Nextdeal newsroom, 24/3/2011 - 12:57 facebook twitter linkedin Μάχες γύρω από την ΑΣΠΙΔΑ Nextdeal newsroom, 24/3/2011 facebook twitter linkedin Το θέμα της Ασπίς Πρόνοια και των ασφαλισμένων παραμένει στην επικαιρότητα 18 μήνες μετά το κλείσιμο της εταιρίας, ενώ δεν σταματούν και οι πρωτοβουλίες-διαμαρτυρίες φορέων και πολιτών που το www.nextdeal.gr δημοσιεύει. Με ανακοίνωση της η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων έστειλε υπόμνημα στον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου ζητώντας λύση για αυτούς τους ανθρώπους "θύματα", όπως αναφέρει των ασφαλιστικών εταιρειών, Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value. Παράλληλα ο ασφαλιστικός σύμβουλος Ευτύχιος Γεωργακάκης από το Καστέλλι Κισσάμου Χανίων σε επιστολή του προς το www.nextdeal.gr σημειώνει την αδιαφορία των αρμοδίων, ενώ στον αντίποδα ο δικηγόρος Ιωάννης Αλετράς της εταιρίας ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ, επισημαίνει την έναρξη της διαδικασίας για την επιστροφή τουλάχιστον του 80% του κεφαλαίου των τίτλων των ομολογιών. Διαβάστε αναλυτικά τις πρωοβουλίες-διαμαρτυρίες:1. Δηλώσεις του δικηγόρου Αλετρά Ιωάννη για τους δικαιούχους της Aspis Capital « Η μέχρι σήμερα θετική ανταπόκριση των ομολογιούχων της ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ στην πρόταση εξασφάλισης τους από την εταιρία και η ολοκλήρωση της διαδικασίας από τους πρώτους ομολογιούχους, αντανακλά την αρτιότητα και την αξιοπιστία της πρότασης της ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ. Η πρόθεση της εταιρίας για την επίλυση του θέματος αποδεικνύεται έμπρακτα από την υλοποίηση όσων ανακοίνωσε καθώς και από την προσφορά πρόσθετης εμπράγματης εξασφάλισης (προσημείωσης) όπου αυτό νομικά μας επιτρέπεται.» Αυτά δήλωσε ο δικηγόρος της εταιρίας ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ, Ιωάννης Αλετράς, σχολιάζοντας την έναρξη της διαδικασίας για την επιστροφή τουλάχιστον του 80% του κεφαλαίου των τίτλων των ομολογιών, όπως πρόσφατα ενημέρωσε και μέσω ειδικών ανακοινώσεων η εταιρία. Η πρωτοβουλία αυτή της ΑΣΠΙΣ ΚΑΠΙΤΑΛ είχε ιδιαίτερα θετική ανταπόκριση από τους ομολογιούχους δανειστές της, πολλοί από τους οποίους έχουν ήδη προσέλθει και ολοκληρώσει την σχετική διαδικασία εξασφάλισης της απαίτησης τους. Για την συνεχή ενημέρωση των ομολογιούχων δανειστών των ομολογιούχων δανειστών υπάρχει ειδική γραμμή επικοινωνίας της εταιρείας στο τηλέφωνο 210 – 8023838 ενώ τέθηκε σε λειτουργία το ειδικό ενημερωτικό webwebsite (www.aspiscapital.gr) στο οποίο καταγράφονται με λεπτομέρεια όλη διαδικασία και όλα τα νομικά έγγραφα τα οποία απαιτούνται για την ολοκλήρωση της εξασφάλισης. Είναι γνωστό ότι στη διαδικασία τηρείται σειρά προτεραιότητας. 2. Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων"Οι ασφαλισμένοι των Εταιριών "Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value" αιτούν την εφαρμογή των κανόνων μιας ευνομούμενης Πολιτείας δηλώνει η ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Ν. Χανίων η οποία έστειλε υπόμνημα στον Πρωθυπουργό της Χώρας και τον καλεί να πάρει την δέουσα και πρέπουσα στάση , απέναντι σε ανθρώπους "θύματα" των ασφαλιστικών εταιρειών, "Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value. Μεταξύ των άλλων αναφέρει: Αξιότιμε κ.Πρωθυπουργέ,- Δραττόμενοι των λόγων σας, «…μια Κυβέρνηση ή υποκύπτει στα συμφέροντα ή βάζει κανόνες και εγγυάται μια ευνομούμενη πολιτεία» ως Κοινωνικός Φορέας ,που εκπροσωπούμε Χιλιάδες καταναλωτές, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι ,ο σεβασμός της αξίας του ανθρώπου, η προστασία του πολίτη, το Κράτος Δικαίου ,είναι θεμελιώδη Συνταγματικά Δικαιώματα, που έχουν καταπατηθεί, ισοπεδωθεί με την χρήση υστεροβουλιών και παρανόμων μεθοδεύσεων, στα δικαιώματα των ασφαλισμένων πολιτών των εταιρειών "Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value " Επειδή το σκάνδαλο των παραπάνω αναφερομένων εταιρειών, είναι μέγα πολιτικό σκάνδαλο, που στρέφεται αφενός στην οικονομία της κοινωνίας των πολιτών,των αδυνάτων πολιτών, των πολιτών που καθημερινά απευθύνεστε και ζητάτε την οικονομική τους συμμετοχή και την συναίνεσή τους, για να βγει η Χώρα μας από το οικονομικό αδιέξοδο και το "χάος" των ξένων αγορών, αλλά και επειδή αυτή η συμπεριφορά στον ασφαλιστικό κλάδο ,θίγει διαχρονικά τις Κυβερνήσεις που άφησαν "κενά" στην εποπτεία των ασφαλιστικών αγορών, με αποτέλεσμα να υπάρξει εκμετάλλευση, παραπλάνηση και κερδοσκοπία. εις βάρος των καταναλωτών, εμείς ως Φορέας Προστασίας των δικαιωμάτων των καταναλωτών, ενώπιον σας το καταγγέλλουμε ως αδιαφορία και εντόνως διαμαρτυρόμαστε. -Θα μας επιτρέψετε να κάνουμε κατ επανάληψη χρήση του δικού σας λόγου, " η ανομία θα παταχθεί ",μας βρίσκουν σύμμαχους τα λόγια σας ,αρκεί να γίνουν πράξεις, εις όφελος της κοινωνίας των πολιτών και σας καλούμε στο θέμα των ασφαλισμένων καταναλωτών , των εταιρειών "Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value" ,που τα δικαιώματα τους ξαφνικά ισοπεδώθηκαν, να το επιληφθείτε προσωπικά, φέρνοντας νέα Νομοθεσία, που θα προσφέρει δικαίωση στους πολίτες ασφαλισμένους, που είδαν ξαφνικά μπροστά τους ένα "τσουνάμι" να εξαφανίζει όνειρα και οικονομίες μιας ζωής .Οι πολίτες αυτοί ζημιώθηκαν και ενώ έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος, από το κλείσιμο των εταιρειών αυτών, καμία έγνοια από την επίσημη πολιτεία, καμία αποζημίωση, παραμένει η κατάσταση τραγική, με τους ασφαλισμένους να πέφτουν θύματα εκ νέου, σε ανθρώπους ξένους από την Πολιτεία, πουλώντας τους την "ελπίδα" με νέα οικονομική αφαίμαξη , που οι ασφαλισμένοι ανυποψίαστοι , απογοητευμένοι ,απλόχερα αγοράζουν, προσπαθώντας να βρουν την στήριξη που εσείς θα έπρεπε να είχατε δώσει, είτε ηθικά, είτε με την αρμόζουσα Νομοθεσία, αλλά και οικονομικά,καθώς δεν θα πρέπει να αποποιείστε την ευθύνη που σαν Πολιτεία έχετε. -Η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Ν.Χανίων, ως Κοινωνική Οργάνωση, που μάχεται για τα δικαιώματα των Καταναλωτών,ζητάει άμεση δικαίωση και αποζημίωση των 300.000 καταναλωτών ,που πλήγηκαν από την άρση των αδειών των δύο ασφαλιστικών εταιρειών και που των περισσοτέρων καταναλωτών,τα συμβόλαια μένουν στον "αέρα" μέχρι σήμερα. Πού είναι η υποσχόμενη αναδοχή εκ μέρους της πολιτείας; Τα αποτελέσματα των εκκαθαρίσεων από τους επόπτες εκκαθαριστές , ακόμα δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, τι περιμένουν; Η Ε.Π.Κ.ΧΑΝ, δεν μπορεί να δεχτεί την αδιαφορία μιας ευνομούμενης πολιτείας, προς πολίτες με σοβαρά προβλήματα υγείας, πολίτες με αναπηρία, αλλά και συνταξιοδοτικά προγράμματα που ήδη έχουν λήξει. Οι άνθρωποι της ασφαλιστικής αγοράς προφανώς και γνωρίζουν ότι, συμβόλαια αδυνάτων πολιτών είναι στα αζήτητα, ενώ σημαντικά συμβόλαια ,έχουν περάσει σε άλλες ασφαλιστικές εταιρείες, αυτούς τους αδύναμους πολίτες τι μέλλει γενέσθαι κ Πρωθυπουργέ; -Καλείστε σήμερα από μας , από εδώ από την Κρήτη, να πάρετε την δέουσα και πρέπουσα στάση ,απέναντι σε ανθρώπους "θύματα" των ασφαλιστικών εταιρειών, "Ασπίς Πρόνοια και Comercial Value ,που αιτούν και απαιτούν, την εφαρμογή των κανόνων μιας ευνομούμενης Πολιτείας ,από ένα Πρωθυπουργό ,που ξέρει όχι απλώς να αρθρώνει λόγια, για να φαίνεται ευχάριστος στους πολίτες που Κυβερνά,αλλά και να είναι δίπλα στους πολίτες ,στους αδικημένους πολίτες στους αδύναμους πολίτες και μαζί με αυτούς, να δίνει την μάχη, για την δικαίωσή των αγώνων τους. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 3. Γεωργακάκης Ευτύχιος, Ασφαλιστικός ΣύμβουλοςΚύριε Σπύρου,Όπως σας έχω πει παρακολουθώ την ιστοσελίδα του next deal καθημερινά και τα θέματα που αναδεικνύετε είναι πολλά και σημαντικά, θέματα τα οποία ζητούνλύση, αλλά δυστυχώς αυτοί που πρέπει να τα λύσουν δεν έχουν ούτε την θέληση, ούτε τη γνώση, ούτε την εμπειρία της πρώτης γραμμής και το βασικότερο τους λείπει είναι η λεγόμενη « τσίπα » και δεν ακούν κανένα γιατί αρκούνται στους παχυλούς μισθούς που εμείς όλοι τους δίνουμε και στο προσωπικό τους γραφείο που εμείς και πάλι το πληρώνουμε.Δεν αναφέρομαι μόνο στους πολιτικούς που είναι για τα γιαούρτια, αλλά και σε θεσμικούς παράγοντες που ενώ είναι υποχρέωση τους να λύσουν το πρόβλημα, επαναπαύονται γιατί έτσι τους βολεύει, θέματα που με μια κίνηση, τώρα που η επιστήμη και η τεχνολογία έχει προχωρήσει, λύνονται όσο αστείο και αν φαίνεται σε μια μέρα. Τα πτυχία που έχουν πάρει, αν μη τι άλλο, στην πραγματικότητα τα χρησιμοποιούν μόνον και μόνον, προκειμένου να βολευτούν κάπου, και μετά στολίζονται με ένα κουστουμάκι και με μία γραβάτα, και το παίζουν μεγάλοι και τρανοί managers και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς . Όμως για όλα φταίει ο λαός, δηλαδή κάθε ένας από μας που δεν ξεσηκωνόμαστε να τους πάρουμε όλους με τις πέτρες. Ψήφισαν τον Νόμο για την ιδιωτική ασφάλιση που εκτός από τα αποταμιευτικά συμβόλαια που εγγυάται μέχρι 30.000 ευρώ ανά πελάτη, όπως και το Θ.Α και Μ.Ο.Α για 60.000 ευρώ, όμως πουθενά δεν αναφέρει ο Νόμος για τους ασφαλισμένους, που σε περίπτωση ανάκλησης λειτουργίας Ασφαλιστικής εταιρίας., το τι θα γίνουν όλοι αυτοί που κατά την διάρκεια του συμβολαίου τους προσβληθήκαν από καρκίνο, ή κάποιο μεγάλο καρδιακό πρόβλημα. Όσον αφορά για τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα, νομίζω ότι πρέπει να υπάρχει ένα σύστημα που να συνδέονται online όλα τα μηχανολογικά γραφεία της χώρας με το Επικουρικό Ταμείο. Όλα αυτά τα πράγματα είναι τόσο απλά και όμως για τους κυρίους αυτούς δεν ιδρώνει το αυτί τους, άραγε τι συμφέροντα κρύβονται. Ως για το θέμα της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ αν και έχουν περάσει 18 ολόκληροι μήνες, υπάρχει πλήρης αδιαφορία, και εάν έλλειπε αυτός ο Σύλλογος ζημιωθέντων που είμαι και μέλος όπως και κάποια περιοδικά, όπως το δικό σας, και οι κινήσεις του δικηγορικού γραφείου κ. ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΥ θα είχε παγώσει εντελώς το ζήτημα. Αίσχος, λυπάμαι πολύ, λυπάμαι που τώρα και 30 χρόνια ενώ έχω αγωνιστεί, έχω παλέψει, έχω δώσει την ψυχή μου, γι’ αυτόν τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, προσφέροντας στους πελάτες μου προγράμματα για μία αξιοπρεπή ζωή. Κάθε μέρα όλο και καινούργια περιστατικά υγείας παρουσιάζονται, Θάνατοι, μόνιμες ανικανότητες και άλλα. Μ.Ο.Α . Οι Νόμοι αλλάζουν από την μια ημέρα στην άλλη, οι υπουργοί έρχονται και παρέρχονται, το Κράτος όμως πρέπει να έχει συνέχεια, αλλά τι συνέχεια που δυστυχώς όπως συμπεραίνω όλο και πηγαίνουμε προς τα πίσω. Ο πρώην υπουργός κ. Παπαθανασίου δηλώνει ότι υπάρχει εγγύηση Δημοσίου, ενώ ο νυν αναφέρει ότι ο Νόμος είναι αντικοινο τικός, ποιους λοιπόν θέλουν κοροϊδεύουν επιτέλους. Ρωτώ ανοικτά τον κάθε υπεύθυνο που αν ήταν ο ίδιος πελάτης στην Ασπίς Πρόνοια για ένα ασφαλιστήριο 100.000 ευρώ για θάνατο ή ΜΟΑ έχοντας ασφαλιστική συνείδηση, αυτή την ασφαλιστική συνείδηση όπως εμείς οι ασφαλιστές στο πεζοδρόμιο, με πολύ κόπο, ζήλο αλλά και υπευθυνότητα του την εμφυτεύσαμε, μη έχοντας άλλους πόρους οικονομικούς μια που το επίσημο κράτος αδυνατούσε ή αδιαφορούσε να τον καλύψει, τι θα γινόταν. Εάν είχε βάλει τις αποταμιεύσεις του μιας ζωής, τι θα ήθελε να γίνει. Ας μας πουν επιτέλους, πως εταιρίες πολύ μεγαλύτερου μεγέθους της Ασπίς Πρόνοια δεν έκλεισαν, στηριζόμενες από τα κράτη τους, ενώ το δικό μας Κράτος που ήταν και που είναι !!! Πρέπει να σερνόμαστε εμείς και οι πελάτες μας στα δικαστήρια τη στιγμή που όλοι οι νομικοί ισχυρίζονται ότι την ευθύνη την έχει αποκλειστικά το Κράτος μας .Το ερώτημα το κάνω μέσω του περιοδικού σας στον Πρωθυπουργό, στο υπουργό και στον υφυπουργό οικονομικών όπως και σε όλους τους υπεύθυνους φορείς της ιδιωτικής ασφάλισης , έστω και αργά ας δώσουν λοιπόν μία δίκαιη λύση, προτού ο Θεσμός κατρακυλήσει εντελώς. Ας το καταλάβουν πια Είναι καιρός οι πραγματικοί υπεύθυνοι, να μη προσπαθούν να μας φορτώνουν ευθύνες, δεν μας ανήκουν, όπως δεν μας ανήκει να κατηγορούμαστε από μερίδα της κοινωνίας όταν κάποιοι άλλοι εν ονόματι της επιβίωσης των ενημερώνουν για ένα θέμα που ούτε το γνωρίζουν και ούτε τους πονάει.Έλεος αρμόδιοι παράγοντες, θεσμικοί και μη, λύσετε πια το πρόβλημα της ΑΣΠΙΣ το τόσο μεγάλο, και τόσο απλό.Ευχαριστώ για την φιλοξενία. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Μαθητές από το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Δήμου Αρταίων!
Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών! Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα (4) αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 14:29 17/4/2024
Απεργία 17 Απριλίου - Πως θα κινηθούν τα ΜΜΜ! Απροσπέλαστο θα είναι σήμερα το κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ με κύριο... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 09:42 17/4/2024