Nextdeal newsroom, 19/11/2010 - 15:32 facebook twitter linkedin Τι θέλουν να μάθουν Γερμανοί και Γάλλοι από το www.nextdeal.gr; Nextdeal newsroom, 19/11/2010 facebook twitter linkedin Πρωί-πρωί σήμερα 19-11-2010 εκεί που έπινα τον καφέ μου και διάβαζα στον υπολογιστή μου τα πολιτικά νέα της ημέρας και τα ασφαλιστικά παρατήρησα με έκπληξη ότι στο www.nextdeal.gr είχαν «μπει» μόνοι τους να μάθουν Ελληνικά Ασφαλιστικά νέα από διάφορες χώρες «άγνωστοι» σε εμάς αναγνώστες.Η περιέργεια με οδήγησε να ψάξω λίγο περισσότερο στο από ποιες χώρες «μπαίνουν» στο www.nextdeal.gr. Κοίταξα ημέρα, μήνα, έτος και διαπίστωσα ότι στον τελευταίο μήνα «μπήκαν» αναγνώστες από 62 χώρες. Ένα χρόνο πίσω, Νοέμβριος 2010-Νοέμβριος 2009 μπήκαν επισκέπτες από 98 χώρες-επικράτειες. Ξαφνικά συνειδητοποίησα ότι οι ευθύνες των συνεργατών μου και εμένα είναι μεγαλύτερες ακόμα από ό,τι νομίζαμε στο ξεκίνημα.Οι περισσότερες επισκέψεις έγιναν από Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, ΗΠΑ, Βέλγιο, Ολλανδία, Δανία, Κύπρο, Ελβετία, Ιταλία….με σειρά.Αναρωτήθηκα τι να θέλουν άραγε όλοι αυτοί; Ενδιαφέρονται για εξαγορές, για τις εταιρείες τους, για την ΑΣΠΙΔΑ, για πωλήσεις; Για όλα, για κάτι, για τίποτε; Είναι καταναλωτές; Είναι «διαπλεκόμενοι»; Είναι δικηγόροι; Είναι επενδυτές; Ό,τι και αν είναι εκείνο που έχει σημασία είναι ότι το www.nextdeal.gr είναι μια βρυσούλα με πεντακάθαρο νερό ενημέρωσης «καταναλωτών» ασφαλιστικών προϊόντων είτε είναι ασφαλιστές είτε τρίτοι. Οι αξιόλογοι συνεργάτες του «Next Deal» είναι εκεί για να δίνουν έγκαιρη ενημέρωση αφού κάθε ώρα, τη στιγμή που γίνεται κάτι το ανεβάζουν και αυτό γίνεται όλη την ημέρα. Δεν «κάνουν» ένα κλικ μια φορά την ημέρα. Δεν κάνουν αποστολή 2-3 θέματα και τέλος… άντε αύριο πάλι. Συνεχώς up date ενημερώνουν. Παρατηρώ αυτούς που μας «αντιγράφουν» πότε ανεβάζουν τα θέματα. Παρατηρώ το «δαγκωμένο μήλο» ότι το μεγαλύτερο μέρος του είναι θέματά μας… Βέβαια η αντιγραφή δεν είναι δημιουργία και δε συμφωνώ να «κλέβουν» κάποιοι πνευματικά δικαιώματα των συνεργατών του www.nextdeal.gr. Ευχαριστούμε όλους εκείνους που συνεργαζόμαστε για να ανέβει η «καλή εικόνα» της Ελληνικής Ασφ. Αγοράς. Έχουμε μεγάλο δρόμο, είναι δύσκολες οι εποχές και οι ασφαλιστές μας θέλουν αλήθειες και όχι προπαγάνδες. Η εκπαίδευση των ασφαλιστών είναι πολύ κάτω του επιτρεπτού… Το παιγνίδι της παραπλάνησης, της ψευτιάς, του «ντοπαρίσματος» της μισής αλήθειας, μονόπλευρης, εταιρικής, προϊοντικής εκπαίδευσης ΔΕΝ ΤΙΜΑ τον Έλληνα Ασφαλιστή. Το www.nextdeal.gr γνωρίζει ότι το παρόν και το μέλλον κερδίζεται με ιδρώτα, αλήθεια, γνώσεις, πληροφόρηση και επαγγελματισμό. Οι «ξένοι» μας παρακολουθούν και γνωρίζουν καλά τα πάντα…Η λέξη «ασφάλιση» είναι ιερή λέξη για όσους παθαίνουν ζημιά και θέλει πολύ προσοχή από αυτούς που τη χρησιμοποιούν…Στα «Ψιλά γράμματα» των συμβολαίων οι ενώσεις καταναλωτών θα προσέχουν περισσότερο στο μέλλον.Το ίδιο θα κάνουν και για τους φορείς ενημέρωσης. Οι Γάλλοι και Γερμανοί ίσως ψάχνουν και αυτό και μου φέρνουν στο νου ένα «λάθος» του ΝΑΙ στο ξεκίνημά του εκεί αρχές του 1990. Είχα εξασφαλίσει μια διαφήμιση της ALLIANZ και μέσα στα πολλά που έπρεπε να προσέξω την ποιότητα του χαρτιού, το καλό τύπωμα, την καθαρότητα της σελίδας κλπ. Άπειρος και ερασιτέχνης σ’ αυτά και σε συνδυασμό με το ψάξιμο για φθηνές τυπογραφικές τιμές πήρα μια φθηνή προσφορά κάπου σ’ ένα τυπογραφείο στα Εξάρχεια. Το αποτέλεσμα ήταν ένα κακοτυπωμένο περιοδικό. Η Διαφήμιση της ALLIANZ βγήκε με λερωμένη σελίδα, όχι στο κανονικό της. Ανυποψίαστος και «στον κόσμο μου» δέχτηκα ένα τηλεφώνημα από τον αρμόδιο της ALLIANZ που μου υπέδειξε με ευγένεια ότι «ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΚΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΖΟΜΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ» της. Πήρα το μάθημα. Αργότερα έγραψα ένα άρθρο με τίτλο «αν κάνεις το πελατολόγιό σου σκουπιδοτενεκέ, σκουπίδια θα μαζεύεις»… έχουν όλα τη σημασία τους και οι υπεύθυνοι επικοινωνίας θα πρέπει να προσέχουν πολύ ποιοι και πώς μεταχειρίζονται το όνομα και το προσωπικό της εταιρείας τους. Στο www.nextdeal.gr προσπαθούμε να μεταφέρουμε την καλή (όσο γίνεται) εικόνα της ελληνικής ασφ. αγοράς προς το Εσωτερικό και Εξωτερικό της Ελλάδος. Αναβαθμίσαμε το site μας, επεκτείναμε το θεματολόγιό μας, απευθυνόμεθα σιγά-σιγά σε συγκεκριμένες ομάδες καταναλωτών συνεχίζοντας τη δημιουργική δουλειά των εταιρειών νυν και πρώην και των καλών συναδέλφων μας που πριν από εμάς «εκπαίδευαν» επί 40 χρόνια το κοινό και τους ασφαλιστές. Πριν από μας και τους ευγνωμονούμε ο Γιώργος Ζαχαρίου, ο Τάκης Δρακάτος, Ο Μάκης και Δημήτρης Ρουχωτάς, ο Αλέξανδρος Ταμπουράς, είχαν βγει στο δρόμο της ενημέρωσης με περιοδικά και εφημερίδες και βιβλία. Από εκεί μάθαινε η αγορά. Δίπλα τους και ημείς ήρθαμε προσεγγίζοντας τη μεγάλη ομάδα των ασφαλιστών. Επεκτείναμε τη θεματολογία πέραν των ειδήσεων και σε θέματα αυτοβελτίωσης. Χιλιάδες ώρες με άρθρα για πολιτισμό, για ιστορία, για ψυχολογία, για ποίηση, για λαϊκό πολιτισμό, για τρόπους πώλησης, για θέματα Management, Μηχανογράφησης, Ελληνικής Ιστορίας, Ασφαλιστικής Ιστορίας, νομολογίας κ.ά.Κάθε μέρα αλλάζουμε και στο www.nextdeal.gr περίπου 30 βασικά θέματα για ενημέρωση-εκπαίδευση. Χιλιάδες θέματα στα αρχεία κ.ά.Ίσως αυτά να ψάχνουν και οι ξένοι. Ίσως όχι.Εκείνο που είναι πραγματικότητα είναι ότι και ο Γερμανός "έχει το www.nextdeal.gr” του.Συνεχίζουμε…Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 25/4/2024 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Πρώτο και πάλι στην Ευρώπη το αεροδρόμιο της Αθήνας στα βραβεία Routes Europe 2024!
Τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΔΟΥΚΑ βραβεύονται για την οικολογική τους συνείδηση! Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα τιμήθηκαν με δύο ξεχωριστές διακρίσεις για την οικολογική τους συνείδηση και τη συνεχή τους προσπάθεια να την... Nextdeal newsroom, 23/04/2024 - 14:51 23/4/2024
Πλαγίως: Αλλάζει το κόμμα Οι Αριστεροί έφυγαν. Η κεντροαριστερά έχει περάσει σε διάφορες εκδοχές και εκδόσεις. Ο νέος - αναμφισβήτητος - πρόεδρος κατασκευάζει για τις Ευρωεκλογές... Πλαγίως, 22/04/2024 - 12:33 22/4/2024