Λάουρα Σταυρίδου, 10/3/2023 - 09:08 facebook twitter linkedin Χαρτοφυλάκιο - Τι γνωρίζετε για τους ήδη πελάτες σας; Λάουρα Σταυρίδου, 10/3/2023 facebook twitter linkedin Δέκα πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τους πελάτες σας: Είναι πολύ σημαντικό για την αξιοποίηση του χαρτοφυλακίου σας, να έχετε λεπτομερή γνώση για τους ανθρώπους και τις εταιρίες που το απαρτίζουν. Ο χρόνος όμως πετάει, χανόμαστε στην καθημερινότητα και πολλές φορές τα πράγματα που αλλάζουν, μας ξεπερνάνε. Ποιοι είναι ακριβώς; Χρειάζεται να γνωρίζουμε δημογραφικά στοιχεία. Αν και φαίνεται απλό, πολλές φορές πελάτες μας χώρισαν και δεν το ξέραμε ή άλλαξαν επάγγελμα. Εάν πουλάτε απευθείας σε ιδιώτες, καταχωρίστε το φύλο, την ηλικία, την οικογενειακή κατάσταση και το επάγγελμα των πελατών σας. Εάν πουλάτε σε άλλες επιχειρήσεις, μάθετε τι μέγεθος και είδος επιχείρησης είναι. Για παράδειγμα, είναι μια μικρή ιδιωτική εταιρεία ή άλλαξε μορφή και αναπτύχθηκε; Γνωρίζετε τι κάνουν; Εάν πουλάτε απευθείας σε ιδιώτες, αξίζει να γνωρίζετε τα επαγγέλματα και τα ενδιαφέροντά τους. Εάν πουλάτε σε άλλες επιχειρήσεις, βοηθάει να κατανοήσετε τι προσπαθεί να επιτύχει η επιχείρησή τους. Γιατί αγοράζουν και γιατί δεν αγοράζουν; Εάν γνωρίζετε γιατί οι πελάτες αγοράζουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, είναι πιο εύκολο να ταιριάξετε τις ανάγκες τους με τα οφέλη που μπορεί να προσφέρει η επιχείρησή σας, καθώς εξελίσσονται και αυτοί και εσείς. Έχετε κάνει συγκεκριμένες προτάσεις που απορρίφθηκαν για συγκεκριμένους λόγους; Μήπως ο λόγος άλλαξε; Πότε αγοράζουν; Εάν προσεγγίσετε έναν πελάτη ακριβώς τη στιγμή που θέλει να αγοράσει, θα αυξήσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Πχ αν ένας πελάτης σας ασχολείται με τα τουριστικά, σίγουρα η περίοδος που ακολουθεί το καλοκαίρι είναι πιο ιδανική για να επενδύσει σε ένα αποταμιευτικό. Πώς αγοράζουν; Για παράδειγμα, κάποιοι προτιμούν να αγοράζουν από έναν ιστότοπο, ενώ άλλοι προτιμούν μια συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο. Δυνητικοί πελάτες είναι και τα παιδιά των πελατών σας. Κάντε μια μικρή έρευνα. Προτιμούν να ενημερώνονται διαδικτυακά και να αγοράζουν με προσωπική επαφή; Προτιμούν να συνεργαστούν με τον σύμβουλο των γονέων τους; Όσο περισσότερα μάθετε από μια μικρή έρευνα, τόσο πιο εύκολα θα προσαρμόσετε τη στρατηγική σας. Πόσα χρήματα έχουν; Θα έχετε μεγαλύτερη επιτυχία εάν μπορέσετε να ταιριάξετε αυτό που προσφέρετε με αυτό που γνωρίζετε ότι ο πελάτης σας μπορεί να αντέξει οικονομικά. Το σημαντικό που πρέπει να θυμάστε είναι πως δεν σας ενδιαφέρει το πόσα βγάζουν, αλλά πόσα τους μένουν. Με λίγα λόγια το «διαθέσιμο προς επένδυση εισόδημα». Μήπως έχουν ακίνητα που νοικιάζουν; Μερίδια σε επιχείρηση; Ελιές; Πραγματικά είναι ένα δύσκολο θέμα συζήτησης, αλλά θυμίστε τους πως εσείς δεν είστε εφορία. Ότι κάνετε το κάνετε για να προστατέψετε τη ροή κάθε εισοδήματος. Τι τους κάνει να νιώθουν καλά όταν αγοράζουν; Αν ξέρετε τι είναι αυτό που τους κινητοποιεί να αγοράσουν, μπορείτε να φτιάξετε τα «πυρηνικά σας επιχειρήματα». Δηλαδή επιχειρήματα που στοχεύουν στο κέντρο των αποφάσεων τους. Πχ τους αρέσει να κάνουν μια έξυπνη κίνηση; Μήπως προτιμούν να φροντίζουν και να προστατεύουν; Μήπως θέλουν να έχουν τον έλεγχο σε όλα ακόμα και σε έκτακτες εκροές; Μια χαλαρή συζήτηση μπορεί να σας αποκαλύψει πολλά για τη προσωπικότητα του ατόμου. Τι περιμένουν από εσάς; Για