Nextdeal newsroom, 28/2/2011 - 11:30 facebook twitter linkedin Εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali Nextdeal newsroom, 28/2/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος Generali με το δυναμικό επαγγελματισμό ο οποίος τον διακρίνει, πλαισιώνει τον πελάτη του με ένα δίκτυο υπηρεσιών, στην επιδίωξή του να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση. Ωθούμενος από την ανθρωποκεντρική αντίληψή του βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους με την προαγωγή μιας υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας, για την υποστήριξη των ερωτήσεών τους. Στη Generali οι καταναλωτές μπορούν να βρουν επεξηγήσεις για τα στοιχεία του συμβολαίου τους και τη συμπλήρωση του εντύπου "Φιλικού Διακανονισμού", όπως και επεξηγήσεις σε άλλες πιθανές απορίες τους. Το Generali Call Center είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. e-mail [email protected]. Tηλ.: 210-8096400 Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: Η αντίστροφη μέτρηση για την ILA Berlin 2024 έχει ξεκινήσει - 5 έως 9 Ιουνίου η φετινή διοργάνωση!
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας στα βραβεία Routes Europe 2024! Κεντρική φωτογραφία: Η νικήτρια ομάδα του αεροδρομίου της Αθήνας! Από αριστερά: Λεωνίδας Ραυτόπουλος, Ελπινίκη Πέτρου, Τζένη Βαλλιάνου, Ιωάννα Παπαδοπούλου, Γιάννης Νόβας Στην... Nextdeal newsroom, 25/04/2024 - 12:46 25/4/2024
Πλαγίως: Τα likes βγάζουν υποψήφιους ευρωβουλευτές Κάθε μέρα που περνάει, όλο και κάποιος υποψήφιος, ανθυποψήφιος, ή επιλαχών στις λίστες των Ευρωεκλογών, λέει, ή κάνει μια χοντράδα... Πλαγίως, 24/04/2024 - 08:57 24/4/2024