Nextdeal newsroom, 28/2/2011 - 11:30 facebook twitter linkedin Εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali Nextdeal newsroom, 28/2/2011 facebook twitter linkedin Ο Όμιλος Generali με το δυναμικό επαγγελματισμό ο οποίος τον διακρίνει, πλαισιώνει τον πελάτη του με ένα δίκτυο υπηρεσιών, στην επιδίωξή του να προσφέρει άρτια εξυπηρέτηση. Ωθούμενος από την ανθρωποκεντρική αντίληψή του βρίσκεται κοντά στους ασφαλισμένους με την προαγωγή μιας υπηρεσίας αμφίδρομης επικοινωνίας, για την υποστήριξη των ερωτήσεών τους. Στη Generali οι καταναλωτές μπορούν να βρουν επεξηγήσεις για τα στοιχεία του συμβολαίου τους και τη συμπλήρωση του εντύπου "Φιλικού Διακανονισμού", όπως και επεξηγήσεις σε άλλες πιθανές απορίες τους. Το Generali Call Center είναι δίπλα στον ασφαλισμένο 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα. e-mail [email protected]. Tηλ.: 210-8096400 Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την εξυπηρέτηση πελατών από τη Generali οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 30/5/2025 Κ. Κυρανάκης: Αποφασισμένοι να δράσουμε για τη μείωση των θανατηφόρων τροχαίων ακόμη κι αν τα μέτρα είναι αντιδημοφιλή
Την Τρίτη ανοίγει η πλατφόρμα για τη δήλωση του προσωπικού αριθμού Η τακτοποίηση των μητρώων του κράτους θα επιτευχθεί με τον προσωπικό αριθμό, ο οποίος θα κάνει «επίσημη πρώτη», την Τρίτη... Nextdeal newsroom, 29/05/2025 - 10:55 29/5/2025
Σοφία Ζαχαράκη: Κάνουμε το επόμενο βήμα για την αναβάθμιση λειτουργίας του ΚΕΔΑΣΥ και των υπηρεσιών προς κάθε οικογένεια - Νέα ψηφιακή πλατφόρμα για απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών Στη δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία θα εκσυγχρονίσει τη λειτουργία των Κέντρων Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) προχωρά το... Nextdeal newsroom, 28/05/2025 - 15:34 28/5/2025