Λάουρα Σταυρίδου, 1/4/2025 - 09:15 facebook twitter linkedin Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Λάουρα Σταυρίδου, 1/4/2025 facebook twitter linkedin Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν σπίτι του. Αυτές οι νοσηλείες ονομάζονται «μίας ημέρας». Στα ασφαλιστήρια συμβόλαια αναφέρονται ως One Day Clinic (O.D.C.) Καταρχήν πρέπει να πούμε πως οι διαδικασίες που πρέπει να τηρηθούν σε μια κανονική νοσηλεία, ισχύουν και για τη νοσηλεία μιας ημέρας. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να υπάρχει παραπεμπτικό ιατρού με ιατρική γνωμάτευση αλλά και να έχει ενημερωθεί η εταιρία. Στις νοσηλείες μιας ημέρας, πολύ σπάνια θα συναντήσουμε ένα έκτακτο περιστατικό. Συνήθως πρόκειται για βιοψίες, ή άλλες εύκολες επεμβάσεις, οπότε υπάρχει ο χρόνος για να γίνει η ενημέρωση της εταιρίας. Ένα ερώτημα που απασχολεί τους ασθενείς είναι το τι ισχύει με τις απαλλαγές που προβλέπονται στα ασφαλιστήρια υγείας. Σε κάθε ασφαλιστήριο, στους όρους, συναντάμε τις προϋποθέσεις νοσηλείας ακόμα και της μίας ημέρας. Έτσι θα διαπιστώσετε πως σε κάποια ασφαλιστήρια η απαλλαγή μηδενίζεται, ή μειώνεται κατά 50%. Σε ορισμένα συμβόλαια μπορεί αυτή η μείωση να είναι μικρότερη πχ 20%. Γενικά τα ασφαλιστήρια στα οποία η απαλλαγή ισχύει κανονικά είναι η μειοψηφία. Σε κάθε περίπτωση ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής μπορεί να ενημερώσει σχετικά τον πελάτη του, αλλά ακόμα και αν αυτό δεν συμβεί, τη σχετική πληροφόρηση μπορείτε να την πάρετε από τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών που διατηρούν όλες οι εταιρίες. Μάλιστα ορισμένες εταιρίες έχουν ψηφιακές εφαρμογές μέσω των οποίων μπορείτε να πάρετε πληροφόρηση για οτιδήποτε έχει να κάνει με το συμβόλαιο σας. Μια ακόμη συνηθισμένη απορία των ασθενών έχει να κάνει με το δωμάτιο στο οποίο θα παραμείνει μέχρι την έξοδο του ο ασφαλισμένος. Εδώ πάλι κάθε εταιρία έχει το δικό της τρόπο αντιμετώπισης. Έτσι ενώ μπορεί η θέση που σας δίνει το συμβόλαιο σας να είναι Α , η ανάνηψη να γίνει σε οποιοδήποτε δωμάτιο προβλέπει το συμβόλαιο, που μπορεί να είναι πχ και δίκλινο. Υπάρχει γενικά η αντίληψη ότι αυτό το καθορίζει το νοσοκομείο, ωστόσο το νοσοκομείο κανονίζει το δωμάτιο μόνο κατά το στάδιο της πρώιμης ανάνηψης. Στη συνέχεια ο κάθε ασφαλισμένος μπορεί να επιλέξει δωμάτιο και αν η θέση που επέλεξε είναι ανώτερη από αυτή που δικαιούται, θα κληθεί να πληρώσει τη διαφορά. Έτσι λοιπόν παρά το γεγονός ότι η νοσηλείας μια ημέρας θεωρείται μια εύκολη υπόθεση, το καλύτερο που έχει να κάνει ένας ασθενής είναι να ενημερώσει τον Ασφαλιστικό του Διαμεσολαβητή εγκαίρως για να έχει τη νοσηλεία που επιθυμεί, χωρίς άγχος. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 26/11/2025 - 09:26 Πλημμύρες και καταστροφές - Πόσους πελάτες πρέπει να ενημερώνουμε την ημέρα για να νιώθουμε καλά;
Λάουρα Σταυρίδου, 24/11/2025 - 09:38 Περισσότερη στοχευμένη εξυπηρέτηση και λιγότερο media - Η ισορροπία θα φέρει το αποτέλεσμα
Λάουρα Σταυρίδου, 21/11/2025 - 09:21 Καταιγίδες, πλημμύρες και παθητική ανάληψη κινδύνου - Ενημερώστε τους!
4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση! Ανασφάλιστες έναντι φυσικών καταστροφών παραμένουν περισσότερες από 60.000 επιχειρήσεις παρά τις διοικητικές κυρώσεις και τα πρόστιμα σε περίπτωση μη συμμόρφωσης. Δεδομένου... Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44
Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε; Σε ισχύ είναι μια κάλυψη η οποία προβλέπεται από συμβόλαιο που έχει πληρωθεί. Ωστόσο στους Γενικούς Όρους ορισμένων Ασφαλιστικών εταιριών οι... Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35
Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α; Θυμίζουμε πως η έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ, για ασφαλισμένες κατοικίες έναντι φυσικών φαινομένων, ανέρχεται σε 20% όταν η φορολογητέα αξία είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50