Nextdeal newsroom, 4/3/2011 - 17:09 facebook twitter linkedin Ασφαλιστές αξιοποιήστε το facebook για την ασφάλιση Nextdeal newsroom, 4/3/2011 facebook twitter linkedin Ανεκμετάλλευτο αφήνουν οι ασφαλιστές το όφελος που μπορούν να αποκομίσουν από τα κοινωνικά δίκτυα, περισσότερο γνωστά ως social media. Εν όψει μάλιστα τεραστίων προοπτικών που έχουν ανοιχτεί μέχρι τώρα, οι ασφαλιστές παραμένουν ‘κλειστοί’ στην προοπτική τους να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες ασφαλιστικές υπηρεσίες στο τμήμα μάρκετινγκ, underwriting, και στο τμήμα διαχείρισης απαιτήσεων μέσω των ευκαιριών που του δίνουν τα κοινωνικά δίκτυα. Οι ασφαλιστικές διακινούν τα προϊόντα τους μέσω ανεξάρτητων πρακτόρων, μέσω αποκλειστικών εκπροσώπων, μέσω μεσιτών ή οι ίδιοι πουλώντας κατευθείαν στους καταναλωτές. Οι περισσότεροι τρόποι κατευθείαν πώλησης των ασφαλιστικών περιλαμβάνουν αλληλογραφία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τηλεφωνική εξυπηρέτηση, και ενημέρωση μέσω ίντερνετ. Γιατί μπλοκάρει το θέμαΤο θέμα της χρήσης των κοινωνικών δικτύων από τους ασφαλιστές μπλοκάρει στο ότι τα ασφαλιστικά προϊόντα είναι έτσι σχεδιασμένα, ώστε να είναι αρκετά πολύπλοκα για να γίνουν κατανοητά ή να πουληθούν μέσω των κοινωνικών δικτύων. Κάτι ακόμα που πρέπει να προστεθεί, δεν είναι λίγοι αυτοί οι πράκτορες ή οι μεσίτες που βλέπουν τα δίκτυα αυτά ως απειλή στο να εξαλειφθεί το επάγγελμά τους, άποψη που δημιουργεί πρόβλημα στην αποδοχή των δικτύων από την αγορά ιδιωτικής ασφάλισης.Τα κόστη προϋποθέσεις συμφιλίωσηςΌπως όμως διαμορφώνεται το κόστος λειτουργίας στα τμήματα μάρκετινγκ, και κυρίως για τα προϊόντα ζωής, προκύπτει η ανάγκη για την συμφιλίωση των ασφαλιστών με τα κοινωνικά δίκτυα. Το κόστος για τα πρακτορεία, όπως αυτό διαμορφώνεται μέχρι σήμερα είναι πολύ μεγάλο, αντίθετα το κόστος δαπάνης σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο είναι πολύ χαμηλό. Και, στο σημείο αυτό θα πρέπει να σημειωθεί ότι για το μάρκετινγκ, η σχέση κόστους και αποδοτικότητας είναι ζωτικής σημασίας. Σήμερα οι περισσότεροι εν δυνάμει πελάτες αναζητούν μέσω διαδικτύου την ασφάλιση που επιθυμούν να αγοράσουν και όταν εντοπίσουν τι ακριβώς ταιριάζει στις ανάγκες τους, τότε έρχονται σε επαφή με τους πράκτορες ή τους μεσίτες για να ολοκληρώσουν την πώληση, σε ό,τι αφορά τα προϊόντα ζωής. Και αυτό φυσικά είναι μια μεγάλη αλήθεια καθώς τα συγκεκριμένα ασφαλιστικά προϊόντα είναι περίπλοκα σε σχέση με τις καλύψεις που παρέχονται από τον κλάδο αυτοκινήτου. Με τα κοινωνικά δίκτυα, οι πολίτες έχουν την δυνατότητα να πάρουν γρήγορες απαντήσεις και εικόνα των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν σε ό,τι αφορά την απόδοση τους, την τιμή τους κτλ από τους ήδη κατόχους των προϊόντων αυτών που είναι και χρήστες των δικτύων. Με βάση αυτά, τα κοινωνικά δίκτυα έχουν την δύναμη να αναδιαρθρώσουν τα κόστη του μάρκετινγκ, εισάγοντας νέες μεθόδους διανομής των προϊόντων. Ο εν δυνάμει πελάτης, του σήμερα θα είναι περισσότερο διατεθειμένος να προβεί στην αγορά ενός προϊόντος όταν θα έχει κάποιον απέναντί του που το χρησιμοποιεί και του μιλήσει πραγματικά για τα αληθινά χαρακτηριστικά του προϊόντος από ότι να πάει να ακούσει τις συμβουλές ενός πράκτορα ή ενός μεσίτη. Ιδιαίτερα μάλιστα όταν η νέα γενιά παίρνει αποφάσεις και κινείται μέσω των δικτύων αυτών. Τα δυνατά σημεία και τα οφέλη Τα δυνατά σημεία της χρήσης των κοινωνικών δικτύων είναι η ταχύτητα στην απάντηση, η φερεγγυότητα αυτού που απαντά μια και υπάρχουν συστάσεις, η ανοικτή επικοινωνία με κατόχους συμβολαίων αλλά και η ευκολία στην ολοκλήρωση της πώλησης μέσω smartphone apps.Τα οφέλη είναι εξοικονόμηση χρόνου και κόστους. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 19/4/2024 Μαθητές από το Χαλκιόπουλο Αιτωλοακαρνανίας στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Δήμου Αρταίων!
Η AEGEAN επενδύει σε 4 νέα Airbus A321neo με σημαντικά μεγαλύτερη εμβέλεια και νέα ειδικά διαμορφωμένη καμπίνα επιβατών! Η AEGEAN ανακοινώνει τη στρατηγική της απόφαση να επενδύσει σε, αρχικά, τέσσερα (4) αεροσκάφη μιας «ειδικά διαμορφωμένης», αναβαθμισμένης, έκδοσης των... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 14:29 17/4/2024
Απεργία 17 Απριλίου - Πως θα κινηθούν τα ΜΜΜ! Απροσπέλαστο θα είναι σήμερα το κέντρο της Αθήνας, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής απεργίας που διοργανώνουν ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ με κύριο... Nextdeal newsroom, 17/04/2024 - 09:42 17/4/2024