Λάουρα Σταυρίδου, 22/4/2024 - 08:53 facebook twitter linkedin Αξίζει να πληρώνει κανείς Ασφάλιση για πατίνι; Λάουρα Σταυρίδου, 22/4/2024 facebook twitter linkedin Με αφορμή τα δυο ατυχήματα που συνέβησαν το Σαββατοκύριακο, στα οποία ενεπλάκησαν πατίνια, ας δούμε μερικά στοιχειώδη ζητήματα για τη κυκλοφορία τους. Μέχρι προσφάτως ο ΚΟΚ δεν έκανε καμία αναφορά για τις υποχρεώσεις που έχει ο κάτοχος και χρήστης ενός πατινιού. Ωστόσο το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, μετά την ραγδαία αύξηση της κυκλοφορίας των Ελαφρών Προσωπικών Ηλεκτρικών Οχημάτων -ΕΠΗΟ στην Ελλάδα, τροποποίησε πρόσφατα το Άρθρο 20 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, θεσπίζοντας κανόνες για τους χρήστες και αυτών των οχημάτων. Σύμφωνα με τους νέους κανόνες η μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι τα 25 χλμ./ώρα, οπότε δεν επιτρέπεται να κινούνται σε οδούς που έχουν όριο ταχύτητας πάνω από 50χλμ./ώρα. Οι χρήστες απαγορεύεται να έχουν ακουστικά στα αυτιά τους, να μιλάνε στο κινητό τηλέφωνο και απαγορεύεται να μεταφέρουν δεύτερο ατόμο. Φυσικά σε περίπτωση παρανομίας υπάρχουν πρόστιμα τα οποία φθάνουν ως 200€. Το σημαντικό όμως που θα πρέπει να γνωρίζουν οι χρήστες των πατινιών, είναι πως φέρουν αστική ευθύνη από τη κυκλοφορία τους. Δηλαδή σε περίπτωση που κάποιος τραυματιστεί ή ακόμα και πεθάνει, ο χρήστης φέρει ευθύνη. Ανεξάρτητα λοιπόν από το εάν η ασφάλιση είναι υποχρεωτική ή όχι, η ευθύνη είναι υπαρκτή. Τα ασφαλιστήρια που υπάρχουν στην ασφαλιστική αγορά, είναι εξαιρετικά προσιτά και καλύπτουν χρήστες από 12 ετών με το μεγαλύτερο κόστος να κυμαίνεται στα 50€ ετησίως για ιδιωτική χρήση. Καλό είναι να σκεφτεί η οικογένεια του ανήλικου που έχει ένα πατίνι, ο έφηβος ή νεαρός οδηγός, πως αν συμβεί ένα ατύχημα, ακόμα και μικρό, θα υπάρχει οικονομική αξίωση, η οποία σε καμία περίπτωση δεν θα είναι μικρότερη από 50€. Μιλήστε με τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή, ο οποίος μπορεί να μη γνωρίζει ότι υπάρχει χρήστης με πατίνι στην οικογένεια. Επίσης κάθε Διαμεσολαβητής, καλό θα ήταν να ρωτήσει κάθε οικογένεια που ασφαλίζει, μήπως τυχόν έχουν κάποιο ΕΠΗΟ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 18/11/2025 - 09:44 4 έτοιμες ιδέες email, προς επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση!
Λάουρα Σταυρίδου, 14/11/2025 - 09:35 Πότε μια «εν ισχύ» κάλυψη αυτοκινήτου μπορεί να μην αποζημιώσει και τι μπορούμε να κάνουμε για να το αποφύγουμε;
Λάουρα Σταυρίδου, 12/11/2025 - 09:45 Επικαρπωτής και ψιλός κύριος - Ποιος πρέπει να είναι συμβαλλόμενος για την έκπτωση στον ΕΝ.Φ.Ι.Α;
Πόσο απέχει από την επιτυχία ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής; Ναι η απόσταση από την επιτυχία μπορεί να μετρηθεί και είναι…τρείς απαντήσεις μακριά. Συγκεκριμένα είναι οι απαντήσεις στις παρακάτω ερωτήσεις: Επικοινώνησα σήμερα... Λάουρα Σταυρίδου, 10/11/2025 - 09:18
Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα; Είναι πολύ συχνό το φαινόμενο, ένας συνάδελφος να περιμένει με αγωνία να κλείσει μια «μεγάλη» δουλειά ή να κλείσει μια... Λάουρα Σταυρίδου, 07/11/2025 - 08:52
Αύξηση ασφαλίστρων και…αύξηση αντιρρήσεων. Πως τις διαχειριζόμαστε; Όταν αυξάνεται το ασφάλιστρο, κάθε πελάτης βιώνει δυσαρέσκεια και πολλές φορές την εκφράζει έντονα. Κανόνας νούμερο ένα: Κάθε ένας από εμάς... Λάουρα Σταυρίδου, 04/11/2025 - 08:50
Ζημιά στον γείτονα από νερά πυρόσβεσης - Πως καλύπτεται; Με αφορμή ένα περιστατικό, κατά το οποίο τα νερά πυρόσβεσης από φωτιά που δημιουργήθηκε σε διαμέρισμα τρίτου ορόφου, προκάλεσαν εκτεταμένες... Λάουρα Σταυρίδου, 03/11/2025 - 09:00
Σημαντική η εμπειρία πελάτη αλλά ας μη ξεχνάμε και την εμπειρία του συνεργάτη ασφαλιστικού διαμεσολαβητή! Customer experience - CX, είναι η συνολική αντίληψη που έχει ένας πελάτης για μια εταιρεία, η οποία διαμορφώνεται μέσω κάθε... Λάουρα Σταυρίδου, 31/10/2025 - 09:34
Ασφάλιση Ευθύνης Ανελκυστήρων: Ποια η διαφορά με την Αστική Ευθύνη Διαχείρισης; Η ηλεκτρονική απογραφή όλων των ανελκυστήρων (ιδιωτικών και δημόσιων) στο Εθνικό Μητρώο Ανελκυστήρων είναι υποχρεωτική, με καταληκτική προθεσμία 30 Νοεμβρίου... Λάουρα Σταυρίδου, 30/10/2025 - 08:52