close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η «συμμετοχική πώληση» συμβάλλει στην επιτυχία;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
30/5/2022 - 06:46
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η «συμμετοχική πώληση» συμβάλλει στην επιτυχία;

Δημήτρης Μπάτρης, 30/5/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως γνωρίζετε, ο μεγάλος φιλόσοφος Σωκράτης πριν 25 αιώνες με την διδασκαλία του, προσπάθησε να μεταφέρει την εφαρμογή της «τεχνικής των ερωτήσεων». Σήμερα μετά από τόσους αιώνες κάποιοι φωτίστηκαν από τη λάμψη της σοφίας του μεγάλου Σωκράτη και αποκάλυψαν τη μεγάλη αλήθεια.

Η πιο αποτελεσματική τεχνική που υπάρχει για να βοηθήσει κάποιος ένα άτομο, να κάνει τις ανακαλύψεις του χωρίς να συγκρουστεί με το ΕΓΩ του είναι η Τεχνική των Ερωτήσεων.

Η χρησιμοποίηση ερωτήσεων για να καθοδηγήσει κανείς και να βοηθήσει ένα άτομο να κάνει τις προσωπικές του «ανακαλύψεις» είναι πολύ πιο αποτελεσματική από το να του λες τι να κάνει.

Γνωρίζουμε ότι με την τεχνική του Σωκράτη, μέσω των ερωτήσεων, μπορούμε να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη να ανακαλύψει και να αποσαφηνίσει τις ανάγκες του, τους στόχους και τις επιθυμίες του, όπως να ξεκαθαρίσει μέσα από τα προβλήματα του και τα αιτία που τα προκαλούν.

Επίσης μπορούμε να βοηθήσουμε τον υποψήφιο πελάτη να ανακαλύψει με ποιο τρόπο η προτεινόμενη λύση μπορεί να υπερνικήσει τα αίτια, να λύσει τα προβλήματα ικανοποιώντας τις ανάγκες, ενώ ταυτόχρονα τον βοηθά να φθάσει τους αντικειμενικούς του σκοπούς. Να πετύχει τους στόχους του.

Η δύναμη των ερωτήσεων είναι μεγάλη, ένας λόγος που αιτιολογεί αυτή τη δύναμη είναι αυτό που αποκαλούμε «ανακάλυψη δια της συμμετοχής». Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν ακαθόριστες ανάγκες, επιθυμίες και στόχους που δεν βγαίνουν στην επιφάνεια, έως ότου κάποιος να τους μιλήσει για αυτές. Άρα αν μιλήσουμε για αυτές, θέτουμε σε λειτουργία τη διαδικασία αναγνώρισης, που ως φυσική συνέπεια έχει την πλήρη συνειδητοποίηση και την επίταση της επιθυμίας.
Έτσι η εφαρμογή της διαδικασίας των ερωτήσεων, με πλήρη αφιέρωση της προσοχής μας στο να ακούσουμε αυτό που λέει. Η ανταμοιβή που πηγάζει μέσα από αυτή τη διαδικασία είναι τόσο ισχυρή, που είναι αδύνατον να μην επηρεάσει θετικά αυτού που την δέχεται.

Με ρωτούν πολλές φορές στα σεμινάρια, γιατί δεν χρησιμοποιούν οι άνθρωποι αυτήν την μέθοδο; Πιστεύω εξαιτίας άγνοιας της συγκεκριμένης διαδικασίας και ίσως πως επειδή πιστεύουν πως αν λειτουργήσουν με το τρόπο αυτό, αφήνουν στους άλλους την εντύπωση ότι είναι σημαντικοί, μειώνοντας τη δική τους οντότητα.

Αυτό είναι ένα μεγάλο λάθος. Αντίθετα αν κάνουν κάποιον να νιώθει όμορφα όσο βρίσκεται μαζί τους, τότε η δική του συμπεριφορά στέλνει το μήνυμα ότι μας σέβεται και μας εκτιμά.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Επίσης με ρωτούν εάν πρέπει να ζητήσουμε άδεια για να προβούμε στις ερωτήσεις. Εγώ πιστεύω όχι. Όπως ο γιατρός δεν ζητά την άδεια σας, έτσι και εσείς. Όταν ρώτησα ένα φίλο μου, τι του άρεσε από την επίσκεψη σε ένα γιατρό που του είχα συστήσει, με πολύ θαυμασμό μου είπε ότι του έκανε πολλές ερωτήσεις για το πρόβλημα του και κατάλαβε ότι ο γιατρός είχε εντοπίσει το πρόβλημα του.

Αξίζει να τονίσω ότι το συνηθισμένο λάθος που γίνεται από τους ανθρώπους των πωλήσεων, εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο πωλητής παραλείπει να διερευνήσει το πώς ακριβώς νιώθει ο υποψήφιος πελάτης ή το πώς ακριβώς θα έπρεπε να λυθεί το πρόβλημα. Αυτό προκύπτει διότι δεν γίνονται ερωτήσεις, δεν ακούμε προσεκτικά τις απαντήσεις ή αναγκαζόμαστε να κάνουμε υποθέσεις. Αυτό μας οδηγεί σε μη πετυχημένη έκβαση της προσπάθειας για πώληση.

