2bd055bcfc92f2913059ecab697226ce

Τις θέσεις και τις προτάσεις για το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο και για τις ρυθμίσεις των εργασιακών σχέσεων κατέθεσε ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου κ. Βασίλης Κορκίδης στη συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής, που πραγματοποιήθηκε στις 30 Ιουνίου.

Όπως συγκεκριμένα υποστήριξε ο Πρόεδρος της ΕΣΕΕ: "Είμαστε προ των πυλών των πιο δυσμενών αλλαγών στην αγορά εργασίας και στο σύστημα κοινωνικής ασφάλισης. Οι ανατρεπτικές ρυθμίσεις επιβάλλονται από το Μνημόνιο και η υλοποίησή τους, μέχρι το τέλος του χρόνου, θα μας φέρει πολλά χρόνια πίσω, αφού ουσιαστικά θα δημιουργηθούν ασφαλισμένοι με παροχές ανασφάλιστων".

Παράλληλα, τόνισε ότι ‘Σήμερα, κοστολογούμε την «αξία» της εργασίας με έναν ιδιότυπο «εργασιακό αιώνα», δηλαδή για πλήρη σύνταξη, οφείλουμε να συμπληρώσουμε 100 χρόνια, είτε 60 ηλικίας και 40 εργασίας, είτε 65 ηλικίας και 35 εργασίας’.

Ολοκληρώνοντας υπογράμμισε πως "Σε ό,τι αφορά τις απολαβές των μισθωτών μας, πιστεύω ακράδαντα ότι, οι κοινωνικοί εταίροι τελικά θα συμφωνήσουμε, τόσο με την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση, όσο και με τις κλαδικές συμβάσεις και θα υπογράψουμε με βάθος ρύθμισης 2ετίας ή ακόμη και 3ετίας".