close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Θα καταργηθεί ο πωλητής;
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
7/6/2021 - 08:30
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Θα καταργηθεί ο πωλητής;

Δημήτρης Μπάτρης, 7/6/2021
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια σημαντική ερώτηση έχει προκύψει αυτή την εποχή, λόγω των σημείων των καιρών που ζούμε, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19 και του ψηφιακού εκσυγχρονισμού των εταιριών. Η ερώτηση είναι αν υπάρχει η περίπτωση να καταργηθεί ο πωλητής!

Ασφαλώς αναφέρομαι στις τοποθετήσεις ορισμένων "αρθρογράφων" ως προς το ζοφερό μέλλον των δικτύων πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιριών ή και την κατάργησή τους. Πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν το αντικείμενο των πωλήσεων, αλλά ούτε τη βαθιά φιλοσοφία των ασφαλιστικών προϊόντων. Το μόνο που ίσως τους έχει επηρεάσει είναι οι πλατφόρμες των κλάδων αυτοκινήτου και η δράση των Τραπεζών. Δηλαδή τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων.
Η δική μου απάντηση είναι πως «όσο ο ήλιος ανατέλλει από την Ανατολή, τόσο θα υπάρχει ο πωλητής». Και συγκεκριμένα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές σύμβουλοι στους κλάδους ζωής και επαγγελματικούς κλάδους κάθε μεγέθους κινδύνου, με την μέθοδο «πρόσωπο με πρόσωπο».

Μετά από τόσα χρόνια στο χώρο, από τα πρώτα ακόμα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, αλλά και μέσα από τις μεγάλες αλλαγές στις εταιρείες που ήρθαν και έφυγαν ή συγχωνεύτηκαν και δημιούργησαν νέα προϊόντα, αλλά και μέσα από τις νέες νομοθεσίες για εταιρείες και διαμεσολαβητές, διαπιστώνουμε ότι επιβάλλεται ο εκσυγχρονισμός μιας διαχρονικής κάλυψης για τον πελάτη, όπως η σύνταξή του, η υγεία του αλλά και η κάλυψη ενδεχόμενης ανικανότητάς του για εργασία και μαζί με όλα αυτά επιβάλλεται να υπάρχει η εταιρία του αλλά και ο ασφαλιστικός του σύμβουλος.

Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος που είναι πιστοποιημένος επαγγελματίας, έρχεται σε προσωπική επαφή με το υποψήφιο πελάτη και όπως όλοι οι επαγγελματίες υγείας δένεται μαζί του, μέσα από προσωπικό διάλογο και την αναφορά τους σε προβλήματα, ανησυχίες, επιθυμίες και ανάγκες που ίσως να μην γνωρίζουν άλλοι ακόμα και από το στενό του περιβάλλον. Αυτός καλείται να σχεδιάσει και να προτείνει λύσεις ώστε ο πελάτης να συνεχίσει μια ήρεμη και ασφαλή ζωή με την οικογένεια του, αλλά να διασφαλίσει και τη επιχείρηση του. Αυτόν αναζητά όταν επέλθει ο κίνδυνος να είναι κοντά του, τον θεωρεί άνθρωπό του! Δεν είναι λοιπόν δυνατό να τον αντικαταστήσει ένα υπολογιστικό σύστημα ή ένα απρόσωπο από Call Center και μάλιστα ρομποτικό. Πιστεύω ότι  είναι καιρός, αυτό να το καταλάβουν οι κινδυνολόγοι.

Η σημερινή κατάσταση επιδέχεται περαιτέρω βελτίωσης και συμφωνώ με την ανάπτυξη του δικτύου και παράλληλα την αύξηση της παραγωγικότητας μέσω του εκσυγχρονισμού των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του. Η στελέχωση έχει μείνει πολύ πίσω, διότι το μοντέλο του υποψηφίου Ασφαλιστικού Συμβούλου έχει αλλάξει. Η εκπαίδευση δεν επαρκεί για να καλύψει τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΤτΕ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χρειάζονται σύγχρονες γνώσεις για να σταθεί κανείς σε μια αγορά που έχει υψηλές απαιτήσεις καθώς αλλάζουν οι καλυπτόμενοι κίνδυνοι και ο τρόπος επικοινωνίας των πελατών αλλά και η επιλογή τους.

Ας μνημονεύσουμε στο σημείο αυτό την προσφορά του ΙΧΟΣ. Χιλιάδες Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι πέρασαν από τα σεμινάρια του, έγιναν πτυχιούχοι του και ξεχώρισαν στην αγορά. Τα πολύτιμα διαχρονικά του βιβλία για πολύ σημαντικά θέματα έχουν προσφέρει εξίσου μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση. Νομίζω ενδείκνυται ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στον δημιουργό του τον Χρήστο Σταυρίδη.

Ο ενθουσιασμός και η παρακίνηση για τις πωλήσεις επιβάλλεται να ενισχυθεί περισσότερο από άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο. Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά η ανάγκη αυτή είναι υπαρκτή. Δυστυχώς, σήμερα υπάρχουν πολύ λίγοι που μπορούν να τον μεταδώσουν. Ας το κάνουν χωρίς καθυστέρηση οι Διευθυντές Πωλήσεων. Ήρθε η ώρα να δείξετε πόσο κοντά είστε στο δίκτυο σας, πόσο αφουγκράζεστε τους χτύπους της καρδιάς τους, πόσο μπορείτε να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες τους.

Η εποχή που ηγέτες όπως ο Δημήτρης Κοντομηνάς και ο Μανώλης Ανδρόνικος, μιλούσαν στα εταιρικά τους συνέδρια και αυτομάτως γέμιζαν τις μπαταρίες των δικτύων τους για έναν ολόκληρο χρόνο, μας έχει λείψει!

Οι σημερινοί υπεύθυνοι των πωλήσεων παραμένουν καθηλωμένοι στα γραφεία τους, υπολογίζοντας και σχεδιάζοντας πλάνα, διότι απαιτείται να είναι τεχνοκράτες. Γιορτάζουν επιτυχίες, ενώ είναι "παρκαρισμένοι" στην ίδια παραγωγή για πολλά χρόνια.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Και η ανάπτυξη; Είτε δεν την θέλουν γιατί έχει κόστος, είτε δεν την γνωρίζουν. Το ασφαλιστικό προϊόν ζωής είναι διαχρονικό, πωλείται με την μέθοδο «πρόσωπο  με πρόσωπο» από επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβουλο αλλά και διατηρείται από αυτόν. Η πίστη στο επάγγελμά του, στο θεσμό, στα προϊόντα και στην εταιρία του επιβάλλεται να την μεταλαμπαδεύσει στο χώρο που εργάζεται. Σύντομα οι συνθήκες θα βοηθήσουν στην επαναφορά των προσωπικών συναντήσεων με τους υποψήφιους αλλά και τους υπάρχοντες πελάτες για την συνέχεια των νέων πωλήσεων. Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι που έζησαν όλο το πρόβλημα της Πανδημίας είναι ήρωες, στάθηκαν κοντά στον πελάτη προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες αλλά και προσαρμόστηκαν με τις διαδικασίες που τους έδειξε η εταιρία τους πολύ γρήγορα για την σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τους οφείλουμε ένα μεγάλο Μπράβο!

Τα "λιοντάρια" των πωλήσεων, έχουν ανάγκη καθοδήγησης, μετάδοσης ενθουσιασμού και παρακίνησης με σύγχρονα προϊόντα και κίνητρα, για να κατακτήσουν την αγορά που τους περιμένει και τους ανήκει. Αυτούς που είναι και θα είναι πάντα παρόντες!


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος 

Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican

Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας 

Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος

Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE 

Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό 

Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA

Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing

Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο  

Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 

 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • Δημήτρης Μπάτρης
  • πωλητές
  • πωλήσεις
  • σύμβουλοι πωλήσεων
  • δίκτυα πωλήσεων
  • Διευθυντές Πωλήσεων
  • πελάτες
  • παρακίνηση

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00
  • Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Δημήτρης Μπάτρης: Τι κάνει έναν Πωλητή τον κορυφαίο στην Αγορά σήμερα!

    Τι κάνει σήμερα έναν Πωλητή, "Κορυφαίο στην Αγορά" Ο όρος «κορυφαίος» στην πώληση αναφέρεται σε έναν πωλητή που έχει καταφέρει να...
    Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2025 - 12:34
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς μπορεί ο πωλητής να χάσει την εμπειρία του!

    Όπως γνωρίζετε, ο κάθε επαγγελματίας πωλητής προϊόντων ή υπηρεσιών θέλει να αποκτήσει εμπειρία στον κλάδο του, ώστε να είναι ορθός...
    Δημήτρης Μπάτρης, 02/04/2025 - 11:52
  • Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Πώς ο Πελάτης σας καταλαβαίνει εάν έχετε εμπειρία!

    Όλοι οι Άνθρωποι των πωλήσεων θέλουν να εμφανίζονται και να πιστεύουν ότι δείχνουν στους πελάτες τους πως έχουν εμπειρία στο αντικείμενο τους για...
    Δημήτρης Μπάτρης, 27/03/2025 - 10:30
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Δημήτρης Μπάτρης: Ας μη φοβάστε την αποτυχία!

    Όπως έχετε αντιληφθεί στην χώρα μας από μικρή ηλικία και στα σχολεία - σχολές δεν διδάσκεται η αποτυχία, αλλά τα παρουσιάζουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2025 - 13:15

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
15:22 Δημιούργησε 5 επιθεωρήσεις, 33 γραφεία πωλήσεων, 105 ομάδες πωλήσεων - Ο ιδρυτής του πρακτορειακού Agency protect, Παν. Γλεντής!
  • 13:48 Ασφάλεια ζωής: Μια απόφαση αγάπης, μια πράξη ευθύνης
  • 13:10 ΤΕΑΥΦΕ: Εγκρίθηκε η Αναλογιστική Μελέτη του 2023
  • 12:55 Σεμινάρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Τομέα Β΄ 2025 από την NP Ασφαλιστική
  • 12:51 Cyber Insurance στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης: Αντιμετωπίζοντας νέες απειλές
  • 12:40 Άδωνις Γεωργιάδης για το 1566: Από 1η Οκτωβρίου, όλα τα ραντεβού με όλα τα Νοσοκομεία του ΕΣΥ συνδεδεμένα εδώ
  • 12:25 Στο σημείο μηδέν το παλαιστινιακό ζήτημα: Ακραίες λύσεις ή βιωσιμότητα με μετριοπάθεια;
  • 12:15 Η Affidea στηρίζει το πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα Καρδιαγγειακά» με ειδικό όφελος για τους εξεταζόμενους
  • 12:05 Από 3,20% έως 3,50% το εύρος επιτοκίου για το ομόλογο των 500 εκατ. ευρώ της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
  • 12:00 60.000 ανασφάλιστες επιχειρήσεις περιμένουν τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές
  • 11:03 Πώς μια «αθώα» βόλτα μπορεί να τινάξει στον αέρα αποζημιώσεις και πελατειακές σχέσεις!
  • 11:00 Ασφάλιση ακινήτου που μισθώνεται ως (τύπου) Airbnb: Ένα σταυρόλεξο για δυνατούς…λύτες
  • 10:10 Νέα εποχή για τη ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική με ανανεωμένο Διοικητικό Συμβούλιο
  • 10:05 Στ. Καφούνης για την Ημέρα Ελληνικού Εμπορίου και τα 20 χρόνια από τη θεσμοθέτησή της: «Έμπορος, η ζωντανή δύναμη της Ελλάδας»
  • 09:00 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  • 08:57 Οι εκπληκτικές καλύψεις που περιλαμβάνει ένα συμβόλαιο Cyber Risk!
  • 08:53 Εκδήλωση τιμής στον Χαράλαμπο Θεοδωρίδη
  • 08:50 «Προσκλητήριο» επενδυτών, το μήνυμα Μπέργκαμ, η...πρόσκληση Στουρνάρα, «ταράζει τα νερά» η Credia
  • 08:44 Ημέρα Μνήμης στο Αγρίνιο για τα θύματα του ξεριζωμού και της Μικρασιατικής καταστροφής
  • 08:40 Tου Αγίου Φωκά Ιερομάρτυρα του Θαυματουργού
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 16/9 Η Εθνική Ασφαλιστική ενδυναμώνει τη διοικητική της ομάδα
  2. 19/9 «Μένουμε Ελλάδα» το μήνυμα του Χασέν Φεκί της Groupama - Στόχος η κορυφή στην ελληνική ασφαλιστική αγορά
  3. 19/9 Ο Αναστάσιος Παπαδόπουλος CEO στην Brokers Union
  4. 18/9 Η Εθνική Ασφαλιστική αποκτά πλειοψηφικό πακέτο μετοχών των εταιριών Elysee
  5. 22/9 Ασφάλιση ενοικίων, μια ασφάλιση και για τους ιδιοκτήτες και για τους ενοικιαστές!
  6. 17/9 Οι τρεις μεγάλες προκλήσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών
  7. 19/9 Ευπάλιο Φωκίδας: «Οι εισβολείς θα πυροβολούνται και θα θάβονται επιτόπου», προειδοποιεί πινακίδα!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube