close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή  - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/7/2012 - 08:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή

Nextdeal newsroom, 26/7/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου

Όσο περνάνε τα χρόνια παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω αμφίδρομων επαφών με τη βοήθεια τεχνολογίας. Από τις απλές διαδικασίες – παρουσιάσεις σε μια οθόνη υπολογιστών περάσανε πολλοί στις ερωτήσεις – απαντήσεις , και στην παράλληλη συνεχή και πιο απλούστερη εκπαίδευση ταυτόχρονα προσωπικού και υποψήφιων πελατών. Την περασμένη Κυριακή πριν ανέβω στο αεροπλάνο για ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗΣ συνειδητοποίησα ως συνήθη πλέον διαδικασία ότι ΔΕΝ ήρθα σε επαφή με υπάλληλο παρά μόνο όταν μπήκα στην αίθουσα αναχώρησης – επιβίβασης. Έκλεισα εισιτήριο μέσω INTERNET και μόνος μου παρέλαβα κάρτα επιβίβασης πατώντας δυο κωδικούς και το επώνυμό μου… Άλλαξαν πολύ οι εποχές από τότε που έμπαινα σε ουρές, σε παρακαλετά, σε χάσιμο χρόνου, σε αναμονές, σε στρες να προλάβω κ.λ.π., κ.λ.π. Οι τράπεζες προχώρησαν σε εκπληκτικές εφαρμογές όπως και πολλές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι υποψήφιοι έχουν πολλές επιλογές, πολλές ενημερώσεις, πολλά συν πριν την αγορά. Πολύπλοκες υπηρεσίες απλοποιήθηκαν. Οι χρόνοι συντόμευσαν ΥΠΕΡ του πελάτη που ψάχνει μόνο ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ του. Σήμερα όταν ψάχνει να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι ή επαγγελματική στέγη κάνει «περίπατο» καθισμένος μπροστά σε μια οθόνη και πάει σε περιοχές, σε προάστια, στο κέντρο, σε δρόμους, σε ανηφόρες – κατηφόρες χωρίς να …περπατήσει ούτε ένα μέτρο! Μπαίνει στο σπίτι βλέπει κρεβατοκάμαρες, κουζίνες, σαλόνια, κήπους. Από αρχές Ιουλίου που με την γυναίκα μου ψάχναμε ένα νέο χώρο να νοικιάσουμε για το νηπιαγωγείο μας, «επισκεφθήκαμε» πάνω από 50 χώρους πίνοντας καφέ στο σπίτι. Βλέπαμε περιοχές, δρόμους, κήπους, τετραγωνικά, σκάλες, πατώματα, βοηθητικούς χώρους, μπάνια, κουζίνες, ενοίκια, ποσά, άδειες, χρόνο κατασκευής, υλικά, σχέδια...ΕΠΙΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ όρους, τιμές, συμβόλαια, ξεκαθαρίζαμε τα συμφέροντά μας χωρίς παρουσία μεσιτών – πωλητών και ανθρώπινες παρεμβάσεις επηρεασμού. Δεν μας ήταν καθόλου ΨΥΧΡΗ και ΑΠΡΟΣΩΠΗ αυτή η αναζήτηση… Δυστυχώς είχαμε και ΚΑΚΗ εμπειρία πωλητών που θέλανε να μας παραπλανήσουν όπως και διαπίστωση της ασχετοσύνης τους.

Πολλοί στον ασφαλιστικό χώρο ΑΓΝΟΟΥΝ τη νέα εποχή με τους νέους κανόνες της.

Το www.nextdeal.gr μέσον επικοινωνίας και «ταχυδρομείο ιδεών» επί πολλά χρόνια, επισημαίνει στους φίλους του τη νέα πραγματικότητα. Ούτε η προσωπική ούτε η τεχνολογική  - ιντερνετική επαφή είναι καλή αν δεν είναι ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ για πελάτη ή ασφαλιστή. Και οι δυο θα επιλέξουν την αποτελεσματική επαφή αν θέλουν ίδιον όφελος.

Το ANYTIME INTERAMERICAN, το INTERNET ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, της PRIME INSURANCE και όσων ακολουθούν είναι η ΑΠΟΔΕΙΞΗ για την αλήθεια όσων γράφουμε. Οι πελάτες αγνόησαν τα διάφορα περί προσωπικής επαφής. Επέλεξαν αυτό που νόμιζαν ότι τους συμφέρει. Ενημερωθείτε ΤΩΡΑ για τις αλλαγές.

Χανιά 25/7/2012

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
    Δημήτρης Μπάτρης, 28/11/2025

    Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!

  • Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
    Δημήτρης Μπάτρης, 25/11/2025

    Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;

  • Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

    Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!

    Αναδημοσίευση από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ» (Τεύχος 216) που κυκλοφορεί - Στήλη "Πωλήσεις" Εδώ στο «ΝΑΙ», παρατηρήσαμε ότι ένας μικρός αριθμός...
    Nextdeal newsroom, 21/11/2025 - 12:10 21/11/2025
  • Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Τι δεν πρέπει να λέει ένας πωλητής στον πελάτη και πώς κερδίζεται πραγματικά η εμπιστοσύνη!

    Σε κάθε είδος πώλησης, από προϊόντα τεχνολογίας μέχρι υπηρεσίες ασφάλισης, οι λέξεις έχουν τεράστια σημασία. Ένας πωλητής μπορεί να κερδίσει...
    Κωνσταντίνος Φωτόπουλος, 19/11/2025 - 09:35 19/11/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Μιλώντας για τη λειτουργία της κανονιστικής συμμόρφωσης σε Ασφαλιστική Επιχείρηση κατά τον μετριασμό του Conduct Risk
11:11 Μιλώντας για τη λειτουργία της κανονιστικής συμμόρφωσης σε Ασφαλιστική Επιχείρηση κατά τον μετριασμό του Conduct Risk
  • 11:01 Συνάντηση της Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης με τον πρόεδρο του Τ.Ε.Α.Υ.Φ.Ε
  • 10:54 Υποτροφίες & υποστήριξη Eρευνητικών Έργων από την ΑΜΚΕ ΚΛΕΩΝ ΤΣΕΤΗΣ εις μνήμην της Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου
  • 10:39 Ένα Ταξίδι Έμπνευσης και Εξέλιξης: Οι Συνεργάτες της Generali στην Κίνα
  • 10:14 Ειρήνη Αγαπηδάκη: Θεαματικά τα πρώτα αποτελέσματα της Εθνικής Δράσης κατά της Παιδικής Παχυσαρκίας
  • 10:04 Πως η Interasco βοήθησε κοπέλα με νευραλγία;
  • 10:00 Καλό Δεκέμβριο από τον «φιλόσοφο» του Τυμφρηστού
  • 09:57 Generali: Στα Καλάβρυτα με το Εταιρικό Υβριδικό Δίκτυο Συνεργατών
  • 09:38 Cyber attacks σε στόλους οχημάτων: Ο αόρατος κίνδυνος που μπορεί να “ρίξει” μια εταιρεία μέσα σε μία ημέρα
  • 09:30 Το ελληνικό «success story» στο…Λονδίνο και τα funds των 30 τρισ. δολ, η εκτίμηση των ευρωπαίων στον Πιερρακάκη, η ευκαιρία των τραπεζών στις ασφάλειες και οι προσδοκίες για year end rally
  • 09:25 Ένα δέντρο έπεσε πάνω στο αυτοκίνητό σας! Πως θα αποζημιωθείτε γρήγορα;
  • 09:21 Την υποψηφιότητά του για την Προεδρία του Eurogroup κατέθεσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης
  • 09:15 Η επένδυση της Interamerican με την Anytime στη Ρουμανία και η επόμενη ημέρα της Εθνικής Ασφαλιστικής σήμερα στο NextDeal
  • 08:57 Με μηνύματα υπέρ της ενότητας των Χριστιανών και της ειρήνης, η Κοινή Διακήρυξη Βαρθολομαίου και Λέοντος
  • 08:53 Η ΥΠΕΚΑ Νίκη Κεραμέως ενημερώνει το Συμβούλιο Υπουργών Εργασίας της ΕΕ και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη σύναψη Κοινωνικής Συμφωνίας Κυβέρνησης και Εθνικών Κοινωνικών Εταίρων
  • 08:50 ΑΑΔΕ: Παράταση προθεσμίας πληρωμής οφειλών Νοεμβρίου 2025
  • 08:45 Η AEGEAN ολοκλήρωσε άμεσα την εφαρμογή της οδηγίας της Airbus
  • 08:40 Bruce Willis: Η οικογένεια θα δωρίσει τον εγκέφαλό του για έρευνα
  • 17:19 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  • 23:03 Η Ελλάδα εκτοξεύεται – Πέντε ελληνικοί δορυφόροι στο διάστημα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 29/11 Ο Χρήστος Μεγάλου στέλνει μήνυμα εμπιστοσύνης: «Το δίκτυο της Εθνικής Ασφαλιστικής είναι η καρδιά της νέας εποχής»
  2. 26/11 Ο Νίκος Χαλκιόπουλος νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΥΝΑΜΙΣ ΑΕΓΑ
  3. 24/11 Εν ολίγοις…ασφαλιστοποδοσφαιρικά!
  4. 27/11 Η Τράπεζα Πειραιώς ολοκλήρωσε την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής
  5. 28/11 Εάν δεν έχετε καλύψει το Στόχο σας, τι μπορείτε να κάνετε έως το τέλος της χρονιάς για να πετύχετε!
  6. 25/11 Ο Πωλητής φίλος ή φιλικός με τον πελάτη;
  7. 26/11 ΤτΕ: Στατιστικά στοιχεία Ασφαλιστικών Επιχειρήσεων - γ΄ τρίμηνο 2025

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube