  • Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Μια ερώτηση στον υποψήφιο πελάτη μιας κρίσιμης πώλησης!

    Όπως γνωρίζετε σήμερα οι περισσότεροι υποψήφιοι πελάτες έχουν ή είχαν συνεργαστεί με διάφορους συναδέλφους σας ή με διαφορετικές εταιρείες που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 05/02/2025 - 12:20
  • Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;

    Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04
  • Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!

    Όλοι οι επαγγελματίες Σύμβουλοι Πωλήσεων, κατά την διάρκεια των χρόνων στις πωλήσεις, έχουν μια χρονική περίοδο κατά την οποία, παρά...
    Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
16:30 Γιορτή του Πατέρα: Ο φάρος της ζωής μας - 15 Ιουνίου 2025
  • 15:30 ERGO Ασφαλιστική: Ανταποκρίνεται στα νέα δεδομένα για την ασφάλιση οχημάτων με ενισχυμένες καλύψεις για φυσικές καταστροφές
  • 15:10 ΙΑΣΩ Γενική Κλινική: Γιορτάζουμε την Παγκόσμια Ημέρα του Πατέρα με 40% Έκπτωση σε όλα τα Πακέτα CheckUp healthUp MEN
  • 14:44 Μελάς Γιαννιώτης (ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ): Πόσιμο Νερό - Το νέο «χρυσάφι» επί γης!
  • 14:12 Ενσωμάτωση του ΣΔΟΕ στην ΑΑΔΕ για ενίσχυση των φορολογικών ελέγχων
  • 13:50 Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: Ένα έργο ψηφιοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ (video)
  • 13:40 Το IDF παρουσιάζει τη στρατηγική του για το 2030 και την ανανεωμένη εταιρική του ταυτότητα στην επέτειο των 10 ετών
  • 13:15 Η Volante Global διορίζει νέο Μη Εκτελεστικό Διευθυντή
  • 12:50 Η παρέμβαση της ΕΔΙΠΤ στη Διαρκή Επιτροπή της Βουλής για το σχέδιο νόμου «Ενίσχυση της δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο»
  • 11:55 Ιατρικό Κέντρο Αθηνών: Πρωτοποριακή εκπαίδευση νέων Χειρουργών στο 17ο Σεμινάριο Χειρουργικής Χεριού & Άνω Άκρου
  • 11:45 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  • 11:14 Deloitte Scale-Ups Confidence Survey 2025: Οι προτεραιότητες, οι προκλήσεις και οι τάσεις για τις scale-ups σε Ευρώπη και Μέση Ανατολή - Ισχυρή ανάπτυξη δείχνουν τα στοιχεία για την Ελλάδα
  • 10:56 ΕΕΑ: Χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την υποχρεωτική εφαρμογή του ψηφιακού πελατολογίου
  • 10:40 AEGEAN: Ακυρώνει τις πτήσεις της από και προς Τελ Αβίβ για σήμερα 13 Ιουνίου
  • 10:36 Ινστιτούτο Ophthalmica: Στη Θεσ/νίκη η μεγαλύτερη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας στα Βαλκάνια!
  • 10:28 Οι ραγδαίες εξελίξεις στο ισραηλινο-ιρανικό μέτωπο και οι παγκόσμιες αναταράξεις
  • 10:12 Έκθεση αγιογραφίας στο Μουσείο Τσιτσάνη
  • 10:08 Ο δρόμος της συνεργασίας για τα κοινοτικά έργα των προγόνων μας!
  • 10:05 Φορολογικές δηλώσεις: Γιατί πρέπει να βιαστείτε αν θέλετε έκπτωση φόρου 3%
  • 10:02 Το οχυρό Ρούπελ σε κόμικ - Η ένδοξη σελίδα του ελληνικού στρατού σε εικονογράφηση
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/6 Οργανωτικές αλλαγές στην NN Hellas
  2. 12/6 Μεγάλη έρευνα του Nextdeal - Πώς οι ασφαλιστικές εταιρείες εφαρμόζουν την υποχρεωτική ασφάλιση αυτοκινήτων
  3. 11/6 Το «προσκλητήριο» του Αλέξη, η…αμνησία και τα «μαχαίρια» της Ζωής, η νέα «ψήφος» στις ελληνικές τράπεζες, η Λάτση στην…Αττική Οδό και ο Παπαστράτος ο καλύτερος εργοδότης
  4. 13/6 Στην Αθήνα η Διοίκηση του Ομίλου Generali για την παρουσίαση της νέας στρατηγικής Lifetime Partner 27
  5. 11/6 Απεβίωσε σε ηλικία 107 ετών ο καθηγητής Γεώργιος Δαΐκος
  6. 10/6 Κ. Μητσοτάκης για νέο ΚΟΚ: Το 40% των νεκρών στα τροχαία είναι με μηχανή και το 25% δεν φορούσε ζώνη - Δεν θα συνθηκολογήσουμε με το χάος
  7. 10/6 Ένας Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, μοιράζεται μαζί μας μυστικά επιτυχίας και αλήθειες!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube