Nextdeal newsroom, 18/9/2012 - 09:21 facebook twitter linkedin Αφήστε στον Ήλιο τις «Αμυγδαλιές» σας Nextdeal newsroom, 18/9/2012 facebook twitter linkedin Ανασχεδιάστε τις παλιές πρακτικές σας με νέες. Όπως οι άνθρωποι έτσι και οι εταιρείες σαν «ζώντες» οργανισμοί δίνουν μάχη για επιβίωση. Για να επιβιώσεις σήμερα απαιτείται προσανατολισμός στον πελάτη, απλές διαδικασίες και δυνατή ηγεσία. Ο ανασχεδιασμός είναι δύσκολη δουλειά. Δε γίνεται με τρίτους, δε γίνεται με ομιλίες και internet, ούτε με δελτία τύπου. Δε γίνεται με προσανατολισμό στην ιεραρχία. Γίνεται με αλλαγή διαδικασιών, με φαντασία και… «τρέλα»! *Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 127, Σεπτέμβριος-Οκτώβριος 2010 Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν Γράφει ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΒΕΡΤΟΠΟΥΛΟΣ - Ψυχολόγος / MSc αθλητικός ψυχολόγος Μπορεί η εμπειρία να είναι υπερβολικά πολλή; Μερικές φορές φαίνεται πως... Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/03/2024 - 15:59 13/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59 11/3/2024