Nextdeal newsroom, 18/3/2015 - 12:44 facebook twitter linkedin Μάθετε για το e-call, την προστασία των δεδομένων και το κόστος που θα έχει για τους καταναλωτές Nextdeal newsroom, 18/3/2015 facebook twitter linkedin Φανταστείτε ότι έχετε ένα σοβαρό αυτοκινητιστικό ατύχημα και δεν μπορείτε να καλέσετε τα επείγοντα. Σε λίγα χρόνια, το αυτοκίνητo θα το κάνει μόνο του. Την Τρίτη 17 Μαρτίου, η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς ενέκρινε την εγκατάσταση συστήματος αυτόματης ειδοποίησης e-call για τα αυτοκίνητα. Μετά την ψηφοφορία, η εισηγήτρια Olga Sehnalová (Σοσιαλιστές, Τσεχία) μίλησε, για το e-call, την προστασία των δεδομένων και το κόστος που θα έχει για τους καταναλωτές. Η ψηφοφορία στην ολομέλεια αναμένεται τον Απρίλιο. Η Olga Sehnalová Γιατί χρειάζεται αυτή η νέα νομοθεσία; Είναι πολλά χρόνια που το ΕΚ παλεύει για τη δημιουργία δημόσιου συστήματος αυτόματης ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος. Υπάρχουν ιδιωτικές εταιρείες που ήδη παρέχουν κάτι τέτοιο όμως τα προγράμματά τους δεν λειτουργούν σε όλη την Ευρώπη ούτε σε όλες τις γλώσσες.. Στόχος είναι να καταφέρουμε να κάνουμε τα σωστικά συνεργεία πιο αποτελεσματικά με τυποποιημένο τρόπο, ώστε να μειώσουν τον χρόνο άφιξης τους στα έκτακτα περιστατικά. Επομένως, η νέα νομοθεσία είναι απαραίτητη γιατί βασίζεται σε ένα σύστημα αυτόματης ειδοποίησης σε περίπτωση ατυχήματος, το οποίο θα χρησιμοποιεί τον ενιαίο ευρωπαϊκό αριθμό έκτακτης ανάγκης 112, αφαιρεί το εμπόδιο της γλώσσας και λειτουργεί πέρα από τα στενά σύνορα μιας χώρας. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Πολλοί ανησυχούν για την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων... Από την αρχή έχουμε δώσει ιδιαίτερε προσοχή στην προστασία των δεδομένων. Θέλαμε να κάνουμε ξεκάθαρο ότι αυτό το σύστημα δεν ισοδυναμεί με συνεχή έλεγχό μας. Η πληροφορία μεταφέρεται μόνο αν συμβεί σοβαρό ατύχημα και ενεργοποιηθούν οι αισθητήρες των αερόσακων. Τότε, αποστέλλεται στις υπηρεσίες διάσωσης ένα τυποποιημένο σύνολο πληροφοριών, που επιλέγεται από κάθε κράτος μέλος. Το δε σύστημα καλεί το αυτοκίνητο προκειμένου να αποφεύγεται η αποστολή σωστικών συνεργείων για μικροατυχήματα. Πόσο θα επιβαρύνει αυτό του καταναλωτές; Θα υπάρξει επιπλέον επιβάρυνση κάποιων δεκάδων ευρώ ενώ με την μαζική εγκατάσταση αυτού του συστήματος η τιμή θα μειωθεί. Ποιά είναι τα επόμενα βήματα; Πότε θα τοποθετηθεί το e-call στα αυτοκίνητα; Η τοποθέτηση του συστήματος στα αυτοκίνητα θα γίνει σταδιακά, καθώς μιλάμε μόνο για τα νέα μοντέλα οχημάτων όχι για όλα τα νέα οχήματα. Υπάρχει μια μεταβατική περίοδος έως το τέλος του 2018, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι το σύστημα λειτουργεί και είναι αξιόπιστο. Η επιτροπή Εσωτερικής Αγοράς, ψήφισε την Τρίτη 17 Μαρτίου την επικύρωση της συμφωνίας με το Συμβούλιο. Η επιτροπή, είχε προεγκρίνει τη συμφωνία το Δεκέμβριο, αλλά το Συμβούλιο την ενέκρινε επίσημα μόνο στις 3 Μαρτίου. Η τελική ψηφοφορία στην ολομέλεια αναμένεται τον Απρίλιο, στο Στρασβούργο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 20/8/2025 Τελικά μπορεί η τεχνητή νοημοσύνη να μειώσει τις ασφαλιστικές αποζημιώσεις;
Γιώργος Μούζος, 14/8/2025 Ο πιο επικίνδυνος «συνεπιβάτης» του καλοκαιριού δεν είναι η κούραση. Είναι το μυαλό.
Ξέρετε τι είναι το «φαινόμενο του ελέφαντα»; Οι πελάτες σας το αγνοούν και κινδυνεύουν και στις διακοπές τους! Πίσω καθίσματα χωρίς ζώνη, βαλίτσες χωρίς στήριξη και επιβάτες που μετατρέπονται σε απρόβλεπτο κίνδυνο. Πράγματα που δεν ξέρουν οι πελάτες... Γιώργος Μούζος, 11/08/2025 - 10:58 11/8/2025
Οι πελάτες σας οδηγούν με μαγιό και σαγιονάρες; Εσείς τι κάνατε ως ασφαλιστές; Από την οδήγηση με σαγιονάρες μέχρι την αφυδάτωση, το καλοκαίρι κρύβει παγίδες που οι πελάτες σας αγνοούν. Πώς θα τους... Γιώργος Μούζος, 07/08/2025 - 08:53 7/8/2025