Μια άλλη συνηθισμένη παγίδα είναι «να μιλάτε εσείς, και οι άλλοι να σας ακούνε». Μη σας ξεγελά το ύφος του και πιστέψετε ότι σας κοιτάζει και δείχνει ότι κρέμεται από τα λόγια σας. Διότι μπορεί η εξωτερική συμπεριφορά του υποψηφίου να υπονοεί πως σας προσέχει, αλλά ολόκληρη η νοητική του ενέργεια να απασχολείται με αλλά προβλήματα ή θέματα. Η παγίδα είναι να εκλάβουμε την ευγένεια του σαν ενδιαφέρον και αυτό προκύπτει διότι αντί να ρωτάμε, μιλάμε.

Ένας σημαντικός λόγος που επιβάλλεται να ρωτάμε είναι, αν δεν κάνουμε ερωτήσεις, μπορεί να υποθέσει ότι δεν μας ενδιαφέρει εκείνος και τα προβλήματα του.

Εσείς οι «επιστήμονες» σύμβουλοι πωλήσεων επιβάλλεται να ξεχωρίζετε στη σημερινή αγορά, όχι τόσο για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που έχετε ως λύσεις στα προβλήματα των πελατών σας, αλλά για τον τρόπο και τη τακτική σας. Τη μέθοδο της πώλησης στον πελάτη σας.

Σας προτείνω να έχετε σχεδιάσει τις κατάλληλες ερωτήσεις ανάλογα με το προϊόν ή την υπηρεσία σας και όχι αυτοσχεδιασμούς τελευταίας στιγμής.

Θυμηθείτε τον γιατρό σας. Ανάλογα με το πρόβλημα που έχετε και σύμφωνα με το πρωτόκολλο κάνει τις προβλεπόμενες ερωτήσεις.

Πιστεύω ότι μπορείτε! Ο Σωκράτης μας ακούει!


Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε
και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πώληση
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • συμμετοχική πώληση
  • ερωτήσεις
  • Σωκράτης

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
16:35 Αυξάνεται η παραγωγή του κλάδου πυρός και περιουσίας αλλά δεν...φθάνει!
  • 16:27 Νάντια Γκογκοζώτου (ΕΟΠΥΥ): «Στόχος μας είναι να έχουν οι ασθενείς πρόσβαση σε καινοτόμες θεραπεíες!»
  • 16:11 Μέρες με νόημα - Ημερολόγιο Σμαρούλας Παντελή
  • 15:21 Το νέο business Audi A6 Sedan business που θέτει νέα πρότυπα σε σχεδίαση και αεροδυναμική
  • 12:55 Η Interamerican παρουσιάζει το Packmen Project στις 29 και 30 Οκτωβρίου στην Πλατεία Συντάγματος
  • 12:40 Η συννεφούλα - Εις μνήμην Διονύση Σαββόπουλου (1944-2025)
  • 12:15 Interamerican: Κάτι μεγάλο προσγειώνεται στο κέντρο της Αθήνας
  • 12:00 Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα στα ανοιχτά γεωπολιτικά μέτωπα - Ξεκάθαρα μηνύματα Τραμπ σε Ρωσία και Ισραήλ
  • 11:40 Τα Πολυϊατρεία Medifirst και η Αθηναϊκή Γενική Κλινική τιμούν τον μήνα πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού με δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης
  • 11:30 Η DEMO υποδέχθηκε νέους επιστήμονες στο πλαίσιο του θεσμού Business Days 2025
  • 10:54 Από σήμερα οι αιτήσεις για το voucher «North Evia Pass 2025»
  • 10:13 Η πρώτη καμπάνια των ERB CYPRIALIFE και ERB ASFALISTIKI της Eurobank στην Κύπρο
  • 09:20 Απαλλαγές κατά την αποζημίωση και τύποι απαλλαγών!
  • 09:06 Πώς ασφαλίζονται οι ιχθυοκαλλιέργειες - Οι βασικοί κίνδυνοι, οι καλύψεις και το κόστος
  • 09:00 Η ελληνική…φτώχεια, η πράσινη μετάβαση, μαγνήτης τα Αμοιβαία, και το ρεκόρ ζήτησης για την Alpha
  • 08:50 Ο Νίκος Καββαδίας γράφει για το άλογό του
  • 15:57 “My Career”: Για 7η χρονιά, NN Hellas & Junior Achievement Greece ενισχύουν τον επαγγελματικό προσανατολισμό των εφήβων
  • 15:07 ΕΑΕΕ: +4,8% το σύνολο παραγωγής ασφαλίστρων Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025
  • 15:00 Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών εισάγει πρώτος τη νέα εποχή «πράσινων χειρουργείων» στην Ελλάδα με την πιστοποίηση της TÜV NORD Ελλάδας
  • 14:39 Proactive Cyber Insurance: Μια Στρατηγική Επένδυση για τις ΜμΕ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 20/10 Το Παζάρι της Σπερχειάδας αντέχει στον χρόνο
  2. 20/10 Πώς το Άμπου Ντάμπι χτίζει το πιο ολοκληρωμένο οικοσύστημα υγείας στον κόσμο
  3. 22/10 Ανασφάλιστα ΙΧ: Η απροσδόκητη εξέλιξη που περιπλέκει τα πράγματα και «πονοκεφαλιάζει» τις ασφαλιστικές
  4. 21/10 Αλλάζει τα δεδομένα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων η Generali
  5. 21/10 Εκλογικά παιχνίδια διαπλοκής, η «χούντα» Μητσοτάκη, ο μπλαζέ Stéphane Boujnah και η διεθνής διάκριση της Eurobank
  6. 20/10 Η Interamerican παρουσίασε το “Integrated Managed Care Model” στο 17ο Global Health Insurance Conference
  7. 21/10 Ο κομήτης Lemmon στον ουρανό της Ελλάδας

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube