Nextdeal newsroom, 18/9/2012 - 09:19 facebook twitter linkedin P-E-S-O-S*-Μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική διαδικασία Nextdeal newsroom, 18/9/2012 facebook twitter linkedin «ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ» ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ-Κάντε τον να νιώθει άνετα και προετοιμάστε ένα εποικοδομητικό κλίμα συνεργασίας για την εκπαίδευσή του. Προκαλέστε του το ενδιαφέρον και τονίζοντάς του τα πλεονεκτήματα της εργασίας του ασφαλιστή, δημιουργήστε την επιθυμία για μάθηση. Εξηγήστε γιατί η κατοχή των γνώσεων αυτής της εργασίας θα είναι σημαντική τώρα και για όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του. «ΕΞΗΓΗΣΤΕ» ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ-Εξηγήστε με σαφήνεια και ακρίβεια το είδος της εργασίας που θα μάθει να κάνει. Εξηγήστε κάθε σημαντικό μέρος ή βήμα της εργασίας. Τονίστε τα σημεία «κλειδιά» ή τα πράγματα που πρέπει να γίνουν με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε να είναι αποδοτική η εργασία. Μην καλύπτετε κάθε φορά περισσότερα θέματα απ’ όσα μπορεί να αφομοιώσει ο εκπαιδευόμενος ασφαλιστής. Να είστε σαφής, περιεκτικός και υπομονετικός. Να ζητάτε από τον ασφαλιστή να επαναλάβει όσα του διδάξατε ώστε να είσθε σε θέση να γνωρίζετε ό,τι έμαθε. *Ο διεθνής ασφαλιστικός όρος P-E-S-O-S προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων PREPARE=προετοιμάζω, EXPLAIN=εξηγώ, SHOW=δείχνω, OBSERVE=παρατηρώ και SUPERVISE=επιβλέπω *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010 Διαβάστε το άρθρο πατώντας στο ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Βαγγέλης Βερτόπουλος, 13/3/2024 Βαγγέλης Βερτόπουλος: Μήπως η πολλή εμπειρία βλάπτει; Διδάγματα από την Αθλητική Ψυχολογία στο επιχειρείν
Δημήτρης Μπάτρης, 11/3/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση!
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43 4/3/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30 26/2/2024