Γιώργος Μούζος, 15/6/2016 - 17:58 facebook twitter linkedin Η Kumho απέσπασε βραβείο Red Dot για 5η συνεχή χρονιά Γιώργος Μούζος, 15/6/2016 facebook twitter linkedin Η Kumho Tire ανακοίνωσε ότι δύο από τα προϊόντα της απέσπασαν το Red Dot Award 2016 στην κατηγορία προϊοντικής σχεδίασης. Με τη φετινή της διάκριση, η Kumho γίνεται η πρώτη Κορεατική κατασκευάστρια ελαστικών που κερδίζει αυτό το περίοπτο βραβείο για 5η συνεχή χρονιά, ένας άθλος που αποδεικνύει την ανταγωνιστικότητά της στη σχεδίαση ελαστικών. Ο διαγωνισμός Red Dot Design Award που διοργανώνεται από το Design Zentrum Nordrhein Westfalen στη Γερμανία από το 1955, αναδεικνύει νικητές σε τρεις κατηγορίες προϊόντος, επικοινωνίας και σχεδιαστικής φιλοσοφίας. Θεωρείται από τους παγκοσμίως κορυφαίους θεσμούς βραβείων σχεδίασης μαζί με το International Forum Design (iF) της Γερμανίας και το International Design Excellence Award (IDEA) των ΗΠΑ. Οι βραβευμένες συμμετοχές της Kumho αυτή τη φορά ήταν τα ελαστικά K-Silent Tire και Road Venture MT51. Το K-Silent Tire, που κυκλοφόρησε στην αγορά τον Ιούνιο του 2015, εφοδιάζεται με μία τεχνολογία που μειώνει τους θορύβους οι οποίοι προέρχονται από τη δόνηση του αέρα στο ελαστικό, γνωστή και σαν αντήχηση, κάτι που προκαλείται από την τριβή μεταξύ ελαστικού και εδάφους. Πέρσι, η Kumho ήταν η πρώτη που εξέλιξε την τεχνολογία μείωσης θορύβων με την ονομασία Κ-silent, και διεκδίκησε μία Κορεατική πατέντα για τη σχεδίαση και τα ηχοαπορροφητικά υλικά, ενώ και άλλες αιτήσεις πατεντών είναι σε εξέλιξη για την κατοχύρωση νέων τεχνολογιών σε άλλες χώρες. Το Road Venture MT51 είναι ένα χωμάτινο ελαστικό (MT tire) για οδήγηση σε συνθήκες δρόμου και εκτός δρόμου που δοκιμάστηκε σε όλους τους τύπους κακοτράχαλων εδαφών στην Αυστραλιανή έρημο. Προσφέροντας μία εξαιρετική εμπειρία εκτός δρόμου, το MT51 έτυχε θερμής υποδοχής από τους ιδιοκτήτες SUV και pickup truck μοντέλων. Οι ζιγκ ζαγκ αυλακώσεις του πέλματος, σχεδιασμένες για οδήγηση σε πετρώδη εδάφη, αποτρέπουν τη συγκράτηση πετρών και λάσπης στην επιφάνεια του πέλματος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 22/12/2025 - 14:24 EV & PHEV: Το πραγματικό ρίσκο δεν είναι η μπαταρία! Είναι να το ασφαλίσεις «σαν απλό Ι.Χ.»
Γιώργος Μούζος, 17/12/2025 - 09:00 Τα real-time δεδομένα οδήγησης αλλάζουν την τιμολόγηση: Ο ασφαλιστής ως data analyst!
Γιώργος Μούζος, 15/12/2025 - 08:45 Συνδεδεμένα αυτοκίνητα: Ποιος ελέγχει πραγματικά τα δεδομένα του αυτοκινήτου;
Γιώργος Μούζος, 11/12/2025 - 08:40 Telematics και εξατομικευμένη τιμολόγηση: Η νέα “χρυσή εποχή” για τον ασφαλιστή που ξέρει να διαβάζει δεδομένα
Over-the-air ενημερώσεις: Η νέα πρόκληση για ασφαλιστικές και συνεργεία Οι ενημερώσεις λογισμικού μέσω διαδικτύου φέρνουν άνεση, λειτουργικότητα και φυσικά ασφάλεια. Ελλοχεύουν όμως και νέους κινδύνους, συχνά αθέατους, για την... Γιώργος Μούζος, 09/12/2025 - 08:55
Κάμερες στο ταμπλό: Αλλάζει τους κανόνες για τον ασφαλιστή Οι κάμερες στο ταμπλό γίνονται το νέο «μαύρο κουτί» των οχημάτων. Για τον ασφαλιστή φέρνουν ευκαιρίες, όπως επίσης νομικές και... Γιώργος Μούζος, 03/12/2025 - 08:50
Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα Οι στόλοι οχημάτων γίνονται στόχος οργανωμένων κυβερνοεπιθέσεων. Για τις ασφαλιστικές εταιρείες, αυτό δεν είναι τεχνολογικό ζήτημα. Είναι κίνδυνος επιχειρησιακής κατάρρευσης. Μέχρι... Γιώργος Μούζος, 01/12/2025 - 09:38
Κόλλησε το γκάζι: Ατύχημα ή κάτι άλλο; Ο εφιάλτης κάθε οδηγού και ασφαλιστικών εταιρειών Το να κολλήσει το γκάζι είναι ο χειρότερος εφιάλτης κάθε οδηγού. Και ναι, μπορεί να συμβεί τόσο σε εσάς, όσο... Γιώργος Μούζος, 28/11/2025 - 12:27
Η νέα πραγματικότητα της ζημιάς για τον ασφαλιστικό κλάδο - Το συνεργείο του '25 ένας ψηφιακός κόμβος Το συνεργείο του 2025 δεν είναι πλέον μόνο μια αίθουσα με εργαλεία. Είναι ένας ψηφιακός κόμβος δεδομένων και αυτό αλλάζει... Γιώργος Μούζος, 26/11/2025 - 08:54
Ηλεκτρικά οχήματα και ασφάλεια μπαταριών: Οι νέοι τεχνικοί κίνδυνοι των ασφαλιστών! Η ηλεκτροκίνηση ανοίγει μια τεράστια αγορά. Ταυτόχρονα, όμως, δημιουργεί σύνθετους κινδύνους που ο ασφαλιστικός κλάδος δεν μπορεί πλέον να αγνοεί. Η... Γιώργος Μούζος, 24/11/2025 - 10:41