close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Marketing: Αφορά περισσότερο εσένα παρά τους πελάτες σου
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
4/4/2016 - 07:43
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Marketing: Αφορά περισσότερο εσένα παρά τους πελάτες σου

Nextdeal newsroom, 4/4/2016
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

«Χρειαζόμαστε περισσότερες πωλήσεις...»

Σίγουρα έχεις πει αυτές τις λέξεις κάποιες ή και αρκετές φορές στην πορεία και την εξέλιξη της δουλειάς σου. Για τους περισσότερους επιχειρηματίες ή ελεύθερους επαγγελματίες αυτά τα λόγια έχουν γίνει σχεδόν καθημερινές φράσεις. Χωρίς πωλήσεις, δεν υπάρχει δουλειά. Οι υπάλληλοι πρέπει να πληρωθούν, τα έξοδα πρέπει να τακτοποιηθούν και οι περισσότερες επιχειρήσεις στοχεύουν και σε κάποια ανάπτυξη. Σωστά;

Ειδικά στην ελληνική αγορά, η ανάγκη για πωλήσεις είναι περισσότερο σημαντική από ποτέ. Δεν είναι πια θέμα ανάπτυξης και κερδών αλλά για τους περισσότερους είναι θέμα επιβίωσης.

Και έτσι ερχόμαστε στο επόμενο λογικό ερώτημα.

«Πώς αποκτάμε περισσότερες πωλήσεις;»

Εδώ είναι που ο φόβος ξεμυτά για πρώτη φορά. Είναι η ερώτηση που καίει και έχει χιλιάδες απαντήσεις. Το διαδίκτυο και τα ράφια των βιβλιοπωλείων είναι γεμάτα από άρθρα, συνταγές, μυστικά και κόλπα. Κάθε ένα από αυτά εγγυάται αύξηση πωλήσεων και υπόσχεται πως θα γίνει πραγματικότητα μέσα σε λίγες μέρες ή αν ακολουθήσεις 10 βήματα. Και όμως τελικά είτε δεν είναι εφαρμόσιμα πολλά από αυτά, είτε δεν τηρούνται για μεγάλο διάστημα και έτσι τα αποτελέσματα δεν είναι σταθερά. Και τι είναι αυτό που είναι σταθερό πάντα; Εσύ !

Όταν επιχειρηματίες και ελεύθεροι επαγγελματίες, θέλουν να μιλήσουν μαζί μας για την ανάγκη τους να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, συνήθως φτάνουμε να μιλάμε για το μάρκετινγκ. Το μάρκετινγκ ορίζεται συνήθως σαν «οι ενέργειες για την προώθηση και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών, συμπεριλαμβανομένων των ερευνών αγοράς και της διαφήμισης». Άρα μοιάζει να έχει εφαρμογή σε μια συζήτηση για την αύξηση των πωλήσεων, σωστά; Το μάρκετινγκ είναι ένας τρόπος για να αυξήσεις τις πωλήσεις σου αλλά αν πρόκειται να μιλήσουμε για πωλήσεις πρέπει να μιλήσουμε και για branding.

«Τι είναι branding;»

Καταλαβαίνω πως η συζήτηση μας πήγε σε άλλο επίπεδο με αυτή τη λέξη αλλά εκεί βρίσκεται πολλές φορές η ρίζα του προβλήματος. Αν θες να δημιουργήσεις μια μόνιμη και ουσιαστική ανάπτυξη αντί ενός πυροτεχνήματος, τότε πρέπει να ξέρεις τι είναι και πως θα σε βοηθήσει το branding.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Εδώ είναι που ερχόμαστε και πάλι πίσω σε ΕΣΕΝΑ. Και όταν λέμε ΕΣΕΝΑ εννοούμε τη δουλειά/επιχείρησή σου. Για να μπορέσεις να πεις στους πελάτες σου τι μπορείς να τους προσφέρεις ή τις εμπειρίες που μπορούν να περιμένουν από σένα, πρέπει να μπορείς να τις καθορίσεις και να τις περιγράψεις με ακρίβεια. Λέμε αυτήν την περιγραφή Αφοσίωση στο Brand.

Ακόμα και αν είσαι ένας ελεύθερος επαγγελματίας, έχεις ένα brand που έχει το όνομά σου. Γιατί ουσιαστικά είσαι μια επιχείρηση από μόνος σου. Αν έχεις επιχείρηση τότε ήδη έχεις ένα brand και αυτό πρέπει να αναπτύξεις αφού το καθορίσεις. Η αφοσίωση και δέσμευση στο brand σου δεν είναι μια απλή λίστα με τις υπηρεσίες σου αλλά είναι περισσότερο μια υπόσχεση στους πελάτες σου. Είναι συγκεκριμένα όλα όσα σε ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό σου και όλα όσα καθορίζουν τις αποφάσεις σου στην δουλειά σου.

Η αφοσίωση στο brand είναι το ΓΙΑΤΙ στον τρόπο που κάνεις τη δουλειά σου. Σε κρατά πάντα επικεντρωμένο στον πελάτη σου, δημιουργεί σχέσεις εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας και, για άλλη μια φορά, είναι το ανταγωνιστικό σου πλεονέκτημα. Κάνει την επιχείρηση σου ξεχωριστή ενώ ταυτόχρονα δημιουργεί μια ιδιαίτερη κουλτούρα στους πελάτες σου.

Έτσι δημιουργούνται πωλήσεις και όχι μόνο. Δημιουργούνται ισόβιοι πελάτες, στοιχείο ανεκτίμητο. Έτσι η προσπάθεια για αύξηση των πωλήσεων αλλάζει τελικά ολόκληρη την επιχείρηση. Οι άνθρωποι θέλουν να αγοράσουν από επιχειρήσεις που εμπιστεύονται και τους αρέσουν χωρίς να νιώθουν πως τους πούλησαν κάτι.

«Από που ξεκινάμε;»

Για την ώρα ξεκινάμε από τις δύο ερωτήσεις που ακολουθούν και είναι μια σπουδαία αρχή.

Δύο ερωτήσεις που θα καθορίσουν την πορεία της δουλειάς σου και θα σου δώσουν μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Σκέψου τες προσεκτικά και χτίσε πάνω σε αυτές την επιχείρησή σου.

  • Τι θα ήθελες να λένε οι πελάτες σου για την επιχείρηση σου ή για σένα σαν επαγγελματία;
  • Πώς θέλεις να νιώθουν οι πελάτες σου κάθε φορά που συναλλάσσονται ή έρχονται σε επαφή με την επιχείρησή σου;

Παρά το ότι θα μπορούσε να πει κάποιος πως οι απαντήσεις είναι εύκολες, ΜΗΝ προσπαθήσεις να τις απαντήσεις γρήγορα. Έχε τες στο νου σου συνέχεια για μια εβδομάδα. Παρατήρησε κάθε επαφή με πελάτη που έχεις εσύ προσωπικά ή οι υπάλληλοί σου με πελάτες. Σκέψου πως μπορεί να νιώθουν κάθε φορά και πως θα ήταν το ιδανικό. Μετά θα καταφέρεις να γίνεις πιο συγκεκριμένος και πάνω σε αυτό θα χτίσεις τη στρατηγική σου. Εμείς σαν iwant2help training & coaching είμαστε στη διάθεσή σου για να υποστηρίξουμε κάθε όνειρό σου.

 

Θωμάς Σλάμαρης
Εκπαιδευτής Πωλήσεων & Business Coach
www.iwant2helptraining.com
(Courtesy of E-Myth Coaching Journal)

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/6/2025

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

  • Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;
    Νικολέτα Μάρκου, 26/6/2025

    Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;

  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35 23/6/2025
  • Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις

    Η ασφάλιση είναι σαν τη διατροφή: Την κάνεις πριν αρρωστήσεις

    Η έννοια της πρόληψης είναι πολύ γνωστή στην ιατρική: κάνεις εξετάσεις, τρως σωστά, φροντίζεις το σώμα σου, όχι επειδή είσαι...
    Νικολέτα Μάρκου, 20/06/2025 - 11:06 20/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
16:16 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  • 15:50 Παραιτήθηκαν ο Μ. Βορίδης, τρεις υφυπουργοί κι ένας γενικός γραμματέας για την υπόθεση του ΟΠΕΚΕΠΕ
  • 14:25 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Κ. Παπαγιάννη, προέδρου και δ/νοντος συμβούλου Novartis Ελλάς, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:54 Π. Σουρέτης (ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ): «Η Βόρεια Ελλάδα μετασχηματίζεται σε ευρωπαϊκό κόμβο υποδομών, ενέργειας και καινοτομίας»
  • 13:50 AON: Οι στρατηγικές επενδύσεις στην Ελλάδα και το νέο χρηματοοικονομικό τοπίο ήταν κεντρικό θέμα στο 2ο Mergers & Acquisitions Summit
  • 13:35 2ο ΣΦΕΕ Summit: Αποκλειστική δήλωση του Μπάμπη Καραθάνου, στην κάμερα του Healthng.gr! (βίντεο)
  • 13:20 ΓΣΕΕ: Αντιμετώπιση της θερμικής καταπόνησης των εργαζομένων από τον καύσωνα
  • 12:20 Πρακτικές συμβουλές της ΕΥΔΑΠ για την εξοικονόμηση νερού
  • 11:45 ΕΑΕΕ: +1,1% το σύνολο παραγωγής ασφαλίσεων Ιανουαρίου - Απριλίου 2025
  • 10:55 ΕΟΠΥΥ: Μόνο με βεβαίωση από δημόσιο νοσοκομείο θα υποβάλλονται οι ανασφάλιστοι σε αιμοκάθαρση σε ιδιωτικές κλινικές
  • 10:40 Double listing της Eurobank στην Κύπρο - Τι οδήγησε τη διοίκηση στην απόφαση της
  • 10:35 Παναγιώτης Κακολύρης στο Europanext: H Ευρώπη χρειάζεται μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και καλύτερη επικοινωνία με τους πολίτες της
  • 10:30 Την ανάγκη ασφάλισης κατοικιών ανέδειξε η φωτιά στην Παλαιά Φώκαια: Ζημιές σε πολλά σπίτια, 4 καταστράφηκαν ολοσχερώς
  • 10:24 ΕΑΕΕ: Έγγραφο ΑΑΔΕ "Υποβολή Δήλωσης Πληροφοριακών Στοιχείων Μίσθωσης Ακίνητης Περιουσίας με τη χρήση ηλεκτρονικής μεθόδου επικοινωνίας"
  • 10:10 SOS από 15 επιχειρηματικούς φορείς για κατεπείγουσα ανάγκη μείωσης του κόστους ηλεκτρικής ενέργειας
  • 10:00 Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία
  • 09:55 Πανελλαδικές Εξετάσεις: Από τη σχολική τάξη στην επόμενη ημέρα
  • 09:48 Ανάλυση Eurobank: Ανάγκη της ελληνικής οικονομίας για διεύρυνση παραγωγικής βάσης και ενίσχυση της ανταγωνιστικότητάς
  • 09:44 Global Female Leaders Outlook 2025: 500 γυναίκες σε ηγετικές θέσεις παγκοσμίως και 90 στην Ελλάδα ενώνουν τις φωνές τους για τις προκλήσεις του σύγχρονου επιχειρείν
  • 09:20 To sos της βιομηχανίας για το ενεργειακό κόστος, το νέο ρεκόρ 15ετίας στο Χ.Α, νέα «πονταρίσματα» στις τράπεζες, η Metlen στην τελική ευθεία για το LSE, τα μηνύματα στη Λιβύη, οι δασμοί έπληξαν τις ΗΠΑ και σε χαμηλά 3ετίας το δολάριο
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 26/6 Τετραπλασιάστηκε η ζήτηση λόγω της υποχρεωτικής ασφάλισης, δηλωνει στην κάμερα του Nextdeal.gr ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου
  2. 25/6 Μεγάλη φωτιά σε αποθήκες της Cosmodata στον Κολωνό - Η επιχείρηση καταστράφηκε ολοσχερώς
  3. 26/6 Groupama: «Ξηλώνει» το παλιό ο Hassène Feki
  4. 27/6 Attica Bank και Ergo Ασφαλιστική ενισχύουν τη συνεργασία τους
  5. 24/6 «Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία»
  6. 23/6 Η Allianz πραγματοποίησε ταξίδι επιβράβευσης Συνεργατών στο Montreal και το Toronto
  7. 23/6 Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube