Γιώργος Μούζος, 8/8/2017 - 09:00 facebook twitter linkedin SsangYong Tivoli 1,6 115 PS: Fashion icon! Γιώργος Μούζος, 8/8/2017 facebook twitter linkedin Το SsangYong Tivoli θα το αγαπήσετε από τα πρώτα χιλιόμετρα. Η εμφάνιση του είναι άκρως δυναμική, δείχνοντας το ευρωπαϊκό πρόσωπο της SsangYong, ενώ κι ο οικονομικός πετρελαιοκινητήρας των 115 ίππων, θα σας ταξιδέψει παντού. Με την έλευση του Tivoli, η SsangYong έκανε μια δυναμική είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά, δείχνοντας τις προθέσεις της να παίξει δυνατά στην ομολογουμένως δύσκολη κατηγορία των μικρών SUV. Διαθέτει εμφάνιση, αποδοτικό κινητήρα, πολύ καλή οδική συμπεριφορά, αλλά και πλήθος προηγμένων τεχνολογιών, οι οποίες προστατεύουν ακόμα περισσότερο οδηγό κι επιβάτες. Μεταξύ αυτών είναι το σύστημα Προειδοποίησης για Επικείμενη Εμπρόσθια Σύγκρουση, το σύστημα Αυτόνομου Φρεναρίσματος, το σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας, η αυτόματη Απ-Ενεργοποίηση Προβολέων Υψηλής Δέσμης, και το σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας. Αποδοτικός κινητήρας Κάτω από το μυώδες καπό του Tivoli βρίσκεται ένας 1,6 λίτρων κινητήρας πετρελαίου, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους στις 3.400-4.000 στροφές, με την ροπή να σκαρφαλώνει στα 300 Nm, διαθέσιμα από τις 1.500 σ.α.λ., ενώ οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 109 γρ./χλμ. Το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο, συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Στην πράξη, η προσφερόμενη ροπή προσφέρει πολύ καλές ενδιάμεσες επιταχύνσεις, όντας ιδιαίτερα ελαστικός και με πολύ γραμμική λειτουργία χωρίς ξεσπάσματα. Παράλληλα, αποδεικνύεται και αρκετά πολιτισμένος, με χαμηλό θόρυβο να φθάνει στην καμπίνα, ιδίως όταν ο οδηγός τον «δουλεύει» μέσα στο φάσμα της ροπής του. Καλό-κατασκευασμένο και ευρύχωρο εσωτερικό Η καμπίνα του Tivoli, ξεχωρίζει για την ποιοτική της κατασκευή. Τα πλαστικά που χρησιμοποιούνται είναι σκληρά, αλλά διαθέτουν πολύ καλή συναρμογή, ενώ και το φινίρισμα είναι εξαιρετικό. Σχεδιαστικά τώρα, το τελικό αποτέλεσμα ικανοποιεί, είναι διαθέτει και υψηλή εργονομία και πρακτικότητα. Στη κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει η οθόνη αφής των 7 ιντσών (ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό), μέσω της οποία ελέγχεται το σύστημα infotainment, ενώ απεικονίζεται και η κάμερα οπισθοπορείας. Οι διαθέσιμοι χώροι των επιβατών βρίσκονται σε πολύ καλό σημείο, όπου τέσσερις ενήλικες θα μεταφερθούν με ιδιαίτερη άνεση. Το πορτ-μπαγκάζ διαθέτει την πολύ καλή χωρητικότητα των 423 λίτρων. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πολύ καλό σε κάθε τερέν Πέρα από το φαίνεσθαι όμως, το Tivoli ξεχωρίζει για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, αλλά και άνεσης που προσφέρει. Η ανάρτηση διαθέτει ένα άνετο set up, και για το λόγο αυτό οι κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές είναι ελαφρώς τονισμένες. Παρόλα αυτά όμως, η καμπίνα μένει ανεπηρέαστη από τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Οι μαζεμένες διαστάσεις του Tivoli, διευκολύνουν πολύ τον οδηγό στις αστικές μετακινήσεις, ενώ το κορεάτικο μοντέλο αποδεικνύεται ιδιαίτερο ικανό και στις light χωμάτινες διαδρομές, όπου θα κινηθεί απροβλημάτιστα και χωρίς να κουράσει τους επιβάτες του. Σε όλο αυτό συνεισφέρει το τιμόνι με ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση, που έχει τη δυνατότητα επιλογής του ποσοστού υποβοήθησης σε τρία set-up (comfort, normal, sport) και είναι καλό σε πληροφόρηση. Το SsangYong Tivoli με τον 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα των 115 ίππων καταφέρνει να σταθεί επάξια απέναντι στον έντονο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Όπλο του σε αυτή τη μάχη ο «ευρωπαϊκός» αέρας στη σχεδίασή του, η καλή ποιότητα κατασκευής, ο αποδοτικός και οικονομικός κινητήρας του, καθώς και η ανταγωνιστική του τιμή, συγκριτικά με τον εξοπλισμό που διαθέτει. Παράλληλα το Tivoli γίνεται ακόμα πιο ελκυστικό χάρη στην προσφορά της SsangYong με 5 χρόνια δωρεάν εγγύηση, service και οδική βοήθεια. Ενδεικτικό ετήσιο κόστος ασφάλισης Ενδεικτικά, το SsangYong Tivoli 1,6 με τους 115 ίππους, μπορείτε να τo ασφαλίσετε με ετήσιο κόστος που ξεκινάει από τα 140 ευρώ. Σαφώς και μιλάμε για τη βασική κάλυψη, που περιλαμβάνει σωματικές βλάβες και υλικές ζημιές, καθώς και ζημιές από ανασφάλιστο όχημα. To συγκεκριμένο κόστος αφορά οδηγό που είναι κάτοικος Αθήνας και ηλικίας 30 ετών, χωρίς ζημιές στο ιστορικό του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/10/2025 - 12:12 Καλώδια φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων: Η νέα μάστιγα που απειλεί την ασφαλιστική αγορά
Γιώργος Μούζος, 16/10/2025 - 08:45 Οχήματα χωρίς οδηγό: Ρίσκα, τιμολόγηση και νέες καλύψεις που έρχονται
Γιώργος Μούζος, 14/10/2025 - 09:10 Πώς ένα λεπτό μπορεί να μειώσει τη χρήση της οδικής βοήθειας από τους πελάτες σας; (Ο κανόνας του ενός λεπτού)
Προστασία δεδομένων & «συνδεδεμένα» αυτοκίνητα - Τι χρειάζεται πραγματικά ένας ασφαλιστής για να δουλέψει με ασφάλεια και χωρίς «γκρίζες ζώνες»; Η σύγχρονη τεχνολογία μετατρέπει κάθε αυτοκίνητο σε «αισθητήρες σε ρόδες» . Από το infotainment και το e-Call μέχρι τα ενσωματωμένα... Γιώργος Μούζος, 10/10/2025 - 11:00
Τα ADAS «κοιμίζουν» τους οδηγούς: Πώς οι τεχνολογίες ασφάλειας φουσκώνουν τα μικροατυχήματα; Η άβολη αλήθεια: η ασφάλεια γίνεται άλλοθι απροσεξίας και το κόστος γυρίζει στην ασφαλιστική αγορά Η νέα γενιά βοηθημάτων οδήγησης υπόσχεται... Γιώργος Μούζος, 08/10/2025 - 08:25
Φθινοπωρινός έλεγχος: Θα πληρώσετε ζημιές ή θα τις προλάβετε; Ο φθινοπωρινός έλεγχος αυτοκινήτου είναι και υπόθεση ασφαλιστική, αλλά και του πελάτη σας. Πώς πρέπει να τον συμβουλέψετε για να... Γιώργος Μούζος, 06/10/2025 - 08:50
Oδήγηση με παιδιά: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες σας! Ένας σημαντικός οδηγός για ασφαλιστές, που συνδέει οδική ασφάλεια, προστασία παιδιών και ασφαλιστικές πρακτικές. Η οδήγηση με τα παιδιά στο πίσω... Γιώργος Μούζος, 01/10/2025 - 08:45
Αυτόνομα & συνδεδεμένα οχήματα: Νέα ρίσκα κυβερνοασφάλειας για τις ασφαλιστικές εταιρείες Η τεχνολογική επανάσταση στον τομέα της αυτοκίνησης αλλάζει συθέμελα το τοπίο της ασφάλισης. Η είσοδος αυτόνομων και συνδεδεμένων οχημάτων επιφέρει... Γιώργος Μούζος, 29/09/2025 - 08:44
Το κουμπί που κοστίζει σε ατυχήματα Η μόνιμη ενεργοποίηση της ανακύκλωσης του αέρα μπορεί να ρίχνει την κατανάλωση, αλλά ανεβάζει το ρίσκο στον δρόμο. Όλο και περισσότεροι... Γιώργος Μούζος, 26/09/2025 - 08:47