c71fd534850869fd13f91e0993d9dddb

Σε νέες απεργιακές κινητοποιήσεις προχωρούν από σήμερα οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων, ζητώντας την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου για το άνοιγμα του επαγγέλματός τους. Για σήμερα το πρωί έχουν προγραμματίσει να πραγματοποιήσουν  πορεία με τα βυτία στο κέντρο της Αθήνας ενώ από μισή έως μία ώρα βρίσκονται σε αναμονή στα αυτοκίνητά τους οι οδηγοί που προσπαθούν να «φουλάρουν» βενζίνη στο κέντρο της Αθήνας.

Την ίδια ώρα στην επιβολή πλαφόν στα καύσιμα με στόχο να αποφευχθούν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις με αφορμή την αυξημένη ζήτηση εν όψει της επικείμενης απεργίας των βυτιοφορέων θα προχωρήσουν τα συναρμόδια υπουργεία.

Όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας σε συνεργασία με τα άλλα δύο υπουργεία - Οικονομικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής - θα επιβληθεί ανώτατη τιμή πώλησης (πλαφόν) στα καύσιμα.
Οι έλεγχοι των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου σε συνεργασία με τις αρμόδιες διευθύνσεις εμπορίου των Νομαρχιών θα είναι εντατικοί, σε καθημερινή βάση και σε όλη τη χώρα. Στους παραβάτες θα επιβάλλονται οι προβλεπόμενες από το νόμο κυρώσεις, αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση.