close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Οργάνωση πωλήσεων ή στασιμότητα;
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
12/7/2017 - 07:54
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Οργάνωση πωλήσεων ή στασιμότητα;

Nextdeal newsroom, 12/7/2017
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Κάθε πωλητής που επιζητά την επιτυχία βάζει στόχους. Στόχους που θα τον οδηγήσουν στο εισόδημα και την καταξίωση που θέλει. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του και την αυτοεκτίμησή του σαν πωλητής, θέτει συγκεκριμένους στόχους πωλήσεων που θεωρεί πως μπορεί να πετύχει.

Φτάνει όμως αυτό; Οι στόχοι από μόνοι τους είναι ικανοί να φέρουν την επιτυχία; Μάλλον όχι.

Εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές και είσαι πωλητής, ελεύθερος επαγγελματίας ή επιχειρηματίας, πόσες φορές ένιωσες πως είσαι εκτός στόχων; Πιστεύεις πως έφταιγε ο στόχος καθαυτός ή μήπως δεν είχες τη στρατηγική και το σχέδιο για να τον πετύχεις;

Ζούμε σε μια εποχή πολυπλοκότητας και προκλήσεων. Ο σύγχρονος πωλητής έχει να κάνει πολλά πράγματα και είναι εύκολο να ξεχάσει πως η βασική προτεραιότητα είναι πάντα η εξεύρεση πελατών. Ασχολείται με άλλες δουλειές, σπαταλά χρόνο σε άλλες δραστηριότητες και τελικά μένει εκτός στόχων. Την ίδια στιγμή ανοίγονται νέα κανάλια επικοινωνίας με υποψήφιους πελάτες και δεν τα αξιοποιεί όσο θα έπρεπε. Σήμερα υπάρχουν, περισσότερο από ποτέ, εύκολοι και ανέξοδοι τρόποι επικοινωνίας με πολύ κόσμο και όμως λίγοι σύγχρονοι πωλητές, επαγγελματίες και επιχειρηματίες τους χρησιμοποιούν. Πολλοί μάλιστα νομίζουν πως μόνο μεγάλες επιχειρήσεις μπορούν να τους αξιοποιήσουν και δεν προσπαθούν καν. Η αλήθεια είναι πως για να χρησιμοποιήσεις τη σύγχρονη τεχνολογία, χρειάζεται σύστημα και οργάνωση για να σου δώσει αποτελέσματα. Πότε όμως η επικοινωνία δεν χρειαζόταν επιμονή και σύστημα για να δώσει αποτελέσματα;

Θυμάμαι πως αρκετά χρόνια πριν, στέλναμε επιστολές σε υποψήφιους πελάτες με σκοπό να τους προσεγγίσουμε τηλεφωνικά αργότερα. Μια μέθοδος που μας κόστιζε ιδιαίτερα ακριβά σε χρήμα και χρόνο και λόγω αυτού δεν ήταν δυνατόν ένας μεμονωμένος πωλητής να την δοκιμάσει σε βάθος χρόνου. Τώρα υπάρχουν τα emails, τα social media, τα sms και άλλοι τρόποι που δίνουν την δυνατότητα ακόμα και σε έναν μεμονωμένο επαγγελματία να έχει αποτελέσματα χωρίς μεγάλη επένδυση χρήματος και χρόνου. Όμως θέλουν συστηματική δουλειά και οργάνωση.

Δυστυχώς ο σύγχρονος πωλητής συνήθως δεν έχει τον χρόνο και μερικές φορές τις γνώσεις να ασχοληθεί με τέτοιους τρόπους εξεύρεσης πελατών. Τα κανάλια αυτά επικοινωνίας μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για την καλύτερη επικοινωνία με ήδη πελάτες και να δώσουν αποτελέσματα τόσο στην διατήρηση της πελατείας όσο και στην δημιουργία νέων πωλήσεων, άμεσα ή έμμεσα. Άμεσα μέσω των νέων πωλήσεων στους ήδη πελάτες (cross selling) αλλά και έμμεσα μέσω των συστάσεων νέων υποψηφίων από τους παλιούς πελάτες.

Μέσα από την καλύτερη επικοινωνία με πελάτες και υποψήφιους πελάτες, δημιουργούνται οι προϋποθέσεις για περισσότερες πωλήσεις. Η εικόνα του επαγγελματία ενισχύεται και ανοίγονται νέοι ορίζοντες και προοπτικές. Υπάρχουν διαθέσιμες διάφορες «πλατφόρμες» επικοινωνίας (λογισμικό που είναι διαθέσιμο μέσω διαδικτύου) χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη επένδυση χρημάτων.

Ο σύγχρονος πωλητής και επαγγελματίας οφείλει να αξιοποιήσει την τεχνολογία για την δουλειά του. Αν δεν το κάνει θα το κάνει ο ανταγωνιστής του και ο πελάτης θα χαθεί αργά ή γρήγορα. Στην καλύτερη περίπτωση θα συνεχίσει να κάνει αυτό που έκανε μέχρι να φτάσει σε ένα σημείο που δεν θα μπορεί (γιατί δεν θα προλαβαίνει) να κάνει τίποτα περισσότερο. Η διαχείριση του χρόνου του θα είναι η μεγαλύτερη πρόκληση ενώ η αύξηση των πωλήσεων του θα είναι πλέον δύσκολη.

Αναζητήστε εφαρμογές στις κατηγορίες email marketing, CRM (customer relationship management) , social media marketing, sales support systems, sms marketing tools κ.α. και θα βρείτε στο διαδίκτυο μια πληθώρα εφαρμογών που θα ανεβάσουν τη δουλειά σας σε άλλα επίπεδα.

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 29/5/2025

    Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση

  • Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/5/2025

    Η Αθέατη Πλευρά της Πώλησης: H αγωνία που γεννά την άρνηση

  • Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Ασφαλιστής χωρίς ασφάλιση; Είναι ώρα να γίνουμε το καλύτερο παράδειγμα

    Η ερώτηση είναι απλή, αλλά καίρια: Μπορεί ένας ασφαλιστής που δεν είναι ασφαλισμένος να πείσει κανέναν άλλον να ασφαλιστεί; Εδώ και χρόνια...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 20/05/2025 - 09:50 20/5/2025
  • Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Τα μικρά πράγματα που μας προσφέρουν ασφάλεια στην καθημερινότητα

    Ασφάλεια δεν είναι μόνο τα μεγάλα, οργανωμένα σχέδια για το μέλλον. Είναι και τα απλά, καθημερινά πράγματα που μας βοηθούν να...
    Νικολέτα Μάρκου, 19/05/2025 - 10:49 19/5/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Γ. Πατούλης: Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της χώρας στον τομέα του τουρισμού υγείας και ευεξίας σε διεθνή εκδήλωση στη Βοστώνη
12:32 Γ. Πατούλης: Αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της χώρας στον τομέα του τουρισμού υγείας και ευεξίας σε διεθνή εκδήλωση στη Βοστώνη
  • 12:25 Η tbi bank Χρυσός Χορηγός του USED CAR EXPO
  • 12:18 Η Υγεία σε Δύο Καθρέφτες: Ιατρική προσέγγιση vs Ασφαλιστική Εκτίμηση
  • 12:05 Η ERGO Ασφαλιστική δίπλα στους νέους μέσω της δυναμικής παρουσίας της στο 15ο Πανόραμα Επιχειρηματικότητας
  • 11:44 ΕΑΕΕ: Στο -11,3% η παραγωγή ασφαλίστρων ζωής στο α' τρίμηνο
  • 11:23 Σπύρος Καπράλος: Οι εξελίξεις στην Ουκρανία και η ανασφάλεια στην Ευρώπη
  • 11:19 ARAG Group: Στα 2,8 δισ. ευρώ τα έσοδα από ασφάλιστρα
  • 11:07 Όσοι επιχειρούν να εξαπατήσουν τον ΕΟΠΥΥ έρχονται αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη
  • 11:01 Τσιόδρας προς Κομισιόν για σπάνιες ασθένειες: Χρειαζόμαστε ευρωπαϊκό σχέδιο για βελτίωση πρόσβασης σε έγκαιρη διάγνωση και θεραπεία
  • 10:55 Την Τρίτη ανοίγει η πλατφόρμα για τη δήλωση του προσωπικού αριθμού
  • 10:50 Έτοιμη να «διαγράψει» χρέη ύψους 10 δις ευρώ η ΑΑΔΕ - Πότε ένα χρέος γίνεται ανεπίδεκτο είσπραξης
  • 10:30 Angeliki Mouratidou (Euroins Greece): Artificial Intelligence in the Insurance Market - Redefining the Future of Insurance
  • 10:20 Αγγελική Μουρατίδου (Euroins Ελλάδος): Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην ασφαλιστική αγορά - Επαναπροσδιορίζοντας το μέλλον των ασφαλίσεων
  • 10:11 Kimon-Reinier Efstathopoulos (Dynamis Asfalistiki): AI can act as a great support tool
  • 10:05 Κίμων-Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος (ΔΥΝΑΜΙΣ Ασφαλιστική): Η AI μπορεί να λειτουργήσει ως ένα εξαιρετικό εργαλείο υποστήριξης
  • 09:56 Spiros Lathouris (Howden Hellas): Howden is shaping the future with the power of Artificial Intelligence
  • 09:50 Σπύρος Λαθούρης (Howden Hellas): Διαμορφώνει το μέλλον με τη δύναμη της Τεχνητής Νοημοσύνης
  • 09:40 Carlo Saias (Interasco): Is piloting AI-powered solutions
  • 09:35 Κάρολος Σαΐας (Interasco): Εφαρμόζει πιλοτικές δοκιμές σε εφαρμογές AI
  • 09:23 Dimitris Zorbas (Syndea): Redefines the landscape in the insurance industry
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 23/5 Επεκτείνεται και στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές η δυνατότητα consent μέσω gov.gr και Gov.gr Wallet
  2. 26/5 Ο Ιωάννης ΚοτζαΑϊβάζογλου στην Howden Hellas, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Senior Corporate Executive
  3. 22/5 Τάσος Ηλιακόπουλος: Αναλαμβάνει καθήκοντα CEO στην Howden Agents
  4. 22/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου: Έδειξε τα νοσοκομεία ως υπεύθυνα για τις αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας
  5. 23/5 Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου προς την κυβέρνηση: Μην χτυπάτε το σαμάρι για τα ασφάλιστρα υγείας
  6. 23/5 Η Υποχρεωτική Ασφάλιση των επιχειρήσεων και η άρνηση Ασφάλισης από τις Ασφαλιστικές - Τι ισχύει για το πρόστιμο;
  7. 26/5 Προσβάσιμος από σήμερα ο Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας σε όλους τους γιατρούς - Πώς λειτουργεί

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube