Γιώργος Μούζος, 8/8/2017 - 09:00 facebook twitter linkedin SsangYong Tivoli 1,6 115 PS: Fashion icon! Γιώργος Μούζος, 8/8/2017 facebook twitter linkedin Το SsangYong Tivoli θα το αγαπήσετε από τα πρώτα χιλιόμετρα. Η εμφάνιση του είναι άκρως δυναμική, δείχνοντας το ευρωπαϊκό πρόσωπο της SsangYong, ενώ κι ο οικονομικός πετρελαιοκινητήρας των 115 ίππων, θα σας ταξιδέψει παντού. Με την έλευση του Tivoli, η SsangYong έκανε μια δυναμική είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, δείχνοντας τις προθέσεις της να παίξει δυνατά στην ομολογουμένως δύσκολη κατηγορία των μικρών SUV. Διαθέτει εμφάνιση, αποδοτικό κινητήρα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και πλήθος προηγμένων τεχνολογιών, οι οποίες προστατεύουν ακόμα περισσότερο οδηγό κι επιβάτες. Μεταξύ αυτών είναι το σύστημα Προειδοποίησης για Επικείμενη Εμπρόσθια Σύγκρουση, το σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος, το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, η αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων Υψηλής Δέσμης, και το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας. Αποδοτικός κινητήρας Κάτω από το μυώδες καπό του Tivoli βρίσκεται ένας 1,6 λίτρων κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές, με την ροπή να σκαρφαλώνει στα 300 Nm, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 109 γρ./χλμ. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η προσφερόμενη ροπή προσφέρει πολύ καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όντας ιδιαίτερα ελαστικός και με πολύ γραμμική λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα. Παράλληλα, αποδεικνύεται και αρκετά πολιτισμένος, με χαμηλό θόρυβο να φθάνει στην καμπίνα, ιδίως όταν ο οδηγός τον «δουλεύει» μέσα στο φάσμα της ροπής του. Καλό-κατασκευασμένο και ευρύχωρο εσωτερικό Η καμπίνα του Tivoli, ξεχωρίζει για την ποιοτική της κατασκευή. Τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται είναι σκληρά, αλλά διαθέτουν πολύ καλή συναρμογή, ενώ και το φινίρισμα είναι εξαιρετικό. Σχεδιαστικά τώρα, το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί, είναι διαθέτει και υψηλή εργονομία και πρακτικότητα. Στη κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό), μέσω της οποία ελέγχεται το σύστημα infotainment, ενώ απεικονίζεται και η κάμερα οπισθοπορείας. Οι διαθέσιμοι χώροι των επιβατών βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο, όπου τέσσερις ενήλικες θα μεταφερθούν με ιδιαίτερη άνεση. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει την πολύ καλή χωρητικότητα των 423 λίτρων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πολύ καλό σε κάθε τερέν Πέρα από το φαίνεσθαι όμως, το Tivoli ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και άνεσης που προσφέρει. Η ανάρτηση διαθέτει ένα άνετο set up, και για το λόγο αυτό οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι ελαφρώς τονισμένες. Παρόλα αυτά όμως, η καμπίνα μένει ανεπηρέαστη από τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Οι μαζεμένες διαστάσεις του Tivoli, διευκολύνουν πολύ τον οδηγό στις αστικές μετακινήσεις, ενώ το κορεάτικο μοντέλο αποδεικνύεται ιδιαίτερο ικανό και στις light χωμάτινες διαδρομές, όπου θα κινηθεί απροβλημάτιστα και χωρίς να κουράσει τους επιβάτες του. Σε όλο αυτό συνεισφέρει το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, που έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport) και είναι καλό σε πληροφόρηση. Το SsangYong Tivoli με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων καταφέρνει να σταθεί επάξια απέναντι στον έντονο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Όπλο του σε αυτή τη μάχη ο «ευρωπαϊκός» αέρας στη σχεδίασή του, η καλή ποιότητα κατασκευής, ο αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας του, καθώς και η ανταγωνιστική του τιμή, συγκριτικά με τον εξοπλισμό που διαθέτει. Παράλληλα το Tivoli γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό χάρη στην προσφορά της SsangYong με 5 χρόνια δωρεάν εγγύηση, service και οδική βοήθεια. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το SsangYong Tivoli 1,6 με τους 115 ίππους, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 140 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 04/06/2025 - 09:00 Μπορεί το blockchain να σώσει την αγορά από τις ψευδείς ασφαλιστικές αξιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 02/06/2025 - 09:00 Υβριδικά οχήματα & ασφαλιστικός κίνδυνος: Οι προκλήσεις που δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς
Γιώργος Μούζος, 28/05/2025 - 09:19 Cyber Risk στα έξυπνα αυτοκίνητα: Πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα αντιμετωπίζουν τις IoT απειλές;
Γιώργος Μούζος, 26/05/2025 - 09:11 AI-powered risk assessment: Μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να προλάβει τον επικίνδυνο οδηγό πριν το ατύχημα;
Μειώνει όντως το eCall το κόστος των αποζημιώσεων; Η υποχρεωτική εγκατάσταση του eCall στα νέα οχήματα υπόσχεται άμεση ειδοποίηση σε περίπτωση ατυχήματος – αλλά μειώνει πραγματικά το κόστος... Γιώργος Μούζος, 22/05/2025 - 08:55
Πώς η γήρανση των μπαταριών EV αλλάζει τα δεδομένα στην ασφαλιστική κάλυψη και αποζημίωση Τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές για τις μειωμένες επιδόσεις των ηλεκτρικών οχημάτων και την επίδρασή τους στις αποζημιώσεις; Η ταχεία... Γιώργος Μούζος, 19/05/2025 - 08:55
Ο ρόλος των over-the-air updates στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και οι προκλήσεις για τις ασφαλιστικές Πώς οι «over-the-air» αναβαθμίσεις αλλάζουν το τοπίο στην ασφάλιση αυτοκινήτου και τι πρέπει να γνωρίζουν οι ασφαλιστές σήμερα; Η εποχή όπου... Γιώργος Μούζος, 16/05/2025 - 09:07
Η νέα στρατηγική κατά της απάτης με deep learning και data fusion Η ασφαλιστική απάτη δεν είναι απλώς ένα κόστος! Eίναι ένας αόρατος εχθρός που υπονομεύει την αξιοπιστία του συστήματος και μετακυλίει... Γιώργος Μούζος, 14/05/2025 - 09:02
Πώς τα Big Data μεταμορφώνουν τις ασφαλίσεις αυτοκινήτων: Από την πρόβλεψη ατυχημάτων στην εξατομίκευση τιμολογίων Οι ασφαλιστικές αξιοποιούν πλέον τα δεδομένα για να προσφέρουν δίκαιες και κερδοφόρες πολιτικές. Τι σημαίνει αυτό για τον κλάδο; Η δυνατότητα... Γιώργος Μούζος, 12/05/2025 - 08:54
Τα τέσσερα mega-trends που αναδιαμορφώνουν την ασφάλιση οχημάτων ως το 2030 Η ασφάλιση οχημάτων βρίσκεται σε κομβικό σταυροδρόμι. Μέχρι το 2030, τέσσερις ισχυρές τάσεις θα έχουν αναδιαμορφώσει το τοπίο: από τον... Γιώργος Μούζος, 09/05/2025 - 09:06