close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή  - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή
Nextdeal newsroom
Nextdeal newsroom,
26/7/2012 - 08:36
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ! Αλλάξτε ιδέα για την προσωπική σχέση ασφαλιστή - πελάτη. Η καλύτερη σχέση πελάτη – ασφαλιστή είναι η αποδοτική – αποτελεσματική επαφή

Nextdeal newsroom, 26/7/2012
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Γράφει ο Ευάγγελος Γ. Σπύρου

Όσο περνάνε τα χρόνια παρατηρούμε ότι όλο και περισσότερες πωλήσεις γίνονται μέσω αμφίδρομων επαφών με τη βοήθεια τεχνολογίας. Από τις απλές διαδικασίες – παρουσιάσεις σε μια οθόνη υπολογιστών περάσανε πολλοί στις ερωτήσεις – απαντήσεις , και στην παράλληλη συνεχή και πιο απλούστερη εκπαίδευση ταυτόχρονα προσωπικού και υποψήφιων πελατών. Την περασμένη Κυριακή πριν ανέβω στο αεροπλάνο για ΧΑΝΙΑ ΚΡΗΤΗΣ συνειδητοποίησα ως συνήθη πλέον διαδικασία ότι ΔΕΝ ήρθα σε επαφή με υπάλληλο παρά μόνο όταν μπήκα στην αίθουσα αναχώρησης – επιβίβασης. Έκλεισα εισιτήριο μέσω INTERNET και μόνος μου παρέλαβα κάρτα επιβίβασης πατώντας δυο κωδικούς και το επώνυμό μου… Άλλαξαν πολύ οι εποχές από τότε που έμπαινα σε ουρές, σε παρακαλετά, σε χάσιμο χρόνου, σε αναμονές, σε στρες να προλάβω κ.λ.π., κ.λ.π. Οι τράπεζες προχώρησαν σε εκπληκτικές εφαρμογές όπως και πολλές ασφαλιστικές εταιρείες. Οι υποψήφιοι έχουν πολλές επιλογές, πολλές ενημερώσεις, πολλά συν πριν την αγορά. Πολύπλοκες υπηρεσίες απλοποιήθηκαν. Οι χρόνοι συντόμευσαν ΥΠΕΡ του πελάτη που ψάχνει μόνο ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ του. Σήμερα όταν ψάχνει να αγοράσει ή να νοικιάσει σπίτι ή επαγγελματική στέγη κάνει «περίπατο» καθισμένος μπροστά σε μια οθόνη και πάει σε περιοχές, σε προάστια, στο κέντρο, σε δρόμους, σε ανηφόρες – κατηφόρες χωρίς να …περπατήσει ούτε ένα μέτρο! Μπαίνει στο σπίτι βλέπει κρεβατοκάμαρες, κουζίνες, σαλόνια, κήπους. Από αρχές Ιουλίου που με την γυναίκα μου ψάχναμε ένα νέο χώρο να νοικιάσουμε για το νηπιαγωγείο μας, «επισκεφθήκαμε» πάνω από 50 χώρους πίνοντας καφέ στο σπίτι. Βλέπαμε περιοχές, δρόμους, κήπους, τετραγωνικά, σκάλες, πατώματα, βοηθητικούς χώρους, μπάνια, κουζίνες, ενοίκια, ποσά, άδειες, χρόνο κατασκευής, υλικά, σχέδια...ΕΠΙΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΝΑΜΕ όρους, τιμές, συμβόλαια, ξεκαθαρίζαμε τα συμφέροντά μας χωρίς παρουσία μεσιτών – πωλητών και ανθρώπινες παρεμβάσεις επηρεασμού. Δεν μας ήταν καθόλου ΨΥΧΡΗ και ΑΠΡΟΣΩΠΗ αυτή η αναζήτηση… Δυστυχώς είχαμε και ΚΑΚΗ εμπειρία πωλητών που θέλανε να μας παραπλανήσουν όπως και διαπίστωση της ασχετοσύνης τους.

Πολλοί στον ασφαλιστικό χώρο ΑΓΝΟΟΥΝ τη νέα εποχή με τους νέους κανόνες της.

Το www.nextdeal.gr μέσον επικοινωνίας και «ταχυδρομείο ιδεών» επί πολλά χρόνια, επισημαίνει στους φίλους του τη νέα πραγματικότητα. Ούτε η προσωπική ούτε η τεχνολογική  - ιντερνετική επαφή είναι καλή αν δεν είναι ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ για πελάτη ή ασφαλιστή. Και οι δυο θα επιλέξουν την αποτελεσματική επαφή αν θέλουν ίδιον όφελος.

Το ANYTIME INTERAMERICAN, το INTERNET ΤΡΑΠΕΖΗΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, της PRIME INSURANCE και όσων ακολουθούν είναι η ΑΠΟΔΕΙΞΗ για την αλήθεια όσων γράφουμε. Οι πελάτες αγνόησαν τα διάφορα περί προσωπικής επαφής. Επέλεξαν αυτό που νόμιζαν ότι τους συμφέρει. Ενημερωθείτε ΤΩΡΑ για τις αλλαγές.

Χανιά 25/7/2012

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

  • Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
    Νικολέτα Μάρκου, 4/7/2025

    Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;

  • Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία
    Αντώνιος Δουνδουλάκης, 27/6/2025

    Συμβόλαιο vs Πραγματικότητα: Η Εσωτερική Μάχη του Επαγγελματία

  • Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;

    Σκέφτονται ασφαλιστικά οι Έλληνες;

    Ας πούμε τα πράγματα όπως είναι: οι περισσότεροι άνθρωποι στην Ελλάδα δεν έχουν ιδιωτική ασφάλιση. Ούτε για την υγεία τους,...
    Νικολέτα Μάρκου, 26/06/2025 - 12:08 26/6/2025
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35 23/6/2025

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
16:39 Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 7 έως 11 Ιουλίου
  • 15:31 ΤτΕ: Ανακοίνωση για την ασφαλιστική εταιρία «Insurance JSC Dallbogg: Life and Health»
  • 15:07 Aon: Η Βρετανική ασφαλιστική αγορά παραμένει αμετάβλητη και φιλική προς τον αγοραστή το 2025
  • 14:30 Κύπελλα και βραβεία ανακύκλωσης
  • 14:12 Πρόταση «ΝΑΙ» για τις εκκαθαρίσεις ασφαλιστικών
  • 13:50 Ο τάφος του Αγίου Ανδρέα Κρήτης στην Ερεσό της Λέσβου
  • 13:20 Βιβλία Εκδόσεων Σπύρου: «Το δικαίωμα στην αποτυχία!»
  • 12:40 Ελληνική Φαρμακοβιομηχανία: Μοχλός Ανάπτυξης και Αυτονομίας σε Εθνικό και Ευρωπαϊκό Πλαίσιο
  • 12:31 Eurolife FFH: Νέα συνεργασία με τη LIMRA για την εκπαίδευση των συνεργατών της
  • 12:21 Η σκληρή «γραμμή» της Ρωσίας και η μεγάλη δοκιμασία για τους Ουκρανούς πολίτες
  • 12:12 EUROINS Ελλάδος: Ασημένιος Χορηγός της επιτυχίας του Θέμη Χαλκιά & της Χαλκιάς Racing Team - Εντυπωσιακές διακρίσεις το 2025!
  • 11:25 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  • 11:07 Αποκλειστικό: Στα γενέθλια των 10 χρόνων της η DAT Hellas λανσάρει το καινοτόμο προϊόν... Σίλβι - Τι είναι;
  • 10:45 Το δέκατο τρίτο γράμμα της αλφαβήτου, Ν, που ενισχύει τη «νόηση» όταν εκφέρεται…
  • 10:28 «Οδηγός» για επιτυχημένα Meetings των ασφαλιστών στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ που κυκλοφορεί σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή!
  • 10:10 Εσύ ξέρεις αν το σπίτι σου είναι ασφαλισμένο ή απλά νομίζεις πως είναι;
  • 09:40 Κλάδος Διάφορων χρηματικών απωλειών, απώλειας κερδών και διακοπής εργασιών!
  • 09:33 Lavipharm A.E.: Νέα Πρόεδρος Διοικητικού Συμβουλίου και Διανομή Μερίσματος μετά από 18 χρόνια
  • 09:20 Το μεγάλο λάθος της Μέρκελ στην ελληνική κρίση, «έπεσαν» και οι 1.900 μονάδες στο Χ.Α, σε ιστορικά υψηλά S&P 500 και Nasdaq, η αλήθεια για το «μπλόκο» της Εθνικής και η «μετανάστευση» Ισραηλινών στην Ελλάδα
  • 08:58 Τι προβλέπεται για οδηγό χωρίς δίπλωμα που προκαλεί σωματικές βλάβες σε τρίτους;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 1/7 Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz
  2. 3/7 Η «βόμβα» των 645 δισ. και η…σιωπή του Γ. Παπανδρέου, ο γερμανικός φόβος και το γαλλικό «όχι», το χαμηλό 17 ετών της ανεργίας, το ιστορικό δημιουργίας θέσεων εργασίας και η πρώτη δημοσκόπηση με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
  3. 30/6 Υπασφαλισμένος: Οι αλήθειες του Βασίλη Αποστολοπούλου (Ιατρικό Κέντρο) και οι ασφαλιστικές εταιρείες
  4. 2/7 Όχημα αντικατάστασης και τεχνική βοήθεια στο σπίτι ετοιμάζει η INTERAMERICAN Βοηθείας (βίντεο)
  5. 2/7 Nέος διευθύνων σύμβουλος στην Ημιθέα o Νίκος Παπαδημητρίου
  6. 4/7 Τρεις άνθρωποι σημαντικοί με καλές ελπίδες στις σχέσεις ασφαλιστικών εταιρειών με ιδιωτικά νοσοκομεία
  7. 3/7 Προσέφυγε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η Εθνική Τράπεζα για την Εθνική Ασφαλιστική

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube