close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Το «κλείσιμο» των τριών ερωτήσεων
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
3/11/2014 - 09:09
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το «κλείσιμο» των τριών ερωτήσεων

Nextdeal newsroom, 3/11/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Το κλείσιμο μιας πώλησης είναι αυτό που πολλές φορές τρομοκρατεί έναν πωλητή. Είναι φυσικό αφού φτάνοντας εκεί , θα ξέρει αν η προσπάθειά του είναι επιτυχημένη ή όχι. Όμως στην πραγματικότητα δεν έχει τίποτα να φοβηθεί. Ο καλά προετοιμασμένος πωλητής ξέρει πως έχει όλη τη γνώση , όλη τη πίστη και την καλή διάθεση, να υποστηρίξει την υπηρεσία ή το προιόν του και να βοηθήσει τον πελάτη να πάρει τη σωστή απόφαση. Το κλείσιμο δεν πρέπει να φτάσει νωρίτερα από ότι πρέπει αλλά και ούτε αργότερα.

Πρόσφατα άκουγα μια ηχογράφηση με τον Zig Ziglar. Πρόκειται για έναν μύθο στην Η.Π.Α. σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις. Εναν άνθρωπο που για δεκαετίες δίδασκε σε σεμινάρια, ραδιόφωνο αλλά και τηλεόραση (είχε δικό του σόου) τα μυστικά των πωλήσεων. Είχε πάντα ένα δικό του, χαρακτηριστικό τρόπο να μιλά, που για εμάς στην Ελλάδα, ακουγόταν πολύ "αμερικάνικος".

Παρόλαυτά, τα περισσότερα από αυτά που δίδασκε, είχαν και έχουν εφαρμογή σε όλες τις μορφές των πωλήσεων. Στην ηχογράφηση που άκουγα, καθώς έκανα το πρωινό περπάτημά μου, άκουσα από τα χείλη του, με εκείνη τη μοναδική, σχεδόν πατενταρισμένη, αμερικάνικη προφορά του, ένα ομολογουμένως καταπληκτικό τρόπο κλεισίματος για οποιαδήποτε σχεδόν πώληση ανεξαρτήτως προιόντος ή υπηρεσίας. Ενα τρόπο κλεισίματος που ταυτόχρονα είχε πολύ λογική αλλά και δεν άφηνε περιθώρια για παρεξηγήσεις ή έστω πίεση εκ μέρους του πωλητή. Ένα τρόπο που χωρίς χρονοτριβή οδηγούσε τον υποψήφιο πελάτη στο απλό και φυσικό συμπέρασμα πως πρέπει να κάνει κάτι τώρα.

Ο μεγάλος αυτός δάσκαλος εξηγούσε πως αφού έχει κάνει ο πωλητής την παρουσίασή του και εφόσον έχει αποδείξει πως το προιόν ή η υπηρεσία του καλύπτει τις ανάγκες που έχει ο υποψήφιος πελάτης με κόστος που μπορεί να πληρώσει, αυτόματα οδηγεί τη συζήτηση στο κλείσιμο, κάνοντας 3 διαδοχικές απλές και λογικές ερωτήσεις στον υποψήφιο πελάτη.

Η πρώτη ερώτηση είναι «πιστεύετε κε πελάτη πως αυτό που σας πρότεινω σας εξοικονμεί χρήματα; (ή σας εξοικονομεί χρόνο ή σας εξασφαλίζει κλπ ή οποιαδήποτε άλλη ερώτηση ανάλογα με το προιόν ή την υπηρεσία)». Σκοπός της ερώτησης αυτής είναι να καταλάβει ο πωλήτης αν ο υπ. πελάτης έχει συνειδητοποιήσει την χρησιμότητα και την επάρκεια του προιόντος όπως και την ωφέλεια που θα έχει. Αν δεν συμβαίνει αυτό τότε πρέπει να επανέλθει στην παρουσίαση μέχρι να πάρει θετική απάντηση στην ερώτηση.

Η δεύτερη ερώτηση είναι «Κε Πελάτη, σας ενδιαφέρει να εξοικονομήσετε χρήματα; (ή να κερδίσετε χρόνο ή να νιώσετε εξασφαλισμένος και ήρεμος κλπ)» . Μετά από κάθε ερώτηση πρέπει να περιμένει ο πωλητής για την απάντηση. Δεν πρόκειται για απόλυτα ρητορικές ερωτήσεις αλλά χρειάζεστε το «ναι» του πελάτη για να φτάσουμε στην επόμενη τελευταία ερώτηση ώστε να κλείσετε τη πώληση.

Η τρίτη και τελευταία ερώτηση είναι «Πότε πιστεύετε πως πρέπει να αρχίσετε να εξοικονομείτε χρήματα; (ή να κερδίζετε το χρόνο σας, ή να νιώσετε ήρεμος και να αποφύγετε μια καταστροφή κλπ). Τονίζει ο πωλητής τη λέξη «πότε» γιατί αυτή είναι ουσιαστικά η ερώτηση για να πάρει το ναι της πώλησης. Σε όλες τις ερωτήσεις ο πωλητής κοιτά με ειλικρίνεια τον υποψήφιο στα μάτια, έχει αυτοπεποίθηση και ξέρει πως έχει δίκιο σε όλα όσα λέει.

Μια καταπληκτική στρατηγική για να οδηγήσεις τον πελάτη σε ένα λογικό συμπέρασμα που ο ίδιος θα καταλήξει και ο ίδιος θα πάρει την απόφαση να κάνει το σωστό ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. Εφόσον συμφωνήσει πως το συν τομώτερο είναι το καλύτερο, δεν έχει ο πωλητής παρά να ξεκινήσει τη διαδικασία χωρίς να περιμένει κάποια άλλη αντίδραση, εξηγώντας τα βήματα που θα ακολουθήσουν.

Δοκιμάστε το την επόμενη φορά και πείτε μου τη γνώμη σας.
 

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
    Νικολέτα Μάρκου, 12/9/2025

    Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;

  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/9/2025

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

  • Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;

    Έχετε ξεκάθαρη εικόνα για την ασφάλεια Ζωής;

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 215) που κυκλοφορεί - Στήλη 'Πωλήσεις' ●       Εισαγωγή Υπάρχει ένας θρύλος για τρεις Ινδουιστές που...
    Nextdeal newsroom, 10/09/2025 - 09:45 10/9/2025
  • Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Το μηδέν είναι προορισμός - και η δουλειά μας έχει σκοπό

    Συχνά, στον χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, βρισκόμαστε αντιμέτωποι με προκλήσεις, απογοητεύσεις, ακόμα και στιγμές που νιώθουμε μικροί. Μας έχουν αποκαλέσει...
    Νικολέτα Μάρκου, 05/09/2025 - 12:15 5/9/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
16:31 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  • 16:19 Η Συρία λαμβάνει αποζημίωση $7,9 εκατ. από παραμετρικό ασφαλιστήριο για ξηρασία
  • 15:53 Φτιάξτε ένα γλυκό κουταλιού σταφύλι αυτό το Σαββατοκύριακο
  • 15:20 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 15 Σεπτεμβρίου έως 19 Σεπτεμβρίου
  • 15:10 Η TechIns καλωσορίζει τον Δρ.Εμμανουήλ Αλεξανδράκη ως Στρατηγικό Σύμβουλο - Καθοριστική η συμβολή του στην ένταξη της εταιρείας στο Elevate Greece
  • 14:02 Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; - Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ
  • 13:53 Aegean: Νέα Corporate Affairs & Communications Director η Μαρίνα Βάλβη
  • 13:25 Που το πάει η Ρωσία; Ερμηνείες και προβλέψεις για την επόμενη μέρα
  • 12:44 Επιτελικές συζητήσεις των Μετόχων της ΑΤΛΑΝΤΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ για περεταίρω δυναμική ανάπτυξη
  • 12:09 Η ΥΠΕΚΑ Ν. Κεραμέως εκκινεί τον διάλογο με τα κόμματα της αντιπολίτευσης για το εργασιακό νομοσχέδιο
  • 12:06 ΑΑΔΕ: Καθορισμός των κρατών που έχουν προνομιακό φορολογικό καθεστώς για το 2023
  • 11:17 ERGO Grow Together: Επιβραβεύοντας την Επιτυχία, τη Συναδελφικότητα, την Ανάπτυξη και τη Διαφορετικότητα
  • 10:42 Πλαγίως: Η Ιστορία επαναλαμβάνεται (γιατί η γεωγραφία δεν αλλάζει)
  • 10:22 Μειώνεται ο ρυθμός διείσδυσης ηλεκτρικών αυτοκινήτων - Ενδιαφέρει και τους ασφαλιστές
  • 09:51 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  • 09:43 LeadinPharma: Oλοκληρωμένες υπηρεσίες στον φαρμακευτικό κλάδο
  • 09:38 Εσύ ξέρεις ποια είναι η νέα γενιά πελατών και ποιες είναι οι ανάγκες της;
  • 09:30 «Τα πανηγύρια για τα χωριά μας, που δίνουν μάχη με τη χρόνια εγκατάλειψη» - Τι ζητούν οι Οργανώσεις
  • 09:12 Τι καλύπτει ο κλάδος Πιστώσεων και τι ο κλάδος Εγγυήσεων;
  • 09:07 «ΌΡΑΜΑ ΕΛΠΊΔΑΣ» από τους δότες μυελού των οστών στο Φεστιβάλ Βιβλίου
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 12/9 Αποχωρεί από την Δύναμις Ασφαλιστική ο Κίμων Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος
  2. 12/9 Η Δύναμη Ασφαλιστική αλλάζει σελίδα - Νέο Διοικητικό Συμβούλιο με στρατηγικές κινήσεις ανάπτυξης
  3. 8/9 ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ: Ανακοίνωση της Κλινικής για θέμα ασφάλειας ασθενούς
  4. 11/9 Συντάξεις Οκτωβρίου 2025: Πότε οι πρώτες πληρωμές - Ημερομηνίες για όλα τα Ταμεία
  5. 6/9 Η ομιλία του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην ΔΕΘ (LIVE)
  6. 9/9 Παρέμβαση εισαγγελέα για τη λανθασμένη μετάγγιση στην ΕΥΡΩΚΛΙΝΙΚΗ!
  7. 10/9 The SPARK, η μεγάλη πρωτοβουλία των AON, Generali, QBE Ventures για την πρόληψη των ζημιών - Τι αλλάζει στον ασφαλιστικό κλάδο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube