Nextdeal newsroom, 23/3/2011 - 13:55 facebook twitter linkedin Ο Γ. Τζανής μας ξεναγεί στο Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης Nextdeal newsroom, 23/3/2011 facebook twitter linkedin Το ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ που από πολλών ετών στα πλαίσια του Συστήματος Πρασίνων Καρτών εξυπηρετεί τους αυτοκινητιστές που κινούνται πέρα από τα ελληνικά σύνορα και συγχρόνως διακανονίζει ζημιές ξένων αυτοκινήτων στη χώρα, έχει ως σκοπό να διευρύνει το πεδίο δραστηριότητάς του στην προστασία ατόμων που είναι ενδεχόμενο να πέσουν θύματα τροχαίου ατυχήματος εκτός του τόπου κατοικίας τους. Σκοπός των ΓραφείωνΤα Γραφεία και οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις - μέλη τους που έχουν λάβει την άδεια ασφάλισης αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα, αποτελούν την βάση του συστήματος Πρασίνων Καρτών. Χορηγούν στα μέλη τους τις Πράσινες Κάρτες και παρέχουν εγγύηση που εξασφαλίζει την δίκαιη αποζημίωση των ζημιωθέντων τρίτων. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να υπάρχει υποχρεωτική ασφάλιση αστικής ευθύνης από αυτοκίνητα στη χώρα του ατυχήματος. Η ύπαρξη της Πράσινης Κάρτας διευκολύνει τον αυτοκινητιστή σε περίπτωση ατυχήματος σε οποιοδήποτε κράτος του Συστήματος διότι διαπιστώνεται αμέσως η ασφαλιστική του κάλυψη από τον συγκεκριμένο ασφαλιστή και έτσι επιταχύνεται η καταβολή αποζημιώσεως προς τον ζημιωθέντα. Γραφείο Πληρωμών: είναι το Γραφείο το οποίο είναι αρμόδιο για τις Πράσινες Κάρτες που χορηγούν τα μέλη του (ασφαλιστικές επιχειρήσεις) στους ασφαλισμένους τους. Εγγυάται την κάλυψη του ασφαλισμένου σύμφωνα με τη νομοθεσία του τόπου του ατυχήματος, ακόμα και σε περίπτωση μη φερεγγυότητας του ασφαλιστή. Γραφείο Διακανονισμού: είναι το Γραφείο της χώρας του ατυχήματος. Αυτό είναι αρμόδιο για το χειρισμό και διακανονισμό της ζημίας που συνέβη στη χώρα του και προκλήθηκε από όχημα που καλύπτεται από έγκυρη Πράσινη Κάρτα ή έχει πινακίδα κυκλοφορίας κράτους-μέλους του ΕΟΧ. Το Γραφείο αυτό είναι υπεύθυνο να χειριστεί τη ζημία όπως εάν το ασφαλιστήριο συμβόλαιο είχε εκδοθεί από το ίδιο το Γραφείο. Αυτό σημαίνει ότι το Γραφείο διακανονισμού ενεργεί όπως ακριβώς θα ενεργούσε μία ασφαλιστική εταιρία στη χώρα του. Λαμβάνει δηλώσεις ατυχήματος, δικαστικές κλήσεις και αγωγές που αφορούν το ατύχημα, αναλαμβάνει έρευνες και καταβάλλει αποζημιώσεις. Επιπλέον έχει την υποχρέωση να διασφαλίζει τα συμφέροντα του ξένου ασφαλιστή που εξέδωσε την Πράσινη Κάρτα ή το ασφαλιστήριο, όπως θα έκανε εάν το ίδιο είχε εκδώσει τα έγγραφα αυτά. Λίγα λόγια για το Σύστημα Πρασίνων ΚαρτώνΤο σύστημα της Διεθνούς Κάρτας Ασφάλισης Αυτοκινήτων γνωστό και ως σύστημα Πρασίνων Καρτών, ετέθη σε εφαρμογή την 1η Ιανουαρίου 1953, αποσκοπώντας στο να εξυπηρετήσει τους αυτοκινητιστές που ταξιδεύουν δια μέσου των συνόρων περισσοτέρων χωρών, καθώς επίσης και στην προστασία των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων από τους συγκεκριμένους αυτοκινητιστές στη συγκεκριμένη χώρα που ταξιδεύουν, σύμφωνα με τους επιδιωκόμενους βασικούς σκοπούς του συστήματος. Σκοποί του συστήματος είναι: το θύμα ενός τροχαίου ατυχήματος δεν θα πρέπει να βρεθεί σε μειονεκτική θέση για τον λόγο ότι οι σωματικές βλάβες ή οι υλικές ζημίες που του προκλήθηκαν οφείλονται σε ένα αυτοκινητιστή που επισκέπτεται τη χώρα του και όχι σ' ένα αυτοκινητιστή που είναι μόνιμος κάτοικος και οι αυτοκινητιστές που κυκλοφορούν έξω από τα σύνορά τους δεν θα πρέπει να εμποδίζονται στα σύνορα του κάθε κράτους που διασχίζουν, για λόγους που σχετίζονται με την ασφαλιστική τους κάλυψη. Το σύστημα Πρασίνων Καρτών στηρίζεται στην υποχρεωτική ασφάλιση της αστικής ευθύνης των οχημάτων και στην ίδρυση Οργανισμών με το όνομα Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης, αναγνωρισμένων από την Κυβέρνηση του κάθε κράτους που μετέχει στο Σύστημα και τα οποία εκδίδουν διεθνή πιστοποιητικά ασφάλισης για την κάλυψη αποζημιώσεων από σωματικές βλάβες ή ζημίες που προκύπτουν από την κυκλοφορία των αυτοκινήτων σε άλλο κράτος. Τα Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης συνάπτουν μεταξύ τους Συμβάσεις οι οποίες ρυθμίζουν την εφαρμογή του συστήματος πρασίνων καρτών. Πληροφορίες για την Πράσινη ΚάρταΤα Γραφεία Διεθνούς Ασφάλισης εκδίδουν τις πράσινες κάρτες για την κάλυψη των οχημάτων για την κυκλοφορία τους εκτός της χώρας προέλευσής τους. Η γνήσια κάρτα πρέπει να έχει χρώμα πράσινο, να είναι εις διπλούν, να μην υπάρχουν διαγραφές ή ξέσματα (σβησίματα) και να μην έχουν αλλάξει με οποιοδήποτε τρόπο τα στοιχεία της. Οι πράσινες κάρτες έχουν όλες τον ίδιο τύπο που έχει εγκριθεί από τον ΟΗΕ σύμφωνα με τον εγκεκριμένο από την αρμόδια Επιτροπή του ΟΗΕ ομοιόμορφο τύπο της Πράσινης Κάρτας. Τα 30 κράτη-μέλη του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου περιλαμβανομένης και της Ελβετίας, αποτελούν μια εδαφική ενότητα όσον αφορά την ασφάλιση αυτοκινήτων. Για το λόγο αυτό στο έντυπο της Πράσινης Κάρτας εμφανίζονται σε ένα ενιαίο γραμμικό περίγραμμα (Πλαίσιο). Αυτό σημαίνει ότι εάν ο ασφαλιστής ενός τρίτου κράτους που εκδίδει την Πράσινη Κάρτα διαγράψει το διεθνές σήμα κυκλοφορίας ενός εκ των κρατών μελών του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου, είναι ως εάν να τα είχε διαγράψει όλα και το αυτοκίνητο αυτό κατά την είσοδό του στα σύνορα ενός εκ των 30 κρατών του ΕΟΧ, θα πρέπει να συνάψει συνοριακή ασφάλιση η οποία θα ισχύει σε όλα τα κράτη του ΕΟΧ. Αναφορικά με τον Οργανισμό ΑποζημίωσηςΜέχρι τώρα η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν προέβλεπε την προστασία των επισκεπτών - θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων σε άλλες χώρες από την χώρα κατοικίας τους. Μια καινοτομία της Ε.Ε. για την προστασία των θυμάτων από αυτοκινητιστικά ατυχήματα που συμβαίνουν στο εξωτερικό, δηλαδή σε χώρα της Ε.Ε. άλλη από αυτήν της κατοικίας του θύματος, υιοθετήθηκε με τη Οδηγία της Ε.Ε. 2000/26/ΕΚ της γνωστής ως 4ης Οδηγίας Αυτοκινήτων για την προστασία "των επισκεπτών". Η Οδηγία ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το Π.Δ. 10/21.01.2003 (ΦΕΚ Α 17/2003). Με βάση το νομικό πλαίσιο της Οδηγίας το πρόσωπο που ζημιώθηκε σε ατύχημα στο εξωτερικό μπορεί να αξιώσει αποζημίωση για Υλικές Ζημίες ή Σωματικές Βλάβες με βάση τη νομοθεσία της χώρας του ατυχήματος, όταν επιστρέψει στον τόπο της μόνιμης κατοικίας του, στη γλώσσα του και με διαδικασίες στις οποίες είναι εξοικειωμένο. Επίσης κάθε ασφαλιστική εταιρία υποχρεώθηκε να διορίσει έναν Αντιπρόσωπο Ζημιών σε κάθε χώρα της Ε.Ε. για τον διακανονισμό των ζημιών τους. Όλοι οι αντιπρόσωποι ζημιών των εταιριών είναι καταχωρημένοι στα αντίστοιχα κέντρα πληροφοριών στα οποία μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενοι προκειμένου να ενημερώνονται για τον αντιπρόσωπο ζημιών της ασφαλιστικής επιχείρησης στην οποία ήταν ασφαλισμένο το όχημα που τους ζημίωσε. Περισσότερες πληροφορίες για το Γραφείο Διεθνούς Ασφάλισης μπορείτε να δείτε πατώντας εδώ Πηγή πληροφοριών: http://www.mib-hellas.gr Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λαμία: Κάηκε ολοσχερώς το εργοστάσιο που εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών! Ολοκληρωτική ήταν η καταστροφή των εγκαταστάσεων της εταιρείας που φέρεται να εμπλέκεται στην πρόσφατη μαζική δηλητηρίαση μαθητών στη Λαμία, μετά... Nextdeal newsroom, 21/05/2024 - 10:18 21/5/2024
Το 6 ο OCEANMAN Greece | Chania - Crete 2024 προ των πυλών των Χανίων! Σ’ ένα μήνα η ιστορία του OCEANMAN Greece ξαναξεκινά! Μια καινούρια σελίδα στην παγκόσμια ιστορία της, ανοίγει η OCEANMAN Swim, με τον ιδιαίτερα προκλητικό και δυναμικό αγώνα της στα... Nextdeal newsroom, 20/05/2024 - 16:31 20/5/2024