παράδειγμα, εάν οι πελάτες σας περιμένουν να είστε συνεπής και δεν τους απογοητεύετε, θα κερδίσετε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις. Προτιμούν την συμβουλή σας ή να διεκδικήσετε τα συμφέροντα τους σε μια αποζημίωση; Θέλουν να είστε υπομονετικός και επεξηγηματικός ή συνοπτικός και σαφής; Τι σκέφτονται για εσάς; Ένα πολύ δύσκολο κομμάτι,, καθώς πολλές φορές νομίζουμε πως έχουμε διαφορετική εικόνα από ότι στην πραγματικότητα έχουμε. Ρωτήστε τους οικείους σας τι εικόνα βγάζετε προς τα έξω. Μήπως είστε υπερβολικά μαχητικός; Μήπως δαπανάτε πολύ χρόνο από αυτό που είναι διατεθειμένοι να σας δώσουν; Εάν οι πελάτες σας απολαμβάνουν να συναλλάσσονται μαζί σας, είναι πιθανό να αγοράσουν περισσότερο από εσάς και να σας συστήσουν. Μπορείτε να αντιμετωπίσετε προβλήματα που έχουν οι πελάτες μαζί σας μόνο εάν γνωρίζετε ποια είναι, γι αυτό μη διστάσετε να ρωτήσετε ανθρώπους που σας αγαπούν. Τι πιστεύουν για τους ανταγωνιστές σας; Εάν γνωρίζετε πώς βλέπουν οι πελάτες σας τον ανταγωνισμό σας, έχετε πολύ περισσότερες πιθανότητες να παραμείνετε μπροστά. Μήπως οι πελάτες σας έχουν αρκετά συμβόλαια και σε άλλους διαμεσολαβητές; Ίσως απλώς δεν τα προτείνατε ή μπορεί οι πελάτες σας να πίστευαν ότι δεν τα διαθέτετε. Σε κάθε περίπτωση έσω της εξυπηρέτησης, αν είστε καλά προετοιμασμένοι, θα συλλέξετε τις πληροφορίες που χρειάζεστε! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 17/12/2025 - 09:17 Τρείς διαφορετικές προσεγγίσεις για το προσωπικό ατύχημα εντός οικίας!
Λάουρα Σταυρίδου, 16/12/2025 - 09:51 Ασφάλεια Απώλειας Εισοδήματος - Μια κάλυψη βασική για το 72,5% των εργαζομένων!
Προνόμια υγείας και πρωτοβάθμια περίθαλψη - Τι διαφορά έχουν και πως λειτουργούν; Τα προνόμια υγείας δεν είναι ασφαλιστικά προγράμματα, είναι συμφωνίες που έχουν κάνει οι Ασφαλιστικές εταιρίες με ιδιωτικά νοσοκομεία και διαγνωστικά... Λάουρα Σταυρίδου, 12/12/2025 - 09:16
Τι είναι τα Προνόμια Υγείας που ωφελούν τόσο πολύ τους ασφαλισμένους; Τα προνόμια υγείας είναι πρόσθετες παροχές που δίνονται στους ασφαλισμένους που έχουν προγράμματα υγείας. Τις περισσότερες φορές δεν είναι καθαρά ασφαλιστικό... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2025 - 09:07
Τι περιλαμβάνει η κάλυψη «Απώλεια Ενοικίων»; Ας δούμε τις Interamerican, Eurolife και Μινέττα Σε πολλά Ασφαλιστήρια συμβόλαια κατοικίας συναντάμε την κάλυψη της Απώλειας Ενοικίων. Κάθε εταιρία έχει τις δικές της προϋποθέσεις και εξαιρέσεις. Για... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2025 - 10:28
Πως αποζημιώνεται η φωτιά σε κατοικία που ξεκίνησε από τζάκι; Στα παλαιότερα συμβόλαια συναντούσαμε πολύ συχνά τη διάκριση μεταξύ φιλικής και εχθρικής φωτιάς. Ως φιλική φωτιά χαρακτηρίζεται η φωτιά που περιορίζεται... Λάουρα Σταυρίδου, 08/12/2025 - 09:54
Κεραυνοθύελλες: Καλύψεις που συναντάμε στις Interlife, Ατλαντική και Υδρόγειο! Ένα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα είναι οι κεραυνοθύελλες. Απίστευτος αριθμός κεραυνών πλήττει ορισμένες περιοχές κατά τη διάρκεια μιας καταιγίδας. Οι... Λάουρα Σταυρίδου, 05/12/2025 - 09:33
Επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα - Ιδιαίτερες καλύψεις από τις Syndea, Hellas Direct και Μινέττα Τα ακραία φαινόμενα είναι πλέον παγκόσμιο θέμα, με τη πλημμύρα να μετέχει στο μεγαλύτερο ποσοστό των ζημιών, προκαλώντας τεράστιες καταστροφές... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2025 - 09:26