close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Η ασφάλεια «πουλιέται», δεν «αγοράζεται»!
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
21/7/2014 - 09:22
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Παναγιώτης Ρεγκούκος: Η ασφάλεια «πουλιέται», δεν «αγοράζεται»!

Nextdeal newsroom, 21/7/2014
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Μια προκατάληψη – εμπόδιο στο μυαλό των ασφαλιστών!

Όντως, πρόκειται για μια προκατάληψη, που αποτελεί σημαντικό εμπόδιο στην δουλειά του ασφαλιστή, με το περιεχόμενο που της δίνουμε εμείς, δηλαδή της κοινωνικής δραστηριότητας της εξασφάλισης της ζωής των ανθρώπων.

Ταυτόχρονα, αποτελεί και μια δήλωση, που από άποψη marketing είναι τελείως λάθος, αφού το marketing είναι εκείνο που μετατρέπει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία από «πωλούμενο» σε «αγοραζόμενο».

Λέμε πως κάτι δεν «αγοράζεται» με την έννοια ότι δεν το ζητάει ο κόσμος από μόνος του, με δική του πρωτοβουλία, καθοδηγούμενος από την ένταση της ανάγκης που θέλει να ικανοποιήσει, αλλά «πουλιέται» με την έννοια, πως υπάρχει κάποιος (ο πωλητής δηλαδή) που δήθεν δημιουργεί την ανάγκη ή ακόμη χειρότερα «πείθει» τον πελάτη να το αγοράσει (ίσως και χωρίς να το χρειάζεται ;;;), πηγαίνοντας εκείνος στον πελάτη.

Αυτό είναι μια παρεξήγηση, που βάζει τρικλοποδιά στην καθημερινή δραστηριότητα του ασφαλιστή, τον «ρίχνει» κάτω και μετά … άντε να σηκωθεί πάλι!

Εδώ παρεμβάλλεται βεβαίως και η κρίσιμη ερώτηση : όταν δεν γίνεται μια πώληση, ο πελάτης δεν αγόρασε ή ο πωλητής δεν κατάφερε να πουλήσει; Και το αντίστροφο : όταν γίνει μια πώληση, ο πελάτης αγόρασε ή ο πωλητής κατάφερε και πούλησε;

Θα ήθελα τις δικές σας απόψεις στο [email protected] με «έπαθλο» τον Εσωτερικό Διάλογο του Ασφαλιστή, που στέλνω σε αυτές τις περιπτώσεις (βεβαίως μπορούν να μου στείλουν απόψεις και εκείνοι που ήδη τον έχουν παραλάβει).

Πολύ σύντομα σας περιγράφω την άποψη μου : ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, μπορεί από «πωλούμενη» να γίνει «αγοραζόμενη» ανάλογα με την επικοινωνία του πωλητή, με την αγορά του. Μπορεί δηλαδή αν την μεταμορφώσει, να της αλλάξει ρόλο και λειτουργία και να της αλλάξει περιεχόμενο, έτσι ώστε οι πελάτες να αναζητάνε με δική τους πρωτοβουλία αυτό που έχουν ανάγκη, χωρίς να χρειάζεται να τους προσεγγίσει ο πωλητής.

Στις ασφάλειες αυτό γίνεται με ένα πρόγραμμα marketing που εφαρμόζει ο ασφαλιστής (δηλαδή ένα πρόγραμμα ενεργειών επικοινωνίας που δημιουργεί «ζήτηση»), με στόχο την «ωρίμανση» του πελάτη και την παρακίνηση του να ζητήσει την ασφάλεια. Αυτό ισχύει για τους ήδη πελάτες, τις συστάσεις του (που ο ασφαλιστής εξασφαλίζει με τον ίδιο τρόπο) και για νέους υποψήφιους πελάτες, με τους οποίους έχει βρει τρόπο να επικοινωνήσει.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Αντιλαμβάνεστε πως τα cold calls που γίνονται ακόμη και σήμερα (αν είναι δυνατόν !), η «απόσπαση συστάσεων» (που θυμίζει «απόσπαση ομολογίας»), η πίεση, η χρήση της «πειθούς», η κινδυνολογία, η απειλή, το «στρίμωγμα» του πελάτη, το «κόλλημα» του στον τοίχο με ισχυρά επιχειρήματα κλπ. όχι μόνο δεν κάνει την ασφάλεια «αγοραζόμενη» αλλά την κάνει «αποφευκτέα». Γι' αυτό οι «πελάτες» κρύβονται, δεν βγαίνουν στο τηλέφωνο, στήνουν τον ασφαλιστή, του χρυσώνουν το χάπι με το «αργότερα» και προβάλλουν ένα σωρό αντιρρήσεις και δικαιολογίες (η σημαντικότερη των οποίων είναι «δεν έχω λεφτά» στην οποία και «τσιμπάνε» όλοι οι ασφαλιστές). Για να τον αποφύγουν, να αποφύγουν την «επιθετική» συμπεριφορά του και την ενοχλητική επικοινωνία που εφαρμόζουν.

Η ασφαλιστική εταιρία και οι προσωπικά ασφαλιστές της, που με το κατάλληλο πρόγραμμα marketing θα δημιουργήσουν την ζήτηση στην αγορά, θα είναι εκείνες που θα αυξήσουν τον αριθμό των πελατών τους, άμεσα, γρήγορα και αποτελεσματικά, εγκαταλείποντας τις παλαιές μεθόδους που δεν οδηγούν πουθενά.

Αν σας ενδιαφέρει το θέμα περισσότερο, ρωτήστε με!

 


 

Προφίλ του συγγραφέα

Ο κ. Παναγιώτης Γ. Ρεγκούκος, είναι Σύμβουλος Οργάνωσης Επιχειρήσεων, Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων, Συγγραφέας και Ομιλητής, για σχεδόν 30 χρόνια, της Ασφαλιστικής Αγοράς συμπεριλαμβανομένης.

Έχει δημιουργήσει μεθόδους και εργαλεία, έχει δημιουργήσει βιβλία, εγχειρίδια, cd, dvd, και από φέτος streaming seminars, στους τομείς των Πωλήσεων, Διοίκησης και Εξυπηρέτησης Πελατών, για πωλητές, ασφαλιστές και μεσίτες, ενώ έχει εκπαιδεύσει χιλιάδες στελέχη όλων των επιπέδων, από όλες τις ασφαλιστικές εταιρίες. Η δουλειά του υπάρχει συγκεντρωμένη στα site του : www.pregoukos.gr , www.e-seminars.com.gr

Από φέτος, παραδίδει το πακέτο ατομικής «εκπαίδευσης και υποστήριξης» METAMORPHOSIS INSURANCE με στόχο την μεταμόρφωση του κλασσικού, παραδοσιακού και συνηθισμένου «ασφαλιστή» σε «επιχειρηματία».

Μπορείτε να τον βρείτε στο τηλ. 210 6080595.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;
    Νικολέτα Μάρκου, 6/8/2025

    Εσύ ξέρεις πώς αποζημιώνονται οι συγγενείς που επέβαιναν στο ίδιο αυτοκίνητο όταν ο σύζυγος -ο οδηγός- ευθύνεται για το τροχαίο;

  • Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?
    Νικολέτα Μάρκου, 1/8/2025

    Εσύ ξέρεις τους 6 μύθους για την Ιδιωτική Ασφάλιση?

  • Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η αξία των διακοπών για τον ασφαλιστή - εκείνον που φροντίζει για όλους τους άλλους

    Η λέξη «διακοπές» φέρνει χαμόγελο στα χείλη. Είναι μια περίοδος που σταματούμε την καθημερινή μας ρουτίνα και αναζητούμε κάτι διαφορετικό,...
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 01/08/2025 - 09:48 1/8/2025
  • Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Διακοπές με αυτοκίνητο: Εσύ ξέρεις το λάθος που δεν πρέπει να κάνεις;

    Καθώς ξεκινά η περίοδος των διακοπών και όλο και περισσότεροι ταξιδεύουν με το αυτοκίνητό τους, είτε εντός είτε εκτός Ελλάδας,...
    Νικολέτα Μάρκου, 29/07/2025 - 15:52 29/7/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
11:15 Η Optio διορίζει την Carrie-Ann Hallett επικεφαλής συνεργασιών με ασφαλιστές
  • 11:05 Ουκρανικό: μια ευκαιρία στην ειρήνη και η επόμενη μέρα για την Ευρώπη
  • 10:31 Παγκόσμια ημέρα ανθρωπιστικής βοήθειας
  • 10:13 Από το Αρχείο στη Σύγχρονη Αφήγηση στο Μεσολόγγι
  • 09:36 Παζαράκι Φαρκαδόνας κάποτε...
  • 08:57 Μιλώντας για conduct risk ώστε… κανείς να μην μείνει πίσω
  • 08:44 Αναζητά restart με το «πακέτο», Forbes και Ηandelsblatt εκθειάζουν την Ελλάδα, με κέρδη επενδυτές του 1999(!), στο ευρωπαϊκό top-10 η Alpha Bank
  • 08:36 Μικρά μυστικά για πιο στοχευμένη επικοινωνία με τον πελάτη!
  • 14:07 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  • 13:56 Σε κρίσιμη καμπή το ουκρανικό: Τί κρίνεται απόψε στην Ουάσιγκτον;
  • 09:29 Ο καπνός από δασικές πυρκαγιές είναι 14 φορές πιο επικίνδυνος από ό,τι πιστεύαμε!
  • 09:10 Ο Άγιος Αρσένιος των Κυκλάδων
  • 09:05 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  • 09:00 Η σφαγή του Κομμένου δεν λησμονιέται
  • 08:47 Ποιες ιδιότητες διαμεσολαβούντων στην ασφάλιση είναι ασυμβίβαστες μεταξύ τους;
  • 14:40 Βιβλία που σας προτείνουμε να διαβάσετε στις διακοπές σας!
  • 09:29 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  • 09:21 Φωτιά στην Πάτρα: Φόβοι για μόλυνση του αέρα και του νερού
  • 09:19 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  • 08:56 Ολοκληρώθηκε η τελευταία μαθητική κατασκηνωτική περίοδος της Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 13/8 Οι ασφαλιστικοί πράκτορες, οι brokers και οι διάφορες εταιρίες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης! Ποιος συνεργάζεται με ποιόν;
  2. 18/8 Δημήτρης Μαζαράκης: Με αυτοπεποίθηση ανοίγουμε νέο συναρπαστικό κεφάλαιο στην Εθνική Ασφαλιστική
  3. 18/8 Μινέττα Ασφαλιστική: Νοικοκυρεμένη, κερδοφόρα και με λελογισμένη επέκταση σε λοιπούς κλάδους γενικών ασφαλίσεων
  4. 14/8 Παναγιά μου Μεγαλόχαρη!
  5. 14/8 Τι είναι το WUI που ανησυχεί τις Ασφαλιστικές εταιρίες;
  6. 14/8 Το Θέρμο γιορτάζει τoν Κοσμά τον Αιτωλό
  7. 14/8 Κοίμηση της Θεοτόκου: Γιατί ονομάζεται «Πάσχα του καλοκαιριού»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube