close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
15/9/2025 - 14:27
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

Δημήτρης Μπάτρης, 15/9/2025
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές:

1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες». Αντίθετα, ρωτάει και ακούει τον πελάτη με προσοχή και κατανοεί τις πραγματικές του ανάγκες, επιθυμίες ώστε να προτείνει την καταλληλότερη λύση.
Είναι «Σύμβουλος Πωλήσεων», ο Σύμβουλος προέρχεται από το ρήμα συμβουλεύω = σκεφτόμαστε μαζί και αποφασίζουμε.

2) Δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης: Στις σύγχρονες πωλήσεις, η σχέση είναι πιο σημαντική από την άμεση πώληση. Ο πελάτης θέλει να νιώθει ότι δεν τον βλέπεις ως «νούμερο», αλλά σαν συνεργάτη που έχει κάποιο πρόβλημα και ζητά την λύση του.

3) Προσφορά αξίας: Δεν πουλάς χαρακτηριστικά, πουλάς αξία. Δείχνεις πως το προϊόν ή υπηρεσία λύνει ή βελτιώνει τη ζωή του πελάτη για να αισθάνεται καλύτερα.

4) Μακροχρόνια σχέση: Ο στόχος είναι απόκτηση και διατήρηση του πελάτη, δεν είναι μια πώληση αλλά η διατήρηση του πελάτη και η ανάπτυξη της σχέσης στο μέλλον, βασίζεται στον κανόνα «απόκτηση και διατήρηση πελατών»!

5) Ηθική και διαφάνεια: Ο σημερινός πελάτης είναι ενημερωμένος. Αν καταλάβει ή νιώσει ότι παραπλανάται, «φεύγει». Η ειλικρίνεια είναι στρατηγικό πλεονέκτημα του πωλητή.

Συμπεράσματα:
Η φιλοσοφία των πωλήσεων σήμερα, θέλει ο πωλητής να είναι περισσότερο «Σύμβουλος» και όχι παραδοσιακός πωλητής. Ο σύμβουλος πωλήσεων ακολουθεί την (συμμετοχική συμβουλευτική πώληση, παρά «Πωλητής». Δεν πιέζει, καθοδηγεί. Δεν υπόσχεται υπερβολές, δίνει ρεαλιστικές λύσεις, γιατί είναι λύτης προβλημάτων των πελατών του.

Η στελέχωση των ατόμων για τις πωλήσεις στην σημερινή εποχή καθώς και η εκπαίδευση-επιμόρφωσή τους θα πρέπει να «Στηρίζεται στην σύγχρονη φιλοσοφία της Πώλησης» διότι το επιβάλει ο νέος καταναλωτής, η αγορά μας.

Δημήτρης Μπάτρης

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή
    Δημήτρης Μπάτρης, 11/11/2025 - 10:00

    Το Χάρισμα και οι Δεξιότητες του Πωλητή

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

    Πόσες φορές, έχουμε ακούσει πωλητές να λένε "εγώ πουλάω τον εαυτό μου", άλλος "εγώ την εταιρία μου", άλλος "το προϊόν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55
  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
14:36 Πώς έχει αλλάξει το Μετρό την κυκλοφορία αυτοκινήτων, ταξί και ηλεκτρικών πατινιών στη Θεσσαλονίκη
  • 12:44 Η Interamerican επεκτείνει την Anytime στα Βαλκάνια μετά την επιτυχία σε Ελλάδα και Κύπρο
  • 11:44 Διαδικτυακό σεμινάριο ΕΕΑ «Αξιοποιήστε την Τεχνητή Νοημοσύνη στην επιχείρησή σας» στις 20 Νοεμβρίου
  • 11:40 Αλέξανδρος Κουδουνάς (IWG): Η υβριδική εργασία και οι ευέλικτοι χώροι διαμορφώνουν μια νέα εποχή παραγωγικότητας και ευεξίας
  • 11:33 Προϋπολογισμός: Πρωτογενές πλεόνασμα 10,3 δισ. στο δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου - Στα 3,09 δισ. το συνολικό πλεόνασμα
  • 11:15 Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Νέο Υβριδικό Σεμινάριο Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Επαναπιστοποίησης) από την ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ
  • 11:08 Η επόμενη μέρα της ενεργειακής συμφωνίας Ελλάδας-Ουκρανίας - Η απεξάρτηση από το ρωσικό παράγοντα και ο ρόλος των ΗΠΑ
  • 10:35 Η Kosmocar Trucks & Buses - MAN συμμετείχε ως Χορηγός στο 1ο Ελληνογερμανικό Sustainability Forum «NEW World - NEW Sustain-able Policy»
  • 10:18 Δημήτριος Δόβρης (Metropolitan Hospital): Αποκατάσταση μετά τον Μαραθώνιο Αθηνών
  • 09:56 Οι φυσικές καταστροφές δεν γνωρίζουν σύνορα: Διασυνοριακό πρόγραμμα Ελλάδας-Βουλγαρίας Floodguard 2
  • 09:48 Πρόεδρος ΕΟΔΥ: Πώς θα λειτουργήσει το Γραφείο για τα fake news - Mέσα στον Δεκέμβριο το πρώτο ενημερωτικό δελτίο
  • 09:39 Κλείνει το «παράθυρο» των αφορολόγητων μικροδεμάτων από τις αρχές του 2026 - Τι αλλάζει για Temu, Shein, e-shops και καταναλωτές
  • 09:34 Τράπεζες: Ρεκόρ 15 ετών θα καταγράψει η πιστωτική επέκταση το 2025
  • 09:20 Το ασφάλιστρο, οι διακρίσεις του, οι δόσεις του και ο τρόπος καταβολής τους!
  • 09:15 Ενεργειακή ασφάλεια = εθνική ασφάλεια, η αναβάθμιση που δεν «τρώγεται», οι τράπεζες ανοίγουν τις…κάνουλες, και «ενεργειακά» κέρδη για η Aktor και ΓΕΚ
  • 09:09 Όταν «ρίχνει καρέκλες», βρέχει ζημιές!
  • 09:00 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  • 08:47 To Μεσολογγι τίμησε τον Δημήτριο Μεσθενέα
  • 08:42 Δρακόντεια τα μέτρα ασφαλείας για την επέτειο του Πολυτεχνείου, με περισσότερους από 5.000 αστυνομικούς
  • 08:39 Ποιοί σταθμοί του Μετρό κλείνουν σήμερα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 11/11 Αποκλειστικό: Καταδίκες για την υπόθεση Ασπίς Πρόνοια
  2. 13/11 Ηλεκτρικά Πατίνια: Εσύ ξέρεις τι ισχύει στην Ελλάδα και πώς αντιμετωπίζεται ένα ατύχημα;
  3. 13/11 Υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης: Κρίσιμες Αλήθειες & Πρακτικά Tips για Ασφαλιστές
  4. 14/11 Η απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος για την απόκτηση της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς
  5. 12/11 Κύπρος: «Βραχυκυκλώνει» την αγορά η ρύθμιση για την ασφάλιση οδηγών άνω των 70
  6. 17/11 Η νέα εποχή της Εθνικής Ασφαλιστικής
  7. 11/11 11/11/25 Χρόνια Πολλά φίλοι ασφαλιστές και με…παιδεία!